Jump to content
Kirjaudu seurataksesi  
Jackson

Vihjeparatiisin pregame Pitkävetovihjeet tilastoja

Recommended Posts

Olen nyt hetken aikaa pitänyt kirjaa Vihjeparatiisin pregame Pitkävetovihjeistä ja ajattelin muillekin kertoa tilastotietoa niistä.

Kertoimeksi olen yleensä laittanut tipsaajan ilmoittaman kertoimen, ellei jostain ole löytynyt selvästi parempaa. Joissakin tapauksissa tipsaaja on laittanut useamman vetomahdollisuuden yhdestä kohteesta. Tällöin olen käyttänyt harkintaani otanko niistä vain yhden (mielestäni parhaimman) vai jaanko panoksen kaikkien kesken. Kirjanpidossani voi olla virheitä.

Aikaväli 1.12.2016 - 28.2.2017
Vihjeitä: 931 kpl
Oikein: 447 kpl
Väärin: 489 kpl
Kohteiden k.a-kerroin: 2,31
Oikein menneiden k.a-kerroin: 2,14
Väärin menneiden k.a-kerroin: 2,42
Palautus-% (tasapanoksella): 103,83 %
Jos pelannut 10 eurolla joka vihjettä: +356,52 €

Parhaimmat palautusprosentit tasapanostuksella (väh. 10 vihjettä/tipsaaja):
1. 139,20 % (Styge, vihjeitä 15 kpl, kertoimien keskiarvo 2,379)
2. 131,77 % (Japbet, vihjeitä 102 kpl, kertoimien keskiarvo 2,43)
3. 124,89 % (Petsaaja, vihjeitä 27 kpl, kertoimien keskiarvo 2,235)
4. 122,51 %
5. 108,82 % (FUT_Griez, vihjeitä 164 kpl, kertoimien keskiarvo 2,101)

Huonoimmat palautusprosentit tasapanostuksella (väh. 10 vihjettä/tipsaaja):
1. 79,20 %
2. 84,62 %
3. 88,48 % (Futisvetäjä, vihjeitä 52 kpl, kertoimien keskiarvo 2,237)
4. 91,15 %
5. 92,70 %

Vihjeiden antajia yhteensä 62 henkilöä, joista vähintään 10 vihjettä kyseisellä ajanjaksolla on antanut 16 henkilöä.

Tehdäänpä niin, että halukkaat voivat minulta yksityisviestillä kysyä oman palautusprosenttinsa ja kertoa sen jälkeen haluaako nimimerkkinsä näkyviin.

3 tuntia sitten, Jackson said:

Tehdäänpä niin, että halukkaat voivat minulta yksityisviestillä kysyä oman palautusprosenttinsa ja kertoa sen jälkeen haluaako nimimerkkinsä näkyviin.

Voit pistää, minut näkyviin, Jos se kuuluu jompaakumpaa 5 parhaan joukkoon.. itse en tee tiedolla mitään, että ei tarvi yksityisviestejä laittaa jos liikun siellä väli - maastossa :)

Tälläinen taulukko olisi ihan hyvä, sillä se nostaa vihjeiden tasoa, sillä kukaan varmaa viitsi väärin tipsata.  

Välillä sitä tipsaa ihan sen tipsin  ilosta vaan.. Välillä Jokerifanina on kiva niitä tipsaa vaik tietää ettei siinä kauheasti ole järkeä :D

Muutama NHL kohdekkin menee välillä niin et valitsee sen  "ei niin tipsattavan kohteen" mut se pelinä on vaa kivempi nii kivempi siitä tehdä vihje.

Ehkä nyt paljastu se, että itse tarvitsen tälläisen taulukon tänne, niin pysyy tietty motivaatio vihjettä kohtaan :D

Ennen kuin hermostutte,  niin tämän vuoden tipsit 6/8  oikein ja NHL finaalit 2 vuoden otannalla 11/11 ,  että ei ne ihan aina oo fiilis pohjalta:)

13 minuuttia sitten, Kemmuru said:

Voit pistää, minut näkyviin, Jos se kuuluu jompaakumpaa 5 parhaan joukkoon.. itse en tee tiedolla mitään, että ei tarvi yksityisviestejä laittaa jos liikun siellä väli - maastossa :)

Tälläinen taulukko olisi ihan hyvä, sillä se nostaa vihjeiden tasoa, sillä kukaan varmaa viitsi väärin tipsata.  

Välillä sitä tipsaa ihan sen tipsin  ilosta vaan.. Välillä Jokerifanina on kiva niitä tipsaa vaik tietää ettei siinä kauheasti ole järkeä :D

Muutama NHL kohdekkin menee välillä niin et valitsee sen  "ei niin tipsattavan kohteen" mut se pelinä on vaa kivempi nii kivempi siitä tehdä vihje.

Ehkä nyt paljastu se, että itse tarvitsen tälläisen taulukon tänne, niin pysyy tietty motivaatio vihjettä kohtaan :D

Ennen kuin hermostutte,  niin tämän vuoden tipsit 6/8  oikein ja NHL finaalit 2 vuoden otannalla 11/11 ,  että ei ne ihan aina oo fiilis pohjalta:)

Oot välimaastossa eli:

@Jackson  pystytkö Laskemaan kuukausittain eli Joulu, Tammi ja Helmikuusta omat Palautus% ,,,kokonaisuudessa siis, ei kenenkään yksittäisen vaa kaikki vihjeet

ELI SIIS Jos on pelannut joulukuussa jokaista vihjettä,  niin paljon olisi % palautus  sit tammikuu oma ja Helmikuu