Jump to content

Joden päiväkirja ja uusi alku ilman betsejä...


Recommended Posts

  • Vastaukset 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Day 100!!! 100 päivän rima on ylitetty ja olo mitä parhain! Moni ei ois uskonut tähän, mutta kyllä se vaan mahdollista on, kun haluaa psyykata itteensä kunnolla niin pystyy tähdätä korkealle! Jat

Oon selittänyt näille vässyköille tämän homman moneen kertaan, silti jotain aivolohkoista puuttuu mitä infoo ei saada perille, kaikki mitä veikkahuoneelle tai muille bookkereille saanut on ilmaisvetoj

Yksinkertaisesti  Jode haluaa rajoittaa pelaamista, ,Ei lopettaa.   Silloin tälläinen haaste on oikeastaan ihan fiksu idea.    Tätä ei voi verrata alkoholistiin, joka yrittää lopettaa kokonaan. 

Posted Images

Sä vannot, ja vannot, ja vannot huomenna betsailusi päättyy mut ehkä tiedät. Sä jatkat, ja jatkat, ja jatkat kunnes sun kassasi kuivuu ja rahat loppuu.

Jode onnea matkaan, sinä ansaitset ärrälappuja.

Hei älä ikinä enää yhdenkään ihmisen anna. Sun betsaamista rajoittaa niinkuin mä manipuloin, loukkasin ja haavoitin sua.

Älä kuuntele ketään, joka voi olla niin julma. Mä tiedän että mä manipuloin, manipuloin ja haavoitin sua.

 
Link to post
Share on other sites

Hei, minun nimeni on vedonlyönti 

Tuhoan koteja, revin perheitä toisistaan, ja se on vasta alkua. Olen kalliimpaa kuin timantit, kalliimpaa kuin kulta. Tuon surua, iloa  ja jos tarvitset minua, muista että olen helposti saatavilla yhdellä talletuksella. Minä elän kaikkialla ympärilläsi- Kioskeilla, jäähalleissa, netissä. Asun rikkaassa, asun köyhässä, asun kadulla, ja ehkä naapurissasi.

Minun voimani on mahtava. Kokeile, niin näet, mutta jos sen teet, et voi koskaan olla varma, että enää päästämme toisistamme irti. Voit yrittää minua kerran ja voisin antaa sinun mennä, mutta yritä minua kahdesti ja minä otan sielusi - olet omani . Kun meillä on toisemme, sinä otat pikavippejä  ja valehtelet vuokseni. Teet mitä sinun täytyy, vain saadaksesi kokea minut uudestaan. Teet rikoksia, minun hurmani on sen arvoista. Sylissäni tunnet ilon. Sinä valehtelet vanhemmillesi, voit varastaa isältäsi. Kun näet heidän kyyneleensä, sinun pitäisi tuntea surua. Minun valtani sinuun on niin suuri, että kauttasi vaikutan jopa läheistesi elämään. Voit unohtaa oman moraalisi ja sen miten sinut kasvatettiin. Olen sinun omatuntosi, minä opetan sinua kulkemaan tietäni.

Otan lapset vanhemmilta ja vanhemmat lapsilta. Minä erotan sinut Jumalasta. Vien sinun ystäväsi. Otan kaiken sinusta. Rahat, ylpeytesi ja terveytesi. Olen kanssasi, vierelläsi. Sinä luovut kaikesta... perheestäsi, kodistasi, ystävistäsi, rahasta. Ja niin olet yksin. Vien ja vien, kunnes ei ole enää mitään annettavaa. Kun olen lopettanut kanssasi, olet onnekas jos elät. Jos annat mahdollisuuden, teen sinut hulluksi. Minä raiskaan kehosi; minä hallitsen mieltäsi. Minä omistan sinut kokonaan; sielusi tulee olemaan minun. Annan sinulle painajaisia, aina kun nukut. Kuulet ääniä pääsi sisältä, hikoilet, täriset ja vapiset, näet raha-harhoja. Haluan teidän tietävän, -nämä ovat kaikki lahjoja minulta, mutta sitten se on jo liian myöhäistä. Tiedät sydämessäsi, että olet minun, ja me emme eroa.

Tulet katumaan, että kokeilit minua. Sinä tulit luokseni, en minä sinun luoksesi. Tiesit, että näin tapahtuisi. Monta kertaa olisit voinut lähteä, mutta haastoit voimani, ja päätit olla rohkea. Olisit voinut vain kävellä pois. Jos voisit elää tämän päivän, nyt mitä sanoisit? Olen sinun mestarisi, sinä olet minun orjani! Tulen jopa mukaasi, kun menet hautaan. Nyt kun olet tavannut minut, mitä teet? Kokeiletko minua vai et? Jos otat kädestäni vielä kerran, vien sinut helvettiin. Voin tuoda sinulle enemmän kurjuutta kuin sanat voivat kertoa.

Minun nimeni on Vedonlyönti 

  • Kiitos 2
Link to post
Share on other sites

Day 14 (Haaste 1! Suoritettu!)

Ensimmäinen haaste suoritettu! :clap: Huh, olipahan työmaa tuossakin kestää.

 

Tässä nyt se lupaamani lappu, duunissa meni myöhään etten jaksanut enää ärrän kautta rustata, joten deposin 10€ veikalle ja tein tämmösen lottolapun, iltajännäriksi.

Tämä lappu sen takia, kun eilen sain osumaan jopa 5 maalaria KHL:stä ja änäristä yhteensä, joten kokeillaan välillä liigastakin semmosia napata. :kaljaa:

 

 

ss+(2017-10-24+at+06.05.00).png

  • Tykkäys 1
Link to post
Share on other sites

Moikka höpönassu,

 

Mites tää sun haaste suhtautuu siihen kun viime viikolla talletit 10e muistaakseni veikkaushuoneelle? Lasketaanko sitä mukaan? 

 

No eipä mittään, eilinen 10e talletus ei sitte tuottanu maalarirekan luonnossa tulosta, vai tuottiko sittenki? Meinaan tsätissä luki sun kirjottamana yöllä, että olis 25e veto bulsseille, joka ei luonnollisesti osunu sekään. Saitko sillä 10e talletuksella 25e bonuksen, vai mistä se raha tuli? Ei sillä, että meillä betsareiden piireissä näin pieniä laskettaisi.

Link to post
Share on other sites
2 tuntia sitten, rahkapurkki said:

Moikka höpönassu,

 

No eipä mittään, eilinen 10e talletus ei sitte tuottanu maalarirekan luonnossa tulosta, vai tuottiko sittenki? Meinaan tsätissä luki sun kirjottamana yöllä, että olis 25e veto bulsseille, joka ei luonnollisesti osunu sekään. Saitko sillä 10e talletuksella 25e bonuksen, vai mistä se raha tuli? Ei sillä, että meillä betsareiden piireissä näin pieniä laskettaisi.

No niikuin vihj-osiossa on sääntö

Quote

Yöllä pelattavat kohteet siis kirjoitetaan edellisen päivän ketjuun.

Jode sai eilen betsata, jolloin myös yöllä olevat kohteet liittyivät eiliseen ja näin Jode sai yöllä talletella :)

raha puolestaan on peräisin Credit24 mistäs muustakaan :)

ihme kysymyksiä :ismo:

Link to post
Share on other sites

En käsitä porukan vittuilua täällä enkä chätin puolella. Ette ehkä ymmärrä tai huomaa kun lisäätte vain joden tuskaa.. Ei näin.. Kaikkien tai ainakin useimmiten pitäis olla ehdottomasti Joden tukena ja auttaa jaksamaan häntä painaan eteenpäin ja taistelemaaan tuon pahan ongelman kanssa.  Oikeasti tässä ei ole enää mistään vitsistä kyse vaan vakavasta asiasta. Kiitos ja kumarrus...

  • Kiitos 1
Link to post
Share on other sites

Oon selittänyt näille vässyköille tämän homman moneen kertaan, silti jotain aivolohkoista puuttuu mitä infoo ei saada perille, kaikki mitä veikkahuoneelle tai muille bookkereille saanut on ilmaisvetoja tai riskittömiä ollut, eli ilmaiseksi lunastettuja uskokaa tai älkää. Ja edelleen pelaan samalla kassalla gutsilla, mitä voitoista on vielä jäljellä. Sen takia löin bullsiakin yölle ja maalarituplia yms muuta. Samalla kassalla mennyt edelleen, sitten kun se loppuu ei talletella jatkossa, vaan kun haasteet ollaan suoritettu, repsahduksia tulee ja infoon jokaisen tänne. Jotkut eivät vain käsitä tilanteen vakavuutta ku olevinaan muut osaa kontrollissa tämän betsauksen pitää ja se on paskapuhetta se, jokaisella tulee se hetki elämässä, että pitää saada tappioita takaisin, voitollista tämä ei ole ikinä pitkässäkään juoksussa, koettu ja testattu on moneen kertaan, silti pitää vääntää rautalangasta näille pälleille järkee päähän, kun ei mene viesti perille, että kaikki sanomiseni chätissä ovat samasta kassasta laitettu vetoja, PISTE.

Nyt lopettakaa jo ihan oikeesti toi vääristäminen minusta, että kusettelen ja lyön ja tallettelen miten sattuu mitä chätissä käsitetään jatkuvasti väärin ja selitellään muille. Noh jatkakaa samaa rataa, jos haluatte, mutta tiedätte itekkin, että teillä on tylsä elämä jahdata minun kontrollia ja pitää minua ihan vitun tyhmänä ja addiktina ikuisesti, koska sitä nämä osa porukka haluaa, että kusen elämäni tähän hommaan. Ei olisi eka kerta, kun yritetään lannistaa silti, vaikka tämäkin on auttanut ja vaikuttanut taloudellisestikin tilanteeseeni nyt.

Kiitos ja aamen.

  • Tykkäys 4
  • Kiitos 1
Link to post
Share on other sites

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

  • Uusimmat viestit

    • Jääkiekko  Mestis  KLO 18.30   Ketterä  -  IPK    Valinta :  IPK ML  Kerroin :  2,45 ( PAF )   Game 6,  IPK johtaa sarjaa voitoin 3-2 Kemmun sarja vihjaus:  4/5     Iisalmessa oli rekvisiitat jo valmiina juhlimiseen.  Kotiyleisö odotti.  Ketterä fanit olivat jo luovuttaneet.   Peli alkoi tasaisesti,  kunnes se repesi ja 0-6 ryöstö oli lopulta.   Nyt kelkka on kääntynyt.   Ketterä fanit on innoissaan ja peli luistaa.  IPK fanit jo odottaa lauantaina alkavaa G7 peliä.  Myös vedonlyönnillisesti kertoimet pitää kotivoittoa erittäin todennäköisenä.   No kuitenkin 3-1 sarjajohto on semmonen 70% juttu, että se johtaja etenee jatkoon.   Tässä tapauksessa voittaa mestaruuden.   Eihän toi sinällään ole muuttunut mihinkään.   Ensimmäinen katkaisuottelu on aina Vaikein.  Varsinkin kotonaan Finaaleissa ensikertalaiselle.  Sitähän se oli ja rumasti selkään kotiyleisön edessä.   Toinen katkaisuottelu vieraissa on henkisesti helpompi.  Yksi takana.  Tiedetään,  että ilmaiseksi se ei tule.  Kotiyleisön edessä kotijoukkueella on paineet.    PIKKU KNOPPEJA  -Ketterä voittanut tällä kaudella otteluja 6-1, 9-3, 8-2, 8-3, 9-0, 6-0,5-0,7-3 tyylisesti ja näistä 5/10 on päättynyt seuraava ottelu myös Ketterä voittoon  - IPK on kerran hävinnyt nollille ja 1/1 kerrasta voittanut seuraavan heti sekä 2/3 kerrasta voittanut +4 maalilla hävinneen pelin jälkeen seuraavan  - Ketterä poffeissa 2024 on 2/3 kerrasta voittanut seuraavan ottelun,  kun alla on komea +4 maalin voitto  - IPK poffeissa 2024 on 3/3 kerrasta pelattu niin, että murskatappion jälkeen tulee hävinneelle voitto  - IPK Saldo G6 ottelusta on 2/2 voittoa ( RoKi vastaan tärkeä poikkasu,   Hermes vastaan tärkeä voitto ja sarja tasoihin 3-3)   MESTIS JUHLINTA  2012-2015:  Kotona...  2016-2018  vieraissa..   2019-2022  kotona,,,   2023 vieraissa  Jatkuuko kaava,  niin vieraissa voitetaan uudestaan. Vuorottelua ei suomessa kauheasti tunneta.      Eli tänään IPK vahvoilla,  mutta lauantaina taas Ketterä vahvoilla.     YHTEENVETO Ketterä otti tyylikkään voiton ja on ansaitusti ennakkosuosikki yksittäisessä ottelussa.  Kuitenkin sanonta "Murskatappion jälkeen voitto " nostaa katsetta.   Tuo on tällä kertaa aika 50/50%.   Kotijoukkue on pystynyt voittamaan uudestaan heti ison voiton, mutta myös IPK sarjoissa se on vaihtunut päälaelleen.  Kyllähän vieraat parantaa tänään.   IPK on ollut vahva G6 ottelussa sekä hieman haiskahtaa tuo, että tänä vuonna nähdään vieraskaukalossa vieraiden juhlat.   Harvemmin noustaan 3-1 tilanteesta sarjan voittoon.    Ylivoimalla IPK on vaarallinen sekä muutenkin.   2019 eteenpäin Imatralla on nähty voitonjuhlat.   Ekat kolme kotijoukkueen kanssa.   Viime vuonna Espoo juhli.  Eiköhän putki jatku,  niin IPK juhlii sitten tänään.    Itse rohkeasti lähden hakemaan vieraiden voittoa,  mikä ei sinällään lopulta olisi mikään yllätys.  Imatralla juhlitaan taas> murskatappion jälkeen voitto >  3-1 johto usein RIITTÄÄ etenee jatkoon > 2,katkaisu mahdollisuus on aina henkisesti hieman helpompaa,,, IPK VOITTAA  TÄMÄN JUURI TÄNÄÄN      Kunhan IPK voittaa vaikka sitten jatkoajalla,  niin tämä kohde menee oikein.  
    • Pöytätennis, Setka Cup Melnik - Hil Hil Voittaa 1. Erän & Häviää Ottelun Vedonlyöntitoimisto: Bet365 Kerroin: 4.50 Alkamisaika: 21:25 - Melnik sekä Hil kohtaavat Setka Cupin puolella. Melnik lähtee tähän otteluun varsin suurehkona suosikkina 1.30 kertoimella ja täysin ansaitusti, Melnik on näistä kahdesta pelaajasta parempi lähes jokaisella osa-alueella ja näen kyllä Melnikin tämän ottelun voittavan 3-1/3-2 luvuin, Hil:illä lienee parhaimmat mahdollisuudet ottaa otteluun vahva startti voittamalla avauserä tavaramerkkinä mutta kyllä ottelun edetessä tulee hallinta siirtymään Melnikille joka tulee tämän ottelun voittamaan, usein Melnik kuitenkin häviää avauserän eikä ole alussa ihan parhaimmillaan joten näen tässä hyvän sauman Hillin voittaa avauserän mutta ottelun kuitenkin lopulta tulee parempi pelaaja Melnik voittamaan.
    • Pöytätennis, Setka Cup Kuzmych - Sydorak Kuzmych Voittaa 1. Erän Vähintään 5 pisteen marginaalilla Vedonlyöntitoimisto: Bet365 Kerroin: 4.50 Alkamisaika: 21:05 - Kuzmych sekä Sydorak kohtaavat Setka Cupin puolella, kertoimet on asetettu tähän otteluun 1.66 - 2.10 Kuzmychin hyväksi mutta näen Kuzmychin selvästi suurempana suosikkina tähän otteluun tultaessa ja voittavan ottelun selvästi, uskon heti avauserässä Kuzmychin ottavan luulot pois Sydorakilta ja voittavan avauserän vähintään 11-6 luvuin todistaen paremmuutensa.
    • Mlb, baseball Royals - White Sox Vihje : Royals -1,5 1,89@ Unibet 21:15 (Game 1) Soxilla aloittaa Rookie syöttäjä ja Royalssilla ihan kelpo tekijä. Royalssi on ollut ihan hyvä täällä kaudella ja itse ainakin uskon että tästä he voiton ottavat.   
    • Baseball MLB klo 20.10 NY Mets - Pittsburgh Pirates 1x2:2 2.36 (Veikkaus) E: EI IHAN, PÄÄTTYI 9-1 Kolmas peräkkäinen kohtaaminen ja Mets vei 2 ekaa. Nyt on Piratesin vuoro ja tätä tukee Pittsburgin syöttäjä joka pelannut kerran ja voittanut sen pelin.
×
×
  • Create New...