-
Uusimmat viestit
-
Käyttäjältä Snooker · Lähettänyt
Tennis ITF Yeongwol naiset nelinpeli klo 8:30 Morisaki/Ozeki - Kalyakina/Zhu Pelivalinta: Morisaki/Ozeki Kerroin: 2,50 Bet365 Kalyakina/Zhu kaksikko ei ole aiemmin pelannut yhdessä, eikä etenkään Kalyakinan näytöt nelinpelissä ole mitenkään vakuuttaneet. Zhu on pelannut ihan hyvin neluria. Molemmat ovat nuoria pelaajia, joilla ihan hyvät menestys mahdollisuudet myös kaksinpelissä. Morisaki/Ozeki parilla ei paljoa ole yhteispeliä takana. Morisaki on pelannut kovatasoisissa turnauksissa kelpo peliä, Ozeki pelaillut heikkotasoisissa turnauksissa, mutta on ajoittain menestynyt näissä turnauksissa hyvin. Mielestäni Kalyakina/Zhu pari on liian suuren suosikin asemassa, itse näen ottelun selvästi tasaisempana. -
Käyttäjältä Henksteri · Lähettänyt
Championship / Jalkapallo Englanti West Ham - Wolves Wolves Yli 1.5 Maalia @ 2.60 Unibet Alkaa 21:45 Sarjaporrasta alemmaksi tipahtanut Wolves(2.) onnistui tekemään vähintään kaksi maalia kauden jokaisessa kolmessa tähän mennessä pelatussa sarjaottelussaan(ka. 3.00). Joukkue on tällä hetkellä seitsemän ottelun tappiottomassa putkessa cupin matsit mukaan laskettuna. Myös mestaruussarjaan tipahtanut West Ham(19.) avasi kautensa Burnelya(22.) vastaan ottelun päätyttyä luvuin 2-2 minkä jälkeen joukkue kohtasi kotonaan Charltonin(1.) ottelun päätyttyä tappiollisesti maalein 1-2. Joukkue pelasi viimeksi lauantaina Watfordin(9.) vieraana ottelun päätyttyä tuolloin luvuin 1-1. Wolvesilla on tällä hetkellä momentumi päällä ja joukkue tulee tekemään ottelussa vähintään kaksi maalia. -
Käyttäjältä Quutamo15 · Lähettänyt
Liiga 18:30 TPS - KooKoo Valinta: KooKoo (60min) / 3,05 @ Veikkaus Veikkaukselta markkinatoppi tähän kohteeseen. TPS kärkikentät kokeneet pientä muutosta ja itse en kokonaisuutena ole kovin vakuuttunut TPS koko kauden mahdollisuuksista. Itse olen povannut heidät pudotuskamppailuun. KooKoolle en odota viime kauden menestystä, mutta rosteri on muuttunut vähän ja uskon sen tietävän hyvää alkukautta ajatellen. Mielestäni yli 3 kerroin avauskierrokselle lähes samalla rosterilla pelaavalle viime kauden finaalijoukkueell on yksinkertaisesti liikaa. -
Käyttäjältä Quutamo15 · Lähettänyt
Liiga 18:30 Sport - Jokerit Valinta: alle 5.5 maalia / 1,82 @ Unibet Lomat lusittu ja liiga käyntiin täydellä höyryllä. Sportilla oli viime kaudella paljon vähämaalisia taistoja ja Jokeritkin pohjasivat Mestismenestystä pitkältä vahvaan oman pään tekemiseen. Uskon, että tänään on suht varovainen startti ja maalit ovat kortilla.
-

Recommended Posts
Tee tili osallistuaksesi keskusteluun
Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida
Tee tili
Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!
Tee tiliKirjaudu
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.
Kirjaudu nyt