Jump to content

VP-Uutiset


Recommended Posts

1 minuutti sitten, Vode said:

Muistaakseni homma meni jotenkin näin 

- sinä päättelit että olen hakkeri chätissä ja voin viedä rahat pelitililtäsi :D

- sinä sanoit että kerro sun nimi jos tiedän sen

- minä kerroin vain ja ainoastaan etuminen ensimmäisen kirjaimen ja sukunimen ensimmäisen.

Eli olenko kertonut nimesi? - En mielestäni :D  

ja jos nyt en ihan täysin väärin muista en edes tiennyt silloin oikeaa nimeäsi kunnes paljastit sen ITSE! 

JOS HALUAT PYSYÄ ANONYYMINÄ ÄLÄ KERRO MISSÄ ASUT/HARRASTAT JOTAIN TAI OPISKELET. ÄLÄKÄ VARSINKAAN LISÄÄ OMAA KOTISIVUASI SEURAAJAKSESI FACEBOOKKIIN :D 

TYHMÄ SAA OLLA JA NE NÄYTTÄÄ SEN

 

Jutun juuri ei olekaan siinä, mitä kannattaa / ei kannata tehdä, vaan tuollaisia tietoja ei yksinkertaisesti ilmoiteta koko väelle vaikka itse olisikin tietoinen siitä, olisin helposti välttänyt tämänkin mutta en alkanut salaamaan maksullisesti kotisivuni osoitetietoja, jota kautta ilmeisesti tongit tiedot. Moite ei kohdistunut pelkästään sinuun vaan tuosta lähtien minua on monesti kutsuttu täällä sekä etu ja sukunimelläni eikä pelkästään sinun toimesta.

Link to post
Share on other sites
  • Vastaukset 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Anakondalle tosiaan annettu nyt ip bännit. Multinickejä löytynyt millä osallistunut tuplauskilpailuun. Nummelin, Ragnar48 ainakin miehen käsialaa. Ei jaksa enää katsella tuota pelleilyä.

Uutisiin pientä päivitystä Nyt on kesä alkanut virallisesti vissiin Yllätin siilet rakastelemasta pihaltani ja se jos joku on kesän alkamisen merkki      Muistakaa e

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ @Jode007??????????????????????????

Posted Images

5 minuuttia sitten, Vode said:

Minä en ole tonkinyt yhtään mitään. se on aivan varma 

mut en jaksa tästä asiasta jankata enään ku ei tästä tuu vittu paskaakaan. sä oot bannissa ja mä en  moro

Ihme kyllä, että sattumalta sitten tiesit nuo ensimmäiset kirjaimet tutkimatta yhtään tarkemmin. Asia käsitelty osaltani.

Link to post
Share on other sites
1 tunti sitten, Anakonda said:

@Pcman JP, laitakko vaikka ens kerralla tänne nuo lainaukset, en ole supertipsistä katsonut

Mitä toi jatkuva profiilikuvien vaihtaminen on? Ei siinä, saathan vaihtaa, eikä se ainakaan mua häiritse, mut pelaatko jotain "peliä" ? :) en nyt hirveästi tuhlaa aikaa siihen, et mietin mitä oikein puuhailet, mut välillä jotkut jutut ihmetyttää..

Noi tuplauksessa sekoilut ja muut.. Jotenki ajattelee, et joku "ajatus" tuol on takana, ja syy miks joku toimii, kuten toimit, ja varmasti onkin, toinen asia onko se tietoista? 

Link to post
Share on other sites
1 minuutti sitten, Kalastaja said:

Mitä toi jatkuva profiilikuvien vaihtaminen on? Ei siinä, saathan vaihtaa, eikä se ainakaan mua häiritse, mut pelaatko jotain "peliä" ? :) en nyt hirveästi tuhlaa aikaa siihen, et mietin mitä oikein puuhailet, mut välillä jotkut jutut ihmetyttää..

Noi tuplauksessa sekoilut ja muut.. Jotenki ajattelee, et joku "ajatus" tuol on takana, ja syy miks joku toimii, kuten toimit, ja varmasti onkin, toinen asia onko se tietoista? 

Kiitos kommentistasi @Kalastaja, ei ole mitään erikoisempaa tarkoitusta ollut kuvien vaihtamisella, etsin jotain mikä näyttäisi omasta mielestä kivalta tuossa niin tuli vaihdeltua eilen sen verran useampaan otteeseen ja seurasin keskusteluanne. Kyllähän täällä monet voi mielisairaaksi luulla tuollaisista, mutta kyllä se on enempi perseilyä nuo hommat joihin viittaat. Hienoa toimintaa tänään @7on:lta kun otti heti pois tuon TE:n käyttäytymisen

Link to post
Share on other sites

Se Alkaa joulu olee kulman takana. toivotankin kaikille kanssamatkustajille hyvää ja onnellista juhannusta ja uuttavuotta 2016-2017 B)

Seuranne on ollu ikimuistoista ja mukavaa chätissä ja sen ulkopuolellakin.

jos tämä vuosi on mennyt penkinalle vetojen suhteen ei hätää. ensivuonna se ei voi (kuin) mennä paremmin. :)

Niin kiitos tästä vuodesta VP:n vakkarit&jaeiniinvakkarit

Terveisin : Vode alias V***upää ^_^

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

  • Uusimmat viestit

    • LIIGA Kärpät - Jukurit Kärpät/ 2.25 NordicBet Klo 18:30   Kärpät johtaa sarjaa 3-1, joten Jukurit pelaa taas selkä seinää vasten. Tiistaina tosiaan Jukurit onnistui kaatamaan Kärpät Ikioma areenalla lopulta lukemin 5-2. Jukurit saa kiittää kyllä myös kiekkojumalia sillä juuri toinen ja kolmas maali olivat niin sanottuja pomppumaaleja etenkin kolmas jolla Jukurit karkasi kahden maalin etumatkalle josta Kärpät eivät sitten enää noussut vaikka maalin päähän vielä nousikin, mutta tyhjiin tuli lopulta se viimeinen tikki. Jukurit oli toki pirteä ja hallitsi melkeinpä kahta ensimmäistä erää niin kai se oli osittain ansaittuakin ne pomput. Tänään on kummiskin taas uusi peli Oulussa ja Kärpät ei varmastikkaan tule olemaan niin purjeissa mitä se välillä Mikkelissä oli tiistaina. Kärpät on voittanut kaksi aikaisempaa kotiotteluaan suht selvästi 4-1 ja 5-2. Kärppien ylivoima on myös se ase jolla se pelin voi kääntää edukseen, Jukureilla ei tosiaan ole varaa boksissa istua, mutta eiköhän sieltä nyt muutama yv mahdollisuus Kärpille tänäänkin tule ja Koivunen-Turunen akseli ratkaisee pelin sitä kautta Kärpille.
    • Kovasti pitää loppukuusta osua että plussalle pääsisi keiju nousemaan
    • Jääkiekko Liiga klo 18.30 Tappara - TPS 1.erä 1x2: 1 2.45 (Bet365)   Sarja on tilanteessa 2-2, ja tähän asti kaikki ottelut ovat päättyneet kotivoittoihin. Ensimmäisen erän jälkeen Tappara on johtanut 3 kertaa, ja molemmissa kotiotteluissa näin on tapahtunut. Tästäkin kohteesta lapulle löytää tiensä Tapparan ensimmäisen erän voitto.
    • Jääkiekko Liiga klo 18.30 Kärpät - Jukurit 1.erä 1x2: 1 2.68 (Veikkaus)   Game 5 ja tänään Kärpillä toinen ottelupallo. Enää ei haluta matkustaa Mikkeliin vaan muutaman päivän huili kiinnostaa ennen välieriä, joten tänään voitto ja sarja poikki. Kohteeksi valikoitui kuitenkin Kärppien ensimmäisen erän voitto, joka on toteutunut 3 ensimmäisessä ottelussa, ja viimeksi neljännessä pelissä vieraissa oltiin tasatilanteessa eka erän jälkeen. Molemmissa aiemmissa kotipeleissä johdettiin siis eka erän jälkeen enkä näe syytä miksei se voisi onnistua myöskin tänään.
    • Tilanne 27.3 vihjeiden jälkeen:       Vihjemäärä Oikein Void Väärin Palautus-% netto   1.   Nagamori30 24 15 1 8 112,46 % 34,53 €   2. ▲ Henksteri 21 13 1 7 109,75 % 24,08 € ▲ 3. ▼ VLA 43 19 1 23 102,87 % 10,88 € ▼ 4.   vormulafani 15 8 0 7 105,20 % 7,91 €   5.   Moisku 21 10 0 11 95,69 % -9,01 € ▼ 6. ▲ JapBet 44 14 1 29 89,36 % -34,68 € ▼ 7. ▼ vptonniketju 52 19 0 33 90,57 % -39,56 € ▼ 8.   Oksanen94 32 3 0 29 53,17 % -52,85 € ▼ 9. ▲ Pasanen67 20 8 0 12 74,67 % -54,29 €   10. ▼ Blokki 15 3 0 12 50,10 % -59,77 € ▼ 11.   Kemmu 35 12 0 23 70,25 % -101,62 € ▲ Yhteensä 322 vihjettä (124 - 4 - 194) netto -274,38 € ▼ palautus 90,20 % ▼
×
×
  • Create New...