Jump to content
  • vedonlyontilista-vp1.png

KHL & NHL PLAYOFF 2021

Recommended Posts

Saatiin sivu vaihdettua vaa

Tästä lähtee ennakko betsit

KHL POFFIT  ALKAA TIISTAINA

NHL jutut sitten kun niiden poffit alkaa joskus 

Lauantaina saadaa joukkueet kassa niin sunnuntaina lähdetään  ennakoiden parii ja viimeistää Maanantaina on jo  parit  betsit poffipareihin tehtynä 1.kierrokselle

• Vastaukset 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Noniin kevät on taas täällä ja lähdetään pelaamaan niistä oikeista asioista,  eli ensin Gagarin Cup metsästys Venäjällä  ja sen jälkeen aletaan ottaa selvää kuka voittaa kovimman kiekkoliigan amerikas

SAN JOSE SHARKS  -   COLORADO AVALANCHE    Sharks nousi kuolleista voittoon Game 7 ottelussa,  kun Vegas kaatui lopulta 4-3.  Tuossa parissa G6-7 molemmat menivät aina jatkoille asti ja jopa

KHL  PLAYOFF  PARIT

LÄNTINEN KONFERENSSI

1. CSKA - 8.  SPARTAK

2. SKA PIETARI - 7. DINAMO MINSK

3. DYNAMO MOSKOVA -  6. SEVERSTAL

4. LOKOMOTIV  - 5. JOKERIT

ITÄINEN KONFERENSSI

1.  KAZAN -  8. TORPEDO

2. OMSK - 7. AVTOMOBILIST

3. MAGNITOGORSK - 6. BARYS 

4.  UFA -  TRAKTOR

TIISTAINA ALKAA OSA JA KESKIVIIKKONA LOPUT

Nyt vaa kattoo hyviä kertoimia ja heppoja  poffeihin :)....   

GAGARIN CUP VOITTAJA :   DYNAMO MOSKOVA 

KERROIN :    12.00 ( NORDICBET )

Muun muassa Coolbet antaa 8.00 kerrointa, mikä on lähempänä totuutta.  Yksinkertaisesti sanon, että "Kerroin 12.00 on liikaa joukkueelle, joka on poffeihin lähdettäessä  KHL:n Kuumimpia  joukkueita" 

Joukkue Dynamo Moskova 

Maalista löytyy kaksi voittavaa maalivahtia  Bocharov sekä Gagarin voittanut Garipov,  joten tuo on kunnossa.   Puolustus on myös erinomainen.  Jos mietitään,  niin joukkue osaa viisikkona puolustaa erittäin hyvin ja joukkueen yksi tukipilari voittamiseen löytyykin siitä, että omaa maalinedustaa osataan puolustaa ja myös kiekollista osaamista löytyy erittäin hyvin.    Pelaajina Hietanen, Mironov,  Sergeyev , Zaitsev muodostaa erittäin kovan puolustuksen kumpaakin suuntaan.   Osataan tunnistaa eri pelillisiä tilanteita ja tehdään 80% oikeita päätöksiä.   Joukkue on 60 otteluun päästänyt 137 maalia, joka on Läntisen Konferenssin sisällä neljänneksi paras suoritus ja koko KHL liigassa kuudenneksi paras.  Yläpuolella on CSKA,  SKA Pietari,  Lokomotiv,  Kazan,  Omsk.  Eli omalla tavallaan kaikkia noita ei tarvitse enää kohdata.   Myöskin tuossa on ne kovimmat haastajat,  jotka voivat pudottaa meidän haaveet suuresta Gagarin Cup - pytystä.  

Hyökkäyspäässä peli toimii kyllä ajoittain parhaiten koko liigassa.   Jos puolestaan katsotaan maaleja, niin Dynamo Moskova on tehnyt 60 otteluun peräti 195 maalia, mikä on eniten koko liigassa.   Lähimpänä on Kazan saldolla 185,  joten siinä missä puolustus vuotaa pyöreästi noin viisi-kymmenen maalia enemmän, niin hyökkäys toimii vastustajiin pyöreästi sen saman verran paremmin.   Myöskin ylivoima on nyt saatu hyvin kuntoon.  Joukkueen kirkkainpia nimiä on ykkösketju Jaskin - Shipachev -  Kagarlitsky.  Nämä herrat pelaa eniten , mutta jaksavat kyllä.   Myös taustatukea löytyy Tarasov,  Pääjärvi, Lindberg , Igumnov.   Hyviä pelaajia löytyy.   Viisikkopeli on hyvällä tasolla ja joukkue on ennen poffeja voittanut 11 kertaa /12 pelistään,  joten tänä vuonna  joukkueen kunto on tilastollisesti kohdillaan juuri oikeaan aikaan. 

PLAYOFF  ENNAKOINTIA 

Toki näitä lyödessä kannattaa vähän pelata ajatusleikkejä.   Nyt poffit aloitetaan Severstal vastaan,   mitä pidän kiusaaja joukkueena.   Tulee osittain vaikeita otteluja,  mutta kyllä tästä 4-1 / 4-2   menee Dynamo Moskova jatkoon.    Se rutiini,   voittamisen taito ja materiaaliltaan parempi,  niin ei tässä ole hirveän pelottavaa. 

Round 2.   Tässä on toki eri skenaarioita tulossa,  mutta jos käydään läpi nopeasti,  niin  mikäli sijat 1-4 menee jatkoon, niin vastassa on SKA Pietari, jota vastaan on pärjätty.  Tällä kaudella keskinäiset Ottelut ovat menneet puhtaasti 4-0 meille.  Myöskin ajatustasolla pidän kokonaisuudessaan Dynamo Moskova parempana joukkueena kuin SKA.  Itse asiassa on tapahduttava aika iso yllätys Spartak,  Minsk kaksikolta,  mikäli tässä ei tuo SKA tule vastaan. 

Round 3, eli Läntisen finaalissa ennakkoon vastaan asettuu joko CSKA Moskova taikka Lokomotiv Yaroslavl.    Näiden kanssa tullaan vääntämään kova sarja.   Kuitenkin tällä kaudella CSKA vastaan voitot ovat 2-2, joten ei se ylitsepääsemätön este ole.  Toki  Lokomotiv vastaan tämän kauden voitot ovat 3-1  Lokon puolelle,  mutta toki konferenssi finaalissa voi käydä mitä vain.   Sekä finaalit on aina oma lukunsa ja hurmoksensa. 

YHTEENVETO 

Dynamo Moskova on saanut pelin rullaamaan juuri nyt poffien alkuun.  Maaleja ollaan saatu tehtyä ja ylivoima ollut hyvää.   Myös puolustetaan ihan hyvin tällä hetkellä.   Joukkue itsessään on erittäin laadukas ja mitään suurta heikkoutta ei löydy.    Severstal kaatuu kyllä.   Mahdollinen SKA Pietari on sopinut tälle joukkue hyvin tällä kaudella.   Uskon vahvasti,  että konferenssi finaalissa on tämä joukkue,  mikäli Severstal > SKA >  on tämä suunta.  Konferenssin Finaaleissa voi eniten jännittää. 

CSKA,  Kazan,  Omsk,  moni pitää näitä suurimpina voittaja ehdokkaina ja en kiellä etteikö Kazan olisi astetta parempi hevonen.   Kuitenkin,  kun verrataan kerrointa ( 12,00) siihen,  että  tämä joukkue on parempi kuin Severstal sekä noin 70 - 85%  minun papereissani vastaan tulee SKA Pietari seuraavaksi,  joka on voitettu 4/4 kertaa tällä kaudella,  niin tuo Konferenssin finaalipaikka ei ole kovin kaukaa haettu.   Siellä sitten voi käydä loppupeleissä mitä vain ja ei se seftaus,  kun pienellä pelaa,  niin ole kovin vaikeaa tuolloin välttämättä yhtään.    Voin sanoa jopa, että Kazan kokee ehkä hieman kovempia vastustajia finaaliin päästäkseen mitä Dynamo.   Kuitenkin Kazan saa 5.00 kertoimeksi,  kun Dynamo saa 12,00,   niin kyllä  NordicBet kertoimella voi hyvin ottaa tästä yhden hepan poffeihin. 

BETSI VIHJE:  KHL 2021 MESTARI 

Gagarin Cup mestari :    Dynamo Moskova 

Kerroin :   12.00 ( NordicBet ) 

Panos- Suositus:  2- 10€...   (  Tulen itse laittamaan paffin kautta 10e tähän, kunhan paffi avaa kohteen )  en tiedä nyt niiden tulevaa kerrointa, mutta tällä 12.00 norkan kertoimella kyllä Dynamo on hyvä haku.  Ei tarvitse edes isoo panostusta laittaa,  niin saa ihan ok takas.   Suht helppo myös seiftata ( jos jaksaa/ haluaa)   että myöskin joukkueen tippuessa ei tarvitse omaisuutta menettää. 

Tässä on hyvä musta hevonen  poffeihin.  

LOKOMOTIV  -  JOKERIT 

JATKOONMENIJÄ :    JOKERIT

KERROIN :        3,70 ( COOLBET ) 

1,kierroksella kohtaavat minun lempijoukkue Jokerit,  joka lähtee kaatamaan Lokomotiv joukkuetta.    En perusta tätä vihjettä värilasein. 

OTTELUSARJAAN LÄHTÖ

Viime vuonna nämä joukkueet kohtasivat samassa vaiheessa ja silloin Jokerit oli 4-2  voitoin parempi.  Toki tuolloin meillä oli kotietu ja pelillisesti oltiin hyvässä kunnossa ja iskussa. 

Covid-19 Takia tämä ottelusarja tullaan pelaamaan kokonaisuudessaan Lokomotiv Yaroslavl kotihallissa.  Eli toisinsanoen kotiyleisön tuki ja kotietu on tavallaan joka kerta Lokomotiv puolella.   Ainoastaan vaihtoetu löytyy Jokereilla otteluissa 3,4,6.   Kuitenkin pitää muistaa,  että tämä on ollut täysin vieraiden päätös.   Suomessa on rajoitukset tiukentuneet ja altistumisista tulisi parin viikon karanteeni,  mikä ei poffien aikaa sovi yhtään.  Myöskin Hartwall Arenalla olisi tyhjät katsomot, kun nyt taas saadaan pelata yleisön edessä,  niin se on myös joukkue päättänyt mieluimmaksi vaihtoehdoksi.  Tässä on kaikki auki.    Tuommoinen reissu saattaa nostaa joukkue henkeä roimasti.   Myöskin, kun hiljennät kotiyleisön,  niin varmasti buusti on kova.   Kuitenkin lataus peleihin on varmasti parempi,  kun kuulet yleisön ääniä.   Uskoisin, että Hartwall Arenalla jopa olisi aneeminen kotijoukkue mitä nyt tullaan näkemään. 

Keskinäiset Ottelut 

Jokerit voitti 3-1  tällä kaudella keskinäiset.   Myös Jokerit voitti 2/2 kertaa vieraissa keskinäiset,  eli Lokomotiv ainoa voitto tuli rajoitetulla yleisöllä Hartwall Arenalla.     Eli kapulat suuhun jokainen,  joka luulee,  että Lokomotiv voittaa sarjan helposti,  kun saa kotonaan pelata kaikki pelinsä.   

Lokomotiv kotonaan on voittanut KHL- aikakaudella keskinäiset kotonaan viisi (5) kertaa, kun puolestaan Jokerit on hakenut voitot Lokomotiv -areenalta KHL-historiassa yhdeksän  (9) kertaa.   

Yhteenvetona :  Jokerit   lähtee historiaa peilaten jopa suosikkina tähän sarjaan,  koska ovat keskinäiset voittaneet enimmäkseen vieraskaukalossa ja ovat pärjänneet keskinäisissä ja nyt saa kaikki pelinsä pelata vieraissa,  niin periaatteessa 4/7 voittoa on todennäköisempää Jokereille kuin kotijoukkueelle. 

Joukkue vertailu 

Lokomotiv lähtee suosikkina sarjaan kahdesta syystä.   Maalivahdit sekä Puolustus.      Nämä on ne kohdat minkä takia monet narri fanit pelkää tippumista sekä moni myös vedonlyöntilafkat uskoo vahvasti kotijoukkueen jatkoonmenoon.    Joo on se totta, että Lokomotiv on päästänyt vain 126 maalia, kun puolestaan Jokerit päästänyt 158 maalia.  On tuossa ero, mutta ei se keskinäisissä otteluissa ole pahemmin näkynyt.   Toki huolenaihe on se, että Kalnins / Lindback ovat puolikuntoisia juuri nyt ja puolestaan Lokomotiv saa laittaa maaliinsa isokokoisen Pasquale,  joten huoli on aiheellinen.

Puolustus on myös Lokomotivilla kova, kun löytyy Ohtamaa,  Rafikov,  Marchenko,  Osipov , jotka osaa keskustaa puolustaa.   Jokereilla kun on Lepistö,  Pudas, Sklenicka,  varsinkin Krecjik,  joka hukkaa miehiä ja itseään.  Onhan se fakta, että puolustajien puolustaminen oman maalin edessä on astetta parempaa Lokomotiv - joukkueella. 

Hyökkäys on oikeastaan aika 50-50 loppupeleissä.   Anton Lander on vissiin poissa koko sarjan,  mikä heikentää kotijoukkueen iskukykyä hieman.  Kuitenkin sieltä löytyy Pulkkinen,  Pettersson,  Tkachyov , Korshkov,  että on sitä taitoa.   Kuitenkin joukkue ei ole narreja vastaan niin hyvin loistanut.  Jokerit lähtee myös hyvin mielin, sillä Niklas Jensen on löytänyt maalivireen viime aikoina juuri sopivasti.   Kova härkä ja tehnyt hyvin töitä.  Bryan O"Neill on narrien paras yksittäinen pelaaja,  joka saa itselleen ja muille hyvin luotua paikkoja.   Schroeder on hyvä tandemi nellille ja on iskussa ollut.   Sitten meiltä löytyy Regin, Joensuu,  jotka on huippuja omissa rooleissaan.   Maalin edustalle uskaltaa ajaa ja rouhia Hännikäinen,  Savinainen,  Pakarinen , Anttila,  Pihlström.    Meidän alivoima on hyvää ja ylivoima toimii, kunhan saadaan peli kulkemaan. 

YHTEENVETO

Lokomotiv on suosikki, koska omaa jokaisessa ottelussa kotiedun ja kotiyleisön tuen.   Myös tuomareiden on helpompi olla venäjällä omien puolella.    Maalivahdeissa he hieman saattavat voittaa.   Myös puolustajien varmuus on parempaa ja ne eivät koomaile niin pahasti kuin ajoittain Jokerit tekee.   Täten se puolustuspelaaminen on tottakai parempaa ja helpompi voittaa otteluja.

Jokerit on tällä kaudella pelannut ajoittain helvetin hyvää lätkää.   Pystytty voittamaan vieraissa SKA,  CSKA,  Magnitogorsk,  mikä kuvastaa,  että vieraskaukalossa osataan dominoida jopa huippujakin vastaan. 

Keskinäisissä Jokerit on niskan päällä selvästi.   Tuo, että kaikki pelit pelataan Lokomotiv kotihallissa ei ole mikään iso este.  Jopa tilastollisesti se on narrien etu.  Myös joukkue on halunnut tämän ja päättäneet itse, niin joukkuehenki on varmasti hyvä.   Pelillisesti tiukkoja otteluja tullaan näkemään,  mutta minun papereissani jatkoonmenijästä on prosentit täysin tasan 50-50%,   kummallakin on omat etunsa.    Joo värilasit on päässä,  mutta kyllä minä näen ilmaa tuossa kertoimessa.   Jokerit,  tulee olemaan kauden parhaassa iskussa varmasti ja me ollaan syöty noi rautajunat aiemminkin,  niin minulla on vahva usko, että Jokerit kairaa itsensä jatkoon tästä  4-2 numeroin. 

BETSI VIHJE  ( jonka Kemmu pelaa) 

Jatkoonmenijä:    Jokerit 

Kerroin :   3,70 ( COOLBET )

Panos- Suositus :   10-20€  (  itse tulen pelaamaan 20€ panoksella,  kunhan Paf avaa kohteen ) 

Mahd. Voitto:  74€ (  coolbetin  kertoimella 20e panoksella )  

Jokerit jos johtaa sarjaa,  niin voi hyvinkin olla hyvä sauma seiftata, mutta itse en siftaa,  kun tiedän sydämessä,  että Jokerit etenee jatkoon :)

-----

EN ITSE BETSAA, MUTTA TOINEN HYVÄ OLISI ( täytyy mainita)!

Ottelusarjassa Yli 5,5 peliä   1,75 ( Coolbet ) 

Kumpi vaan menee jatkoon,  niin eiköhän se ole 4-2, 4-3  numeroin.   Tasainen sarja tiedossa ja eka ottelupallo aina vaikea.   Itse luotan Jokereihin ja kannustan ne 4-0 voittoon,  niin en tätä ota, mutta vedonlyönnillisesti täytyy kertoa,  että aika hyvä kerroin siihen,  että kuusi peliä nähdään,  kun tasainen sarja edessä ja kumpikin saa kyllä ainakin yhden voiton ja aika varmasti kyllä kaksikin.  Sanotaan vielä, että Lokomotiv menee ennemmin 4-1 jatkoon kuin Jokerit.   Jokerit todennäköisesti 4-2 eli  tämä olisi jo ehkä hyvä seiftaus itsessään jo ylläolevaan  oikeaan betsiin,  mutta itse skippaan tämän  :)     kuitenkin itse uskon kuuden pelin sarjan tulevan. 

Ylhäällä on perusteluineen, mutta täytyy sanoa, että 

Dynamo Moskova Gagarin Cup   saa 13.00 paffilla että  tuo tuli otettua itse 10e panostuksella 

Gagarin Cup mestari Dynamo Moskova 

Kerroin :  13.00 ( PAF )

Panos:  10e 

mahdollinen voitto:  130.00

Tähän vertailun vuoksi :  8,00 ( Coolbet ),   12,00 ( NordicBet ),   niin tämä paffin 13.00  maistuu...

paffilla pelaan kaikki  

250e  on itsellä käytössä tässä blogissa  ja nyt siitä on mennyt 10e Dynamoon  ja kun   Jokerit aukea,  niin siihen menee jatkoonmenoon 20e   ( kunhan aukeaa. ) 

eli vielä varastossa on 220e pelattavaa.  

-- 

Eikö oikeesti paf tai Veikkaus meinaa avaa ollenkaan "Jatkoonmenijä "  kohteita.    Aikaisempina vuosina ovat sen tehneet,  mutta nyt vissii eivät jaksa taikka  ihan loppumetreille sen avaamisen vievät.  

Vittu mitä touhuu!!!!!   Taitavat itsekkin tietää,  että Jokerit menee jatkoon,  mutta niille ei voi laittaa 1,50 kertoimeksi,  koska Lokomotiv on paperilla ennakkosuosikki  :D

Edit:    Jopa nordicbet  avas kohteen.   Jokerit 2.95  jatkoon kun puolestaa Coolbet tarjoo vielä hyvää  3.50...   molemmat ovat pelikelposia .   Jokereiden raja-kerroin on mielestäni tossa 2.50 tuntumassa  mutta  jos paffi tai vekeki osaisi avata ton.... 

Edited by Kemmu

NYT SE AUKESI

Lokomotiv - Jokerit

jatkoonmenijä:    Jokerit

Kerroin:   2.75 ( paf)

Panos:   30€

mahd. Voitto:   82.50€ 

HÄVITTY

On 28.2.2021 at 11.06, Kemmu said:

Dynamo Moskova Gagarin Cup   saa 13.00 paffilla että  tuo tuli otettua itse 10e panostuksella 

Siinä  on  alku  betsit  näihin karkeloihin

Huomioitavaa

Dynamon mestaruus kerroin on laskenu paffilla  11.00

Jokerit saa Nordicbetilla  2.95

coolbetilla  3.50

kemmu pelaa  2.75 kerrointa  ..  no ei voi mitää.. pääasia et voitetaaa..

--

210e  vielä kassassa  tähän blogiin..  2.kierroksella jatketaan... ei löydy ennakkoo muita herkkuja :)

• 2 weeks later...

KHL  1,KIERROS Takana 

Jokerit meni väärin.  

Dynamo Moskova on vielä hengissä ja sen takia niitä ei oteta, koska minun papereissani Dynamo Moskova pudottaa SKA Pietari jatkosta seuraavaksi.  Dynamo Moskova saa paffilla 2,20 kerrointa sille, että pudottaa Pietarin,  mutta en itse tartu juuri sen takia, kun on Moskova voittaa Gagarin Cup.    Pidän hyvänä kohteena,  mutta en viitsi lähteä lyömään kuitenkaan. 

Lokomotiv saa hyvää sarja kerrointa CSKA vastaan,  mutta totuuskin on se, että Jokerit oli itse hemmetin surkea.   Lokomotiv ylivoima oli surkeaa.   Itse en lähtökohtaisesti näe, että CSKA joutuisi vaikeuksiin.  

Itse pidän lännen finaalia CSKA Moskova -  Dynamo Moskova parina.   Katsotaan,  josko silloin pitäisi seiftata tuo Dynamo Moskova Gagarin Cup voitto. . 

2,kierroksella   Lännen puolella ei ole pelikelpoista pelattavaa itselleni,  mutta jos ei ole ottanut Dynamo Moskova GagarinCup voittoa, niin silloin paffilla Moskovan pudottaa SKA   Pietari saa 2,20, mikä on ihan pelattava sarjakerroin. 

Katsotaan miten   idässä kertoimet asettuu paikoilleen.   

COOLBET yhtiö ihmetyttää 

Omsk -  Magnitogorsk 

sarjassa yli 4,5 peliä  saa  1,49

Sarjassa Alle 5,5 peliä  saa kerrointa 8.00

Tuostahan saa jo vitunmoisen Arbitraasin 

Yli 4,5 peliä  lyöt vaikka 200e voitat   298e  eli voittoa  98e

Alle 5,5 peliä  lyöt vaikka 50e  voitat 400e  eli voittoa  350e 

Jos sarja päättyy  4-0/ 0-4 nii jäät voitolle  150e

Jos sarja päättyy 4-1/ 1-4 , niin voitat molemmista eli jäät voitolle 448e

Jos sarja päättyy 4-2, 2-4 , 3-4, 4-3,  niin jäät voitolle puhtaasti 48e 

Vai ymmärsinkö jotain väärin? ????

Edit...  en itse sitten tiedä paljonko saa noihin sisään ja miten Coolbet toimii, jos ne muuttaakin noita kertoimia yhtäkkiä 

Paistoi silmään tämä asia. 

On 28.2.2021 at 11.06, Kemmu said:

Tähän vertailun vuoksi :  8,00 ( Coolbet ),   12,00 ( NordicBet ),   niin tämä paffin 13.00  maistuu...

Nyt  otetaan viimeinen veto  tähän KHL  poffeihin. 

Gagarin Cup mestari :   AK Bars Kazan 

Kerroin :  3,50  ( PAF )

Panos:   50€ 

mahdollinen voitto:   175.00  €

Kemmun kassa 160e jää   NHL puolelle,  jos näistä ei kumpikaan osu. 

Voitto mahdollisuudet : (  Jokerit söi kassasta 30e)

Dynamo Moskova Mestaruus tuo  130e,  miinustetaan  panos (10), Kazanin panos (50)   ja  jos nyt Jokerit myös  (30),  niin tämän joukkueen voittaessa jään 40€  voitolle tämän blogin  KHL-  vedoissa 

Kazan mestaruus tuo 175€,  miinustetaan panos (50),  Dynamon panos (10) ja Jokerit  (30), niin tämän joukkueen voittaessa mestaruus,  niin jään puolestaan 85€ voitolle tämän blogin KHL- Vedoista tällä kaudella. 

nii ja jos molemmat kusee, niin kassassa on NHL - Puolelle vielä siis 160€ pelirahaa.    Joten  tämä blogi ei vielä  hiljene  vaikka KHL-  kusee. 

-----

KAZAN  MESTARUUS?

Kvartalnov valmentama joukkue oli idän paras joukkue runkosarjassa.   Myös poffeissa tuo kurinalaisesti työskentelevä ryhmä on ollut erittäin hyvä.   Viisikkopeli on tiivistä ja taitoa löytyy ratkaisuihin.   Kärsivällisyys otteluissa luottaa omaan peliin on hirveän hyvä ja pakka ei kyllä hajoa helposti. 

Kazan tulee pudottamaan UFA.   Tämän jälkeen sieltä saapuu Omsk /  Magnitogorsk vastaan,   joilla ei kyllä pakka pysy kasassa.    Kyllä Kazan tulee idän puolelta finaaleihin pääsemään.    Tästä olen erittäin luottavainen. 

Finaali Dynamo Moskova -  Kazan olisi lottovoitto,  mutta todennäköisempi vastus on CSKA Moskova.   Kuitenkin näiden välillä uskon kyllä Kazan - joukkueeseen.    Kun  tuo Dynamo Moskova tuli  otettua aikoinaan,  niin en kyllä CSKA ota mitenkään tässä kohtaa,  vaikka sen kautta kyllä varmasti finaaleihin asti hevonen kyllä pääsisi.   Kuitenkin tämä Kazan pakka on vain niin tasapainoinen,  että uskon kyllä ettei niitä kukaan tule pysäyttämään. 

katsotaan miten käy  lopulta. 

---- 

Ne  ketkä otti aikoinaan Dynamo Moskova 13 kertoimella mestariksi,  niin suosittelen,  että jos haluaa vähän seiftata taikka ottaa toinen hevonen,  niin vielä se onnistuu.    Tämän kierroksen jälkeen se ei enää niin kivasti onnistu mä veikkaan.   Kazan Kerroin tippuu kyllä kokoajan mitä lähemmäksi se finaalia pääsee.  Myös CSKA tulee olemaan suosikki verrattuna Dynamo Moskova -  joukkueeseen.  

CSKA Moskova on isoin uhka Kazan joukkueelle,  mutta minä otan nyt tämän riskin.    Jos rehellisesti sanon, niin uskon finaaliin CSKA -  Kazan.     Toki semifinaali olis voinut seiftata CSKA Moskova voittaa Dynamo Moskova,  mutta jätän sen reitin itseltäni pois.     Saadaan enemmän jännitystä ja jotenkin vahva tunne, että Kazan se on, joka lopulta mestaruuden nappaa. 

Oma listaus on

1. Kazan  2.  CSKA   3. Dynamo Moskova   4.  Omsk/ Magnitogorsk 5. SKA PIETARI. ......  Näin se järjestys,  miten uskon mestaruuden menevän.    Jos nyt Kazan putoaa,  niin CSKA osakkeet nousee.   Kuitenkin pidän itse erittäin epätodennäköistä sitä, että Omsk /  magni  pystyisi oikeasti voittamaan 4/7 peliä  Kazan vastaa.    Eniten luotan, että Kazan tulee olemaan finaaleissa.  Täytyy toivoa,  että Dynamo Moskova yllättäisi itsensä sinne asti.  

Kazan / CSKA saa  3,50  kerrointa Gagarin voitosta.    Kyllähän noista jompikumpi sen voittaa lähtökohtaisesti.   Itse kuitenkin kääntyisin  Kazan suuntaan ja siihen luotetaan.    Meni oikein tai väärin,  niin   tähän luotetaan. 

Dynamo Moskova /  Kazan nyt jompikumpi voittaa sen mestaruuden,  niin päästään hyvillä mielin kohti  NHL - poffeja.    Jos ette,  niin  jatketaan kuitenkin NHL -  poffien alkaessa.  

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Create New...