Siirry sisältöön

Zoltan_x10

• Et voi vastata tähän aiheeseen
3 replies to this topic

#1 Zoltan8D

Aktiivi

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip
  • 131 Viestit:
12

Kirjoitettu 13.02.2012 - 12:12 AM

Alustetaan vähän tulevaa..voitin Betsafen quicktipistä (joka vastaa aikalailla Veikkauksen vakiota, tosin quicktip on ilmainen) liput viime viikonloppuiseen talviklassikkoon. Klassikko oli ja meni, mutta Betsafe järjesti meille klassikon yhteydessä tulosvetokilpailun, jossa piti veikata ottelun 60min tulosta sekä ensimmäisen maalin syntyaikaa.. voitin tuon kisan ja lunastin pelitililleni 100e ja nyt päästään sitten itse asiaan.. kokeilen panostaa tämän 100e ja aina sen summan miksi se muuttukaan niin yhteen kohteeseen koko summan kerrallaan aina niin kauan, että summa on 10x eli 1000e.

Tälle hankkeelle en aseta minkään näköistä aikarajaa ja tämä urakka saattaa venyä pitkäksikin, en pyri pelaamaan joka päivä enkä edes joka viikko vaan yritän oletettavasti löytää varmat kohteet ja jossain vaiheessa saavuttaa tuon päämäärän. Itse yleensä olen aina tälläisiä tempauksia vastaan. Ai miksikö? No lähinnä siksi, että en henkilökohtaisesti pidä järkevänä panostaa aina koko kassaa yhteen vetoon vaan luotan pitkässä juoksussa tulevaan tuottoon. Päähänpiston sekä huvin vuoksi kokeilen kuitenkin tarttua tälläiseen haasteeseen ja en laita pahakseni mikäli jollain muulla foorumilaisella on kiinnostusta samankaltaiseen tempaukseen ;)

Ensimmäinen veto on tässä, veto ratkeaa vasta 18.2.2012 eli ensi viikonloppuna.

Lähetty kuva

#2 mayor

Aktiivi

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip
  • 270 Viestit:
44
  • Erikoisalaa:Brittifutis

Kirjoitettu 17.02.2012 - 08:40 PM

Seurantaan :thumbup:

#3 Zaimon

Täysjäsen

• Jäsen
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1015 Viestit:
19
  • Erikoisalaa:NHL ja Valioliiga

Kirjoitettu 18.02.2012 - 10:47 PM

Hyvin se meni :rofl:
Oulun Kärpät

#4 Zoltan8D

Aktiivi

• Jäsen
  • PipPipPipPipPip
  • 131 Viestit:
12

Kirjoitettu 19.02.2012 - 02:09 PM

Joo o.. empä ois kyl uskonu et se heti tuohon kosahtaa, mutta näin tällä kertaa. :-P

1 käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää