Yritetään tänne kirjoitella aktiivisesti.
Tänä sunnuntaina pitkästä aikaa todella hyvä kortti, kun jokainen pääkortin matsi on tasokas.
Kiinostavimmat matsit ovat:
Prelim-matsi Zabit Magomedsharipov - Jeremy Stephens
Pääkortilta kaikki matsit:
Jon Jones (Light Heavyweight mestari) - Anthony Smith
Ben Askren - Robbie Lawler
Tyron Woodley (Welterweight mestari) - Kamaru Usman
Cody Garbrandt - Pedro Munhoz
Näistä porinaa myöhemmin.