Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Ravivihjeille ottajia?

Kiinnostaako ravipelit?  

19 members have voted

1. 1. Kiinnostaako ravipelit?

• 2. Joskus, paremman puutteessa
      4
    • 1. Kiinnostaa! Pelaan päivittäin
      7
    • 3. En ole kokeillut, mutta periaatteessa voisin kokeilla
      7
    • 4. Minähän en kirppusäkkejen kanssa ole tekemisissä!
      1

Recommended Posts

Viimeiset kuukaudet tullut mentyä todella vahvasti ravejen kautta. Vihjeet ollut pääosin vain h-2-h vetoihin. Tarkoitus olisi selvittää onko foorumilla muita raveista kiinnostuineita? Kuitenkin maassamme vain 1 merkittävä ravifoorumi, joten keskustelua luulisi riittävän muillekin sivuille.

Esim. maanantait yleensä surkeita pelipäiviä, varsinkin jos veikkaukselle pelaa. Silloin jos ei pitkävedossa ole pelattavaa, voisi olla järkevämpää laittaa ne rahat toto-peleihin jos halua on pelata uhkapelejä :P

Olisi hienoa jos saisimme keskustelua raveista ja ravipeleistä aikaan. Kansa on oppinut pitkävedon, monivedon...salat. Kuitenkin toto-peleissä ylikertoimia ja loistavia lunastusmahdollisuuksia on päivittäin. Allekirjoittaneelta voi kysellä raveista vaikkapa yv:llä, jos jokin painaa mieltä :)

Ei oikein sopivaa vaihtoehtoa ollut, niin vastasin että päivittäin pelaan. Pelaan itse totoa yleensä aina, en yleensä v5 tai v75 tee, mutta totoa pelaan aina pikkusummilla, tosin välillä pelaan kohtuu isoillakin, vaikka tietoa ei hirveästi olekkaan. Olisi todella loistavaa jos veikkauskin antaisi kertoimia raveihin niin voisi tällätä sinun mahtavia tipsejä! Itse siis olen aika kokematon ravipelien ihmeellisessä mailmassa, vaikka pelaankin joka viikko raveja. Kesällä ei tule hirveästi raveja pelattua, mutta talvella sitten joka viikko aika paljonkin. :thumbup:

Kiinnostunut olen ja kokoajan "kehityn" Toto-peleissä ja "ravitietämyksessä". Ja kiinnostaa "kehittyä" lisää koko ajan.

Vastaukseksi laitoin vaihtoehdon 1, mutta sopivin olisi ollut 1. ja 2. väliltä.

Btw, se on kirppusäkkien, ei säkkejen. ;):mrgreen:

Joskus tulee raveja pelattua, mutta mitään erityisen suurta kiinnostusta ei ole itsellä ollut, joten en ole juuri jaksanut perehtyä aiheeseen, senpä takia en raveista tosiaan juuri mitään tiedäkään. Tähän mennessä olen kaikki ravini pelannut täältä poimittujen vinkkien tai jonkun muun pelaamien kautta, että vihjeitä yms. vinkkejä mielelläni seurailen, jos niitä joku jaksaa vääntää, vaikka itse en raveista mitään tiedäkään. :thumbup:

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt
  • Uusimmat viestit

• 20:00 Ostrow Wielkopolski - Gornik Walbrzych Voittaja playoffeihin, Gornik on sinne tällä hetkellä menossa mutta joukkueet ovat tasapisteissä. Gornikilla on sarjan kolmanneksi surkein heittoprosentti mutta molemmat ovat varsin hyviä puolustamaan. alle 165,5 pistettä @1,85 @paf
    • 20:00 Torun - Gdynia Kotikentällään Puolan koripallon pääsarjassa Torun taistelee viimeistä kertaa kotiyleisön edessä, kun taas Gdynia valmistautuu pudotuspeleihin ja varmasti lepuuttaa hieman tähtipelaajiaan. Gdynia ei myöskään ole viime aikoina vieraissa ollut mikään huippujengi kun taas Torun on kotonaan  kairannut hyvin voittoja/pieniä tappioita. Torun +5,0 @1,82 @paf
    • Jääkiekko, Liiga Tappara vs. KooKoo klo. 18:30 Tappara -1,5 ja Joachim Blichfeld vähintään kaksi pistettä/5,75 PAF Tappara on kahden ensimmäisen ottelun jälkeen finaalisarjassa tappiolla voitoin 0-2. Nyt Rikard Grönborgin valmentama joukkue tarvitsee voiton, jotta toivo Suomen mestaruudesta voi elää. KooKoo on ollut ottelusarjassa todella vahva, mutta Tapparalta pitää myös odottaa enemmän. Tappara pystyy parhaimmillaan pitämään kiekkoa pitkiä aikoja ja olemaan suoraviivainen, mutta näillä lääkkeillä KooKoo on tehnyt Tapparan pelaamisesta aika tuskallista. Joachim Blichfeld on ollut finaalisarjassa melko kesy tähän asti. Uskon kuitenkin, että tässä kamppailussa myös tanskalainen supertähti nostaa tasoaan ja johdattaa Benjamin Rautiaisen kanssa kirvesrinnat ensimmäiseen otteluvoittoon finaalisarjassa.
    • Saudi Pro League / Jalkapallo Saudi-Arabia Al Shabah Riyadh - Al-Nassr Riyadh Molemmat joukkueet tekevät maalin: Kyllä @ 1.64 Coolbet Alkaa 21:00 Joukkueiden viidessä edellisessä keskinäisessä kohtaamisessa nähtiin molempien joukkueiden maali (ka. 3.80). Al-Shabah(13.) teki vähintään yhden maalin kymmenessä edellisessä sarjaottelussaan. Al-Nassr(1.) teki vähintään yhden maalin 65:ssä edellisessä sarjakamppailussaan.
    • Jalkapallo:Australia WA State League klo.14:00 Gwelup Croatia - Cockburn City 1.pa btts @3.28 Marathonbet Samasta sarjasta ja kokeiluun lähtee molempien maali aloitusjaksolla. Gwelup Croatia sarjan 2 ja Cockburn City 10.Viiden kiekan jälkeen Gwelup Croatia on tehny 9 ja päästänyt 6.Cockburnin vastaavat on 8 tehtyä ja 12 päästettyä.Cockburn pelannu vasta 1 vierasmatsin ja onnistui siinä avauspuoliskolla maalinteossa sarjaa johtavaa Kingsley Westsidea vastaan. Gwelup Croatia on kotona pelannut 3 ottelua ja niissä sille on avausjaksolla tehty 5 maalia ja samalla se on itse onnistunut 4 kertaa laittaa pallon vastustajan verkkoon 45.min aikana. Kokeillaan jatkkoisko Gwelup Croatian kotimatsissa tänään samalinja.
  • Create New...