Kirjaudu seurataksesi  
Seuraajia 0
Vetomestari

Mikä vituttaa nyt?

132 kirjoitusta tässä aiheessa

28 minuuttia sitten, Finnish said:

Siis sulle myös nyt tiedoksi, että minä olen tämä sama Anakonda, en tiedä oletko lukenut kaikkia blogistooreja täältä musta mutta ehdottomasti lukemisen arvoisia jos haluut hyvät naurut. Kaikkein yksinkertaisin ratkaisuhan tähän olisi että voisin kanssa kirjoitella vapaasti tsätissä mutta en ole sinne puolelle toivottu :D Kaikki lähti siis siitä kun pidin oma vihjesivustoa ja kopioin vihjeitä sinne is extran sivuilta, mainostin sit sivua ja vihjeitä täällä ilman lähdeviitteitä ja tästä tuli tietty haloo et yritän affirahoilla rahastaa VP:n väkeä ottamaan bonuksia. Ok Tämä oli väärin ja omaa laiskuuttani tuo kopiointi. Sain sit lopulta bannit kuitenkin tän toisen keissin jälkeen eli mun väitettiin tuplauskisassa huijanneen editoimalla vetoa jälkeenpäin. Se on ihan totta että laitoin kerran uuden kohteen väärin menneen tilalle kun kokeilin huvikseni että oisinko päässyt viikon loppuun asti yhellä väärällä. No tämä toinenkin kohde meni väärin niin jätin sit homman siihen enkä enää lähteny kolmatta kertaa kokeilee mut Tästä tuli sit taas käsitys et koitin huijata vaikka en jatkanut enää seuraavalle päivälle ja itellä oli hyvin tiedossa et voittajan vedot tarkistetaan viikon lopussa niin eihän siinä nyt olisi ollut järkeäkään kusettaa :huh: mut sain sit bannit ja tein pari uutta nikkiä tänne jotka poistettiin kun menin tsättiin niillä ja tää on nyt kolmas Anakondan jälkeen ja tällä mulla on oikeudet vaan kirjoitella palstalla. Mut niin tykkään itekin vihjailla tänne niin siks tehny noita nikkejä uudestaan ja ton keissin takia musta tuli legenda ja kaikilla on epäilys heti et oon Ana jos joku uus tyyppi on tsätissä. Kannattaa myös varoa tota Fut Grieziä, sillä se välillä käyttää mun vanhaa nimimerkkiä :rofl:

olet tervetullut chattiin

0

3 minuuttia sitten, FUT_Griez said:

olet tervetullut chattiin

Heh, en kaikkien modejen osalta ainakaan ;)

0

Jospa @Finnish painuisit vittuun täält kaikkineen nimimerkkeinees. Mee vaikka is extralle töihin kirjottelee sun vitun meheviäs kopio kirjotuksias.

1

5 tuntia sitten, KovatPaukut said:

Jospa @Finnish painuisit vittuun täält kaikkineen nimimerkkeinees. Mee vaikka is extralle töihin kirjottelee sun vitun meheviäs kopio kirjotuksias.

No jopa se vittu taas lentää, jospa vaihettais aihetta tän topicin tiimoilla vihdoin

0

Kyllä mä ottaisin kondan avosylin vastaan takaisin vetochattiin

0

1 tunti sitten, FUT_Griez said:

Kyllä mä ottaisin kondan avosylin vastaan takaisin vetochattiin

Sä ootki vähä vanppi

1

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili