Jump to content

Kiitos kaikille


Recommended Posts

Eilen lopetin betsaukset, nyt alkaa uusi elämä, olen kirjaimellisesti kuopannut lähelle 80k tähän hommaan, olen väsynyt, uupunut, en henkisesti jaksa enää kestää vedonlyöntiä, on ollut voittoja, tappioita ja enemmän niitä tappioita elämäni aikana ja jatkuvasti yrittänyt saada uusilla talletuksilla tappioita takas, viimeisin tiltti oli kuopata tonneja vain että pääsisin omilleni, silloin tajusin, että nyt on jotain pielessä ja pahasti. Helppoa tätä hommaa ei ole lopettaa, mutta yritän kaikin voimineni olla erossa tästä, en syytä ketään, kaikki on omalla vastuullani, itse en enää hallitse pelaamistani, kuoppaan loppupeleissä nykyään jokaisen lantin minkä ansainnut kovienkin menetyksien kautta voittoon, pienet voitot ei kiinnosta... nykyään vain isot voitot ja ne on sitä 5-20k luokkaa, mikä on selvää että homma pitää lopettaa tähän. Otin eilen bannit, ihan vain sen takia chätistä, jos se auttaisi minua pysymään erossa kaikesta houkuttavista tipseistä, tulen tiirailee silloin tällöin chättiä ja foorumia miten täällä menee, mutta muuten vedonlyönnin kannalta, yritän ja en aio enää koskea yhteenkään vetolappuun, en edes kioskin kautta. Se on nyt loppu. Kovat riidat käyty emännän kanssa ja arvostan että se kattoo tämmöistä luuseria joka on joutumassa tämän lajin takia ulosottoon, velkahelvettiin ja on tukenani ja silloin pitää tajuta että on ajoissa lopettava, etten lähde hautaan tämän asian takia ja voi pojat miten monesti itsetuhoset ajatukset käy mielessä kun pankkitili käy jatkuvasti nollilla ja otat luottoa lisää että voit pelata. EI NÄIN! Muistakaa pitää homma kontrollissa ihan oikeasti, koska tämä äijä ei osannut ja sen myönnän, että minulle ei sovellu betsit enää millään tavalla. Kiitos tästä avautumisesta minkä sain kertoa tänne ja toivotan kaikille aivan loistavaa alkava kesää ja en ikinä unohda hyviä muistoja täältä saitilta. Mutta nyt on aika järjestää asiat jos meinasin tästä helvetistä selvitä ja betsaus ei ole enää minulle se oikea tie. Ottakaa sen verran oppia jos teillä on paljon rahaa minun tilanteessa kävin pankkitilillä 16-18k kieppeillä, okei voitin viime aikoina jopa 6k betseistä ja 12k sloteista, kaikki meni, koska ahneus teki sen. Mutta nyt on aika jättää hyvästit ja ottaa oppia minusta ja pitää pelaaminen hallussa, jos se ei pysy kontrollisa muillakaan! Suosittelen ottamaan neuvoa minulta ja lopettakaa hyvän sään aikana, vaikka kuinka vaikeaa tekisi. Jos pysyy kontrollisa, hyvä. Mutta minä aion pysyä pelaamattomana nyt lopun elämääni.. ainakin yritän tähdätä siihen.

Pikemmittä puheitta! Iso kiitos mahtaville siikaveljilleni ja muille kivoilla tyypeille, Essiä tulee aina ikävä, mutta kyllä se haihtuu mielestäni, kun vaihdan harrastustani täysin muuhun. Iso kiitos teille! Jode kiittää ja kumartaa kaikista vuosista, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, varsinkin minulla. RIP JODE 2012-2017, legenda kuolee nyt vihjeparatiisissa lopullisesti vedonlyöjänä. Anteeksi, mutta näin on pakko tehdä, jos haluan selvitä elämässäni eteenpäin.

Kaikkea hyvää VP:n väki ja ISO KIITOS nauruista ja muistoista, en tule katumaan yhtäkään iltaa hyvistä ajoista, paitsi vedonlyönnistä tulen aina katumaan lopunelämääni, mutta tärkeintä oli hyvä seura ja mahtavat chätti-hetket! Kiitos siitä, aika jättää hyvästit :)

Jode kiittää ja kumartaa! Kiitos ja hyvästi! :(

  • Upvote 10
Link to post
Share on other sites
  • Vastaukset 24
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eilen lopetin betsaukset, nyt alkaa uusi elämä, olen kirjaimellisesti kuopannut lähelle 80k tähän hommaan, olen väsynyt, uupunut, en henkisesti jaksa enää kestää vedonlyöntiä, on ollut voittoja, tappi

Kemmu kiittää ja kumartaa ja lähtee Joksikin aikaa pois   Päätin, että vuosi 2017 on aika, kun lähden parantamaan elämänlaatuani ja Jotta  pystyn siihen ,  niin se tarkoittaa tältä sivustolt

Katsonut tätä keskustelua pari vuotta tms. Jodella on ongelma pelaamisessa ja varmasti monella muullakin täällä.. En ymmärrä niitä kiusaajia jotka heittää suolaa haavoille ja riepottelee toista joka o

14 minuuttia sitten, Jode007 said:

Eilen lopetin betsaukset, nyt alkaa uusi elämä, olen kirjaimellisesti kuopannut lähelle 80k tähän hommaan, olen väsynyt, uupunut, en henkisesti jaksa enää kestää vedonlyöntiä, on ollut voittoja, tappioita ja enemmän niitä tappioita elämäni aikana ja jatkuvasti yrittänyt saada uusilla talletuksilla tappioita takas, viimeisin tiltti oli kuopata tonneja vain että pääsisin omilleni, silloin tajusin, että nyt on jotain pielessä ja pahasti. Helppoa tätä hommaa ei ole lopettaa, mutta yritän kaikin voimineni olla erossa tästä, en syytä ketään, kaikki on omalla vastuullani, itse en enää hallitse pelaamistani, kuoppaan loppupeleissä nykyään jokaisen lantin minkä ansainnut kovienkin menetyksien kautta voittoon, pienet voitot ei kiinnosta... nykyään vain isot voitot ja ne on sitä 5-20k luokkaa, mikä on selvää että homma pitää lopettaa tähän. Otin eilen bannit, ihan vain sen takia chätistä, jos se auttaisi minua pysymään erossa kaikesta houkuttavista tipseistä, tulen tiirailee silloin tällöin chättiä ja foorumia miten täällä menee, mutta muuten vedonlyönnin kannalta, yritän ja en aio enää koskea yhteenkään vetolappuun, en edes kioskin kautta. Se on nyt loppu. Kovat riidat käyty emännän kanssa ja arvostan että se kattoo tämmöistä luuseria joka on joutumassa tämän lajin takia ulosottoon, velkahelvettiin ja on tukenani ja silloin pitää tajuta että on ajoissa lopettava, etten lähde hautaan tämän asian takia ja voi pojat miten monesti itsetuhoset ajatukset käy mielessä kun pankkitili käy jatkuvasti nollilla ja otat luottoa lisää että voit pelata. EI NÄIN! Muistakaa pitää homma kontrollissa ihan oikeasti, koska tämä äijä ei osannut ja sen myönnän, että minulle ei sovellu betsit enää millään tavalla. Kiitos tästä avautumisesta minkä sain kertoa tänne ja toivotan kaikille aivan loistavaa alkava kesää ja en ikinä unohda hyviä muistoja täältä saitilta. Mutta nyt on aika järjestää asiat jos meinasin tästä helvetistä selvitä ja betsaus ei ole enää minulle se oikea tie. Ottakaa sen verran oppia jos teillä on paljon rahaa minun tilanteessa kävin pankkitilillä 16-18k kieppeillä, okei voitin viime aikoina jopa 6k betseistä ja 12k sloteista, kaikki meni, koska ahneus teki sen. Mutta nyt on aika jättää hyvästit ja ottaa oppia minusta ja pitää pelaaminen hallussa, jos se ei pysy kontrollisa muillakaan! Suosittelen ottamaan neuvoa minulta ja lopettakaa hyvän sään aikana, vaikka kuinka vaikeaa tekisi. Jos pysyy kontrollisa, hyvä. Mutta minä aion pysyä pelaamattomana nyt lopun elämääni.. ainakin yritän tähdätä siihen.

Pikemmittä puheitta! Iso kiitos mahtaville siikaveljilleni ja muille kivoilla tyypeille, Essiä tulee aina ikävä, mutta kyllä se haihtuu mielestäni, kun vaihdan harrastustani täysin muuhun. Iso kiitos jode kiittää ja kumartaa kaikista vuosista, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, varsinkin minulla. RIP JODE 2012-2017, legenda kuolee nyt vihjeparatiisissa lopullisesti vedonlyöjänä. Anteeksi, mutta näin on pakko tehdä, jos haluan selvitä elämässäni eteenpäin.

Kaikkea hyvää VP:n väki ja ISO KIITOS nauruista ja muistoista, en tule katumaan yhtäkään iltaa hyvistä ajoista, paitsi vedonlyönnistä tulen aina katumaan lopunelämääni, mutta tärkeintä oli hyvä seura ja mahtavat chätti-hetket! Kiitos siitä, aika jättää hyvästit :)

Jode kiittää ja kumartaa! Kiitos ja hyvästi! :(

Harmi että hommat meni näin :( mutta hyvä uutta ja parempaa elämää sulle, Jode :) 

Link to post
Share on other sites
8 tuntia sitten, Jode007 said:

Eilen lopetin betsaukset, nyt alkaa uusi elämä, olen kirjaimellisesti kuopannut lähelle 80k tähän hommaan, olen väsynyt, uupunut, en henkisesti jaksa enää kestää vedonlyöntiä, on ollut voittoja, tappioita ja enemmän niitä tappioita elämäni aikana ja jatkuvasti yrittänyt saada uusilla talletuksilla tappioita takas, viimeisin tiltti oli kuopata tonneja vain että pääsisin omilleni, silloin tajusin, että nyt on jotain pielessä ja pahasti. Helppoa tätä hommaa ei ole lopettaa, mutta yritän kaikin voimineni olla erossa tästä, en syytä ketään, kaikki on omalla vastuullani, itse en enää hallitse pelaamistani, kuoppaan loppupeleissä nykyään jokaisen lantin minkä ansainnut kovienkin menetyksien kautta voittoon, pienet voitot ei kiinnosta... nykyään vain isot voitot ja ne on sitä 5-20k luokkaa, mikä on selvää että homma pitää lopettaa tähän. Otin eilen bannit, ihan vain sen takia chätistä, jos se auttaisi minua pysymään erossa kaikesta houkuttavista tipseistä, tulen tiirailee silloin tällöin chättiä ja foorumia miten täällä menee, mutta muuten vedonlyönnin kannalta, yritän ja en aio enää koskea yhteenkään vetolappuun, en edes kioskin kautta. Se on nyt loppu. Kovat riidat käyty emännän kanssa ja arvostan että se kattoo tämmöistä luuseria joka on joutumassa tämän lajin takia ulosottoon, velkahelvettiin ja on tukenani ja silloin pitää tajuta että on ajoissa lopettava, etten lähde hautaan tämän asian takia ja voi pojat miten monesti itsetuhoset ajatukset käy mielessä kun pankkitili käy jatkuvasti nollilla ja otat luottoa lisää että voit pelata. EI NÄIN! Muistakaa pitää homma kontrollissa ihan oikeasti, koska tämä äijä ei osannut ja sen myönnän, että minulle ei sovellu betsit enää millään tavalla. Kiitos tästä avautumisesta minkä sain kertoa tänne ja toivotan kaikille aivan loistavaa alkava kesää ja en ikinä unohda hyviä muistoja täältä saitilta. Mutta nyt on aika järjestää asiat jos meinasin tästä helvetistä selvitä ja betsaus ei ole enää minulle se oikea tie. Ottakaa sen verran oppia jos teillä on paljon rahaa minun tilanteessa kävin pankkitilillä 16-18k kieppeillä, okei voitin viime aikoina jopa 6k betseistä ja 12k sloteista, kaikki meni, koska ahneus teki sen. Mutta nyt on aika jättää hyvästit ja ottaa oppia minusta ja pitää pelaaminen hallussa, jos se ei pysy kontrollisa muillakaan! Suosittelen ottamaan neuvoa minulta ja lopettakaa hyvän sään aikana, vaikka kuinka vaikeaa tekisi. Jos pysyy kontrollisa, hyvä. Mutta minä aion pysyä pelaamattomana nyt lopun elämääni.. ainakin yritän tähdätä siihen.

Pikemmittä puheitta! Iso kiitos mahtaville siikaveljilleni ja muille kivoilla tyypeille, Essiä tulee aina ikävä, mutta kyllä se haihtuu mielestäni, kun vaihdan harrastustani täysin muuhun. Iso kiitos teille! Jode kiittää ja kumartaa kaikista vuosista, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, varsinkin minulla. RIP JODE 2012-2017, legenda kuolee nyt vihjeparatiisissa lopullisesti vedonlyöjänä. Anteeksi, mutta näin on pakko tehdä, jos haluan selvitä elämässäni eteenpäin.

Kaikkea hyvää VP:n väki ja ISO KIITOS nauruista ja muistoista, en tule katumaan yhtäkään iltaa hyvistä ajoista, paitsi vedonlyönnistä tulen aina katumaan lopunelämääni, mutta tärkeintä oli hyvä seura ja mahtavat chätti-hetket! Kiitos siitä, aika jättää hyvästit :)

Jode kiittää ja kumartaa! Kiitos ja hyvästi! :(

@Jode007

Jos nyt käyt täällä, ja luet tämän, niin voin sanoa vielä yhden vinkin.

Lopettaminen on aina vaikeaa.  Alku saattaa olla hyvä, mutta se alku-innostus loppuu kuitenkin ja tässä tapauksessa se voi johtaa siihen,  että saat tienattua hyvin rahaa säästöön ja sit mietit mielessä "jos nyt kokeilisi jonkun 10e talletuksen kautta, jotain pientä ". Niin paras lääke on lukea toi sinun teksti uudestaan ja mieti haluatko takaisin tuohon paskaan?   

Jopa kuukauden päästä se 1e tyhmä kiska lappukin voi ajaa sinut takaisin tuohon paskaan kierteeseen,   niin motivaatiota se tulee vaatimaan paljon, jos haluat oikeasti lopettaa. 

 

 

Oikeat kohotus sanat alkaa kohdasta 2.10

" informaatio on spekuloivaa,  meditaatio meditoivaa.  Jokapäiväisestä paskasta motivoivaa motivoivaa. 

Ne koitti mua opettaa,  mutta oon itteni opettaja, oma illuusio lopettaja. Heitin vittuun länkkäri viitan, poistin egon ja mielen välisen ristiriidan. Söin väärää tietoo, teknisesti ehkä hienoo, mutta henkisesti kieroo. Fyysinen tuntuma,  alatko murtua?  Kuuntelin omaa pumppua, seurasin viidakon rumpua.

Täällä katotaan vinoo, jokaisella jumalaton pleksi ja itse-inho. Oo itellle korrekti se on motivoivaa, kuuntele sydäntäs  älä teorioita. Elä itelles älä filosofioita ja opettele käyttämään sisäistä voimaa.  Itkut eilisestä auttaa karaistuu, silmät kun avautuu, ehkä valaistuu " 

 

Koita nyt saada asiat järjestykseen ja koita olla vaikeinakin hetkinä pois betseistä. 

Itsestä se on kiinni ja onko siihen kuinka motivoitunut, että pystyy pitää siitä kiinni vaikeinakin aikoina 

Kiitos Jode näistä parista vuodesta mitä vietettiin.

:)

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@Kemmuru Kyllä pidän mielessä ja nyt olen täysin tosissani tän homman kanssa.. ajat ovat vaikeita, mutta sisu on vahva ja se pitää. Uudestaan aloittaminen on helppoa vielä, mutta ajan kanssa se haihtuu, urheilu tulee olemaan tuskallisen vaikeeta seurata enää jatkossa, mutta kyllä sitäkin pystyy, jos tahdonvoimaa on vain nauttia siitä ja siinä on aina hyvä puoli varsinkin NBA ja NHL kohdalla, että ei tarvii vetojen puolesta enää niitä viimesiä minuutteja jännittää osuuko tasotus kohde eli tyhjiin vai heittääkö joku mulkku sieltä tuuri 3p heiton ja lappu kusee 1p.  Kiitos vain tuesta ja ymmärämisestä, kyllä tää tästä... päivä kerrallaan, asioilla on tapana järjestyä vaikka heikolta nyt näyttääkin kun tilikin näyttää nollaa.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

@Vode @Gordie @Kalastaja   tässä teille vähän kuulumisia 

 

On 8.1.2017 at 03.01, Kemmuru said:

Kemmu kiittää ja kumartaa ja lähtee Joksikin aikaa pois

 

Päätin, että vuosi 2017 on aika, kun lähden parantamaan elämänlaatuani ja Jotta  pystyn siihen ,  niin se tarkoittaa tältä sivustolta väliaikaisesti pois hyppäämistä. 

Elämässä on oltava muutakin kuin työ, VP ja päivittäinen tapa seurata jokaikinen päivä päivän betsejä. Oikeastaan noi kolme asiaa on pitänyt minut elossa ja hengissä viimeiset 2 vuotta, mitään muuta en oo elämässäni saanut aikaan ja päätin, että nyt on aika lähteä etsimään itseäni joksikin aikaan.  

Oikeasti ei se ole tervettä ,  että joka vklopun aamu heräät ja alat katsomaan heti päivän betsejä ja koitat  saada vihjeitä aikaa ja mietit koko päivän vaa, että kuka NHL joukkue voittaa ensi yönä.  Arkisin, kun työt loppuu, niin samantien kohdelistat esiin. Koko arki-ilta menee siihen kun luet ennakoita ja koitat  saada illalle/yölle jotain kehitettyä vihjeeksi ja betseihin . Jopa mietit jo seuraavan päivän vetoja...Ei tämä voi olla ikuinen elämäntapa.  Olen jopa huomannut, että sosiaalinen elämäkin kärsii, kun urheilu on asia josta osaat puhuu "muut ihmiset pöydän alle" muuten ei löydy sanottavaa, kun koko normipäivä kuluu vain betsien miettimiseen... Naisten kanssa ei oo mitään kunnon puhuttavaa, kun ei ne tajuu näitä.,,Oikeastaan tää on aika paha juttu.

Kyllä minä tämän aloitin, sillä vihjeitä on tullut vähemmän ja oli virkeämpi olo töissä vaikka tein ylitöitä.   Muutenkin sain vähän muuta mietittävää, kun pääsin laivallekkin  Josta 

On 8.1.2017 at 17.27, Kalastaja said:

Kaikkea hyvää tulevalle vuodelle, ja turhaan mietit tuollaisia asioita, keksitkö naisten kanssa, tai muiden kanssa juteltavaa, aivan varmasti on! Ja urheilussa keskustelun avauksena ei ole mitään vikaa :) 

 

Murehtimalla ja stressaamalla yleensä menee vaan kipsiin, niin vedonlyönnissä, kun ihmis suhteissa, joten älä mieti liikaa, vaan ole oma itsesi ja pidä silmät auki, eikä se ole etenkään sun ongelma, tai häpeä, jos jonkun kanssa ei löydy jutunjuurta! 

Laivalla tapasin pari naista ja itseasiassa näistä toinen oli Barcelona ja messi  fani ja  sanoi sen minulle ilman että edes puhuin urheilusta :D @Kalastaja tais tietää tämän ;)

 Sen jälkeen 

On 29.1.2017 at 16.12, Vode said:

Älä sit mitään harakkaa mee valittee.

No oon käynyt treffeillä tän toisen naisen kanssa ja jutellaan aika hyvin ja päivittäin,  että kyllä tää luultavasti tulee natsaa...

Pitkästä aikaa saamassa naisasiat kondikseen,  vaikka historiassani löytyy vaikka millaista, kuten tiedätte :D

 

No kerrotaan vielä tähän kuuluminen 

On 29.1.2017 at 16.01, Kemmuru said:

Kesäksi tavoite

Pyrin saamaan 8 000- 10 000e  kesäksi rahaa, niin siksi vähentänyt betsaamista.

Töistä otetaan aluksi kaikki pois ja kerrotaan nyt, että helmikuun puolessa välissä ollaan tavoitteen puolessa välissä, niin vielä ei tarvitse ottaa suunnitelma B:tä eli betsaamista käyttöön :)

En pörstäile ja raha ei ole tärkeää, mutta oikeasti siis ihan oikeasti olen tässä tavoitteessa jo menossa 7 000e  kohdalla :)

 

Yhteenveto 

Vuosi 2017 on lähtenyt vitun hyvin käyntiin B)

 

 

 

ja

On 29.1.2017 at 16.01, Kemmuru said:

 NHL siis palataan lähempänä kesää blogin että vihjeidenkin muodossa 

Blogiin pistelen treeni muodossa kohteita, mutta kun olen päässyt sisälle taas NHL maailmaan ja poffit alkaa, niin on aika taas koittaa ottaa kunnolla mittaa vihjeistä. 

Poffi tavoite on vetää mahdollisimman hyvin ja finaalit puhtaasti . ;)

2 vuotta ja 11/11 onhan se saatava jatkettua,,,onhan :D

 

 

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
On 5.3.2017 at 00.12, Jode007 said:

Eilen lopetin betsaukset, nyt alkaa uusi elämä, olen kirjaimellisesti kuopannut lähelle 80k tähän hommaan, olen väsynyt, uupunut, en henkisesti jaksa enää kestää vedonlyöntiä, on ollut voittoja, tappioita ja enemmän niitä tappioita elämäni aikana ja jatkuvasti yrittänyt saada uusilla talletuksilla tappioita takas, viimeisin tiltti oli kuopata tonneja vain että pääsisin omilleni, silloin tajusin, että nyt on jotain pielessä ja pahasti. Helppoa tätä hommaa ei ole lopettaa, mutta yritän kaikin voimineni olla erossa tästä, en syytä ketään, kaikki on omalla vastuullani, itse en enää hallitse pelaamistani, kuoppaan loppupeleissä nykyään jokaisen lantin minkä ansainnut kovienkin menetyksien kautta voittoon, pienet voitot ei kiinnosta... nykyään vain isot voitot ja ne on sitä 5-20k luokkaa, mikä on selvää että homma pitää lopettaa tähän. Otin eilen bannit, ihan vain sen takia chätistä, jos se auttaisi minua pysymään erossa kaikesta houkuttavista tipseistä, tulen tiirailee silloin tällöin chättiä ja foorumia miten täällä menee, mutta muuten vedonlyönnin kannalta, yritän ja en aio enää koskea yhteenkään vetolappuun, en edes kioskin kautta. Se on nyt loppu. Kovat riidat käyty emännän kanssa ja arvostan että se kattoo tämmöistä luuseria joka on joutumassa tämän lajin takia ulosottoon, velkahelvettiin ja on tukenani ja silloin pitää tajuta että on ajoissa lopettava, etten lähde hautaan tämän asian takia ja voi pojat miten monesti itsetuhoset ajatukset käy mielessä kun pankkitili käy jatkuvasti nollilla ja otat luottoa lisää että voit pelata. EI NÄIN! Muistakaa pitää homma kontrollissa ihan oikeasti, koska tämä äijä ei osannut ja sen myönnän, että minulle ei sovellu betsit enää millään tavalla. Kiitos tästä avautumisesta minkä sain kertoa tänne ja toivotan kaikille aivan loistavaa alkava kesää ja en ikinä unohda hyviä muistoja täältä saitilta. Mutta nyt on aika järjestää asiat jos meinasin tästä helvetistä selvitä ja betsaus ei ole enää minulle se oikea tie. Ottakaa sen verran oppia jos teillä on paljon rahaa minun tilanteessa kävin pankkitilillä 16-18k kieppeillä, okei voitin viime aikoina jopa 6k betseistä ja 12k sloteista, kaikki meni, koska ahneus teki sen. Mutta nyt on aika jättää hyvästit ja ottaa oppia minusta ja pitää pelaaminen hallussa, jos se ei pysy kontrollisa muillakaan! Suosittelen ottamaan neuvoa minulta ja lopettakaa hyvän sään aikana, vaikka kuinka vaikeaa tekisi. Jos pysyy kontrollisa, hyvä. Mutta minä aion pysyä pelaamattomana nyt lopun elämääni.. ainakin yritän tähdätä siihen.

Pikemmittä puheitta! Iso kiitos mahtaville siikaveljilleni ja muille kivoilla tyypeille, Essiä tulee aina ikävä, mutta kyllä se haihtuu mielestäni, kun vaihdan harrastustani täysin muuhun. Iso kiitos teille! Jode kiittää ja kumartaa kaikista vuosista, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, varsinkin minulla. RIP JODE 2012-2017, legenda kuolee nyt vihjeparatiisissa lopullisesti vedonlyöjänä. Anteeksi, mutta näin on pakko tehdä, jos haluan selvitä elämässäni eteenpäin.

Kaikkea hyvää VP:n väki ja ISO KIITOS nauruista ja muistoista, en tule katumaan yhtäkään iltaa hyvistä ajoista, paitsi vedonlyönnistä tulen aina katumaan lopunelämääni, mutta tärkeintä oli hyvä seura ja mahtavat chätti-hetket! Kiitos siitä, aika jättää hyvästit :)

Jode kiittää ja kumartaa! Kiitos ja hyvästi! :(

Tsemppiä.  On erittäin hienoa ja suorasehkäistä myöntää että nyt elämä ei mene miten pitää. Luuseri et ole. Ja kyllä kuvauksesta saa sen selväksi että riippuvuudesta on kyse ja homma lähtenyt lapasesta. Kierre on valmismatka tää on helvetin pitkä jätteistä hommaa. Itse pelaan helvetin pienillä panoksilla. Mutta ei ole väärin hakea apua . Tässä saa kyllä elämän tuhottua helposti.  Toivottavasti saat muutoksen tehtyä. En usko kenenkään rikastuvat tällä. Se vaatisi matemaattista neroutta. Kaikista pahimmat on paikkoja vedot millä yritetään saada tappiot takaisin. SillOinonen ollaan jo metsässä . Tiedän aika paljon riippuvuuksista. Jos tarvitset tukea tai apua niin ota yhteyttä.  Uusin ongelmien kanssa ei kannata jäädä. T skynyrd 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
5 tuntia sitten, Skynyrd said:

Tsemppiä.  On erittäin hienoa ja suorasehkäistä myöntää että nyt elämä ei mene miten pitää. Luuseri et ole. Ja kyllä kuvauksesta saa sen selväksi että riippuvuudesta on kyse ja homma lähtenyt lapasesta. Kierre on valmismatka tää on helvetin pitkä jätteistä hommaa. Itse pelaan helvetin pienillä panoksilla. Mutta ei ole väärin hakea apua . Tässä saa kyllä elämän tuhottua helposti.  Toivottavasti saat muutoksen tehtyä. En usko kenenkään rikastuvat tällä. Se vaatisi matemaattista neroutta. Kaikista pahimmat on paikkoja vedot millä yritetään saada tappiot takaisin. SillOinonen ollaan jo metsässä . Tiedän aika paljon riippuvuuksista. Jos tarvitset tukea tai apua niin ota yhteyttä.  Uusin ongelmien kanssa ei kannata jäädä. T skynyrd 

 

Kiitos kannustamisesta ja tuesta, arvostan suuresti. Ja hyvä tietää, että yhteydessä voi olla, jos vaikeaa on jatkaa elämässä. :)

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
On 5.3.2017 at 10.03, Kemmuru said:

@Jode007

Jos nyt käyt täällä, ja luet tämän, niin voin sanoa vielä yhden vinkin.

Lopettaminen on aina vaikeaa.  Alku saattaa olla hyvä, mutta se alku-innostus loppuu kuitenkin ja tässä tapauksessa se voi johtaa siihen,  että saat tienattua hyvin rahaa säästöön ja sit mietit mielessä "jos nyt kokeilisi jonkun 10e talletuksen kautta, jotain pientä ". Niin paras lääke on lukea toi sinun teksti uudestaan ja mieti haluatko takaisin tuohon paskaan?   

Jopa kuukauden päästä se 1e tyhmä kiska lappukin voi ajaa sinut takaisin tuohon paskaan kierteeseen,   niin motivaatiota se tulee vaatimaan paljon, jos haluat oikeasti lopettaa. 

 

 

Oikeat kohotus sanat alkaa kohdasta 2.10

" informaatio on spekuloivaa,  meditaatio meditoivaa.  Jokapäiväisestä paskasta motivoivaa motivoivaa. 

Ne koitti mua opettaa,  mutta oon itteni opettaja, oma illuusio lopettaja. Heitin vittuun länkkäri viitan, poistin egon ja mielen välisen ristiriidan. Söin väärää tietoo, teknisesti ehkä hienoo, mutta henkisesti kieroo. Fyysinen tuntuma,  alatko murtua?  Kuuntelin omaa pumppua, seurasin viidakon rumpua.

Täällä katotaan vinoo, jokaisella jumalaton pleksi ja itse-inho. Oo itellle korrekti se on motivoivaa, kuuntele sydäntäs  älä teorioita. Elä itelles älä filosofioita ja opettele käyttämään sisäistä voimaa.  Itkut eilisestä auttaa karaistuu, silmät kun avautuu, ehkä valaistuu " 

 

Koita nyt saada asiat järjestykseen ja koita olla vaikeinakin hetkinä pois betseistä. 

Itsestä se on kiinni ja onko siihen kuinka motivoitunut, että pystyy pitää siitä kiinni vaikeinakin aikoina 

Kiitos Jode näistä parista vuodesta mitä vietettiin.

:)

 

Joo tiedän tunteen liian helposti tulee pelattua huonoja bettejä (slottia, bläkäriä, kasinoa tai pokeria surkeasti) ?. Saisi oikeasti LOPETTAA kaiken maailman VITUN slotit ja bläkärit ja pelata tiukasti bettejä eiköhän niin pysty voittamaan jotakin.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Katsonut tätä keskustelua pari vuotta tms. Jodella on ongelma pelaamisessa ja varmasti monella muullakin täällä.. En ymmärrä niitä kiusaajia jotka heittää suolaa haavoille ja riepottelee toista joka on selvästi riippuvainen ja masentunutkin, jopa pahasti ongelmassaan. Tosin en ymmärrä minkä takia pitää viikosta toiseen nostaa oma ongelma esiin ja kieriä säälissä viikosta toiseen ja ihmetellä minkä takia ihmiset härkkii?

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

En tajua, minkä takia mekkala taas tästäkin nostettu, eilen humalapäissään repsahdin, mikä on normaalia sairaalle addiktille valitettavasti, tuon kun oisin tajunnut että tämmönen myrsky nousee tästä, olisin jättänyt depoomiset sanomatta. Yritän edelleen parantua, monet eivät tunnu tajuavan vieläkään, että se ei ole helppoa. Jätän tästä lähtien tämmöset asiat sanomatta, niin ei synny tämmöstä enää.

@nelssonisena Sanoin tuon humalassa ja onhan se jollakin tavalla ihan totta, että yöllä on järkevämpää keskustelua esillä ja asiallisempaa porukkaa kuin päivällä / illasta, en ymmärrä välillä tyyppejä vaan täällä chätissä. Jos teillä on kaikki hyvin, hyvä. Ei tarvii silti heittää minun kohdalla lisää vettä myllyyn, koska se ei auta minun tilannetta yhtään tällä hetkellä. Ja lupaudun, tästä lähtien etten sekaannu muiden henk. asioihin, jos minunkin kohdalla se lopetetaan, kiitos.

Link to post
Share on other sites

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

  • Uusimmat viestit

    • Tämä on helppo seiftaa Pelicans mestari 1,95 ( Veikkaus )        TAPPARA - PELICANS FINAALI  ---  UUSIA VEIKKAUS MAHDOLLISUUKSIA  TOKI   FINAALISSA ON KOKEILEMISEN ARVOISIA KOHTEITA MYÖS  Tappara voittaa sarjan 4-2  6,80 ( Veikkaus ) Pelicans voittaa sarjan 4-3  7,25 ( Veikkaus )   OLISIKO ARBITRAASIA  (EI TOKI SANAN ITSESSÄÄN MERKITYKSESSÄ ) ottelusarja Ratkeaa kuudennessa ottelussa 3,10 ( Veikkaus  )  Ottelusarjassa YLI 6,5 PELIÄ  3,20 (PAF )  veikalla sama kerroin seitsemännessä ottelussa     Tieto pakettia  - 2021 Lukko voitti 3-1,  nyt 2022, 2023 nähty putkeen kaksi 4-1 sarjaa.   Joko nähtäisiin G6, G7 peli?    nyt on kaksi hyvää kotijoukkuetta vastakkain sekä en itse näe mitään lyhyttä sarjaa tässä.  MIKÄLI kumpikin on hyviä kotonaan ja tai osaa ryöstää.  - Tappara finaaleissa 2017, 2018, 2022, 2023 on nähty joka vuosi nyt sarjajohto 2-0.   Jotenkin nyt haisee itselle enemmän 1-1 sarja jo kahden pelin jälkeen,  mikä tekisi jo hyvää noille, että G6, G7 ehkä jo tultaisiin näkemään. .  Neljä vuotta putkeen jo tapsulla 2--0 sarja nähty.  Alkaako riittää?   - Pelicans hävinnyt 2012, 2023 finaalit 4-1 luvuin,   joko opittu voittamaan enemmän kuin yksi peli?  - Liiga finaalit 2010- 2023,,, (ei mukana 2021, kun ei ollut seitsemän ottelun sarja ) 4-0: 1 kpl,   4-1: 4 kpl,  4-2:  4 kpl,  4-3:  3 kpl. .   4-1 tullut nyt kahdesti putkeen.    - Tappara hävinnyt molemmat G7 ottelunsa finaaleissa,  siksi Pelicans voisi sen yllättää itselleen.   Tappara ollut erittäin hyvä G5, G6 peleissä, niin niiden sauma on aika hyvin niissä ratkaista.     mestaruutta  juhlittu liigassa  2010-2012: vieraissa  2013-2016:  koti   2017-2021: vieras  2022-2023: Kotona  olisko aika vieras juhlille?   No G6 olis lahdessa ja G7 tampereella.   Tappara voittanut 3/5 kotonaan.   Nyt kaksi putkeen kotikaukalossa G5 PELISSÄ  YHTEENVETO  Saa nähdä miten lähtee liikkeelle,  mutta jos jotakin houkuttaa sarjavedot,  niin itse lähtisin haistelemaan 4-2, 4-3, 2-4, 3-4 sarjoja.  Kuitenkin kaksi hyvää kotijoukkuetta vastakkain.  Kumpikin osaa voittaa vieraissa.  Tappara mahdollisuudesta on pitkälti kiinni G5-G6 pelit.    G7 on ollut haastavaa.  Pelicans hävinnyt kahdesti jo pystyyn.  Joko turkoosikevät koittaisi.   Olisiko sekin ratkaisu helpompi kotonaan G6 pelissä tai G7 yllätys.       LAUANTAINA ALKAA. .  ANNETAAN PELIN NÄYTTÄÄ,  MITEN KÄY! !!!
    • Baseball MLB klo 20.10 TB Rays - LAA 1x2: 1 1.62 (Veikkaus)   Aiemmat 3 keskinäistä: 3-7, 7-6, 4-5. Vuoroin vieraissa eli tänään TB voittaa.
    • Baseball MLB klo 20.10 Detroit - Texas 1x2:1 1.91 (Veikkaus)   Aiemmat 3 keskinäistä: 0-1, 4-2, 4-5. Vuoroin vieraissa, eli tänään Detroit voittaa.  
    • Baseball KBO klo 12.30 SSG Landers - KIA Tigers KIA -1.5 2.05 (Bet365)   Vastakkain ykkösenä oleva KIA ja nelosena oleva SSG. KIA hävisi eka ottelun 6-4, ja voitti toisen 3-11. Tänään SSGn syöttäjän statsit ovat 0V 3T, ja KIAn 2V 0T, joten vierasvoitto odotettavissa. Rohkeasti lapulle -1.5, koska kun KIA voittaa, niin se voittaa yleensä aina useammalla kuin yhdellä juoksulla.  
    • Baseball KBO klo 12.30 Kiwoom Heroes - KT Wiz Suwon 1x2: 1 1.90 (Bet365)   Vastakkain sijalla 3 oleva Kiwoom, sekä sijalla 9 oleva KT Wiz. Kolmas keskinäinen, ja Kiwoom voitti ekan 6-3, sekä hävisi toisen 4-6. Tänään kolmas kohtaaminen ja Kiwoomin syöttäjän statsit ovat 3V 1T, ja vieraidan vastaavat 1V 1T. Sarjataulukon ja syöttäjäedun vuoksi kotijoukkuetta lapulle
×
×
  • Create New...