Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Vihjeparatiisin pregame Pitkävetovihjeet tilastoja

Recommended Posts

1 tunti sitten, Jackson said:
Sarja palautus vihjeitä
NHL 90,08 % 606
KHL 92,73 % 309
MM-kisat 69,35 % 95
Liiga 55,86 % 45
MM-kisat U20 81,85 % 27
SHL 129,40 % 15
EHT 107,09 % 11
Tshekki, Extraliiga 112,11 % 9

1 tunti sitten, Jackson said:

Jokerit -vetoja 196 kpl, palautus 86,95 %

Jokerit syöny KHL tilastoja paljon ja suosikki jengi, joten paha yhtälö..

Muuten aika odotetut,   @Jackson  onko sulla niin tarkka tilastot, että näet  vain NHL  vihjeistä nuo ML / normivoitto vedot,  kun tässä on vissii myös eroa?  Tuntuu et jokainen nhl normivoitto kusee pahadti, mutta ML pitäisi,  vai johtuuko vain kuvitelmasta ja siitä että  ML  vihjeitä on 400 ja normeja 200?  Nii jos tuon vielä näet niin olisi kiva nähdä noiden eroavaisuus?

• Vastaukset 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Olen nyt hetken aikaa pitänyt kirjaa Vihjeparatiisin pregame Pitkävetovihjeistä ja ajattelin muillekin kertoa tilastotietoa niistä. Kertoimeksi olen yleensä laittanut tipsaajan ilmoittaman kertoi

😁 21.7.-18.9.2019 tilastot: Vihjeitä 618 kpl - oikein 320 - void 10 - väärin 288 Palautusprosentti: 114,91 %

Päivitystä tilanteeseen. Versio 2.0 on toiminnaltaan valmis, tarvitsee vain lisäillä vetoihin lajit, sarjat ja vetotyypit (under/over, maalintekijä, kotivoitto/vierasvoitto, 1x, dnb...mitä kaikkea näi

18 minuuttia sitten, Kemmu said:

Jokerit syöny KHL tilastoja paljon ja suosikki jengi, joten paha yhtälö..

Muuten aika odotetut,   @Jackson  onko sulla niin tarkka tilastot, että näet  vain NHL  vihjeistä nuo ML / normivoitto vedot,  kun tässä on vissii myös eroa?  Tuntuu et jokainen nhl normivoitto kusee pahadti, mutta ML pitäisi,  vai johtuuko vain kuvitelmasta ja siitä että  ML  vihjeitä on 400 ja normeja 200?  Nii jos tuon vielä näet niin olisi kiva nähdä noiden eroavaisuus?

NHL-vedoista:

Vetotyyppi palautus vihjeitä
Normivoitto 87,41 % 231
Moneyline 93,12 % 219
8 minuuttia sitten, Jackson said:

NHL-vedoista:

Normivoitto 87,41 % 231
Moneyline 93,12 % 219

Ihan järkyttävä ero oikeesti...  vihjemäärä on tasan aika lailla..

Mun ongelma kohelon suhteen on Jokerit 

2 tuntia sitten, Jackson said:

NHL-vedoista:

Normivoitto 87,41 % 231
Moneyline 93,12 % 219

Kuin  monta  oikein/ väärin  on menny noista  ML  219 kpl vihjeistä?  

40 minuuttia sitten, Jackson said:

111 oikein
107 väärin
1 void (peli peruuntui)

Eli 2 kertoimilla,  jopa  voitokasta.  Toki ku ne on niitä 1.5 -1.8  nii tulee tappioo yksittäisinä.  Mutta 50% noi kyllä osuu tarkkuudella..

Nyt @Jackson  jos joskus sulla tylsää, niin  voisit kattoo  mun Normivoitto NHL vihjeet,  että kuinka monta niistä väärin menneistä  onki päättyny tasapeliin ja  olisiko ne tasurit menny kuinka hyvin ML vihjeenä oikein? 

Ei kiirettä tuolla,  mutta olisi kiva tietää,  miten noi väärin menneet  normivihjeet näyttäisi ML  muotona?  Eli kuinka  hyvin ne olisi päättynyt kuitenkin mun joukkueen eduksi :)

tää olisi kiva joskus tietää,  kun jos ML vihjeet osuu  päälle 50%  nii mikä se olisi jos mun kaikki vihjeet olisi ollu ML  eikä normi vihjeitä yhtää?

50 minuuttia sitten, Kemmu said:

Eli 2 kertoimilla,  jopa  voitokasta.  Toki ku ne on niitä 1.5 -1.8  nii tulee tappioo yksittäisinä.  Mutta 50% noi kyllä osuu tarkkuudella..

Nyt @Jackson  jos joskus sulla tylsää, niin  voisit kattoo  mun Normivoitto NHL vihjeet,  että kuinka monta niistä väärin menneistä  onki päättyny tasapeliin ja  olisiko ne tasurit menny kuinka hyvin ML vihjeenä oikein? 

Ei kiirettä tuolla,  mutta olisi kiva tietää,  miten noi väärin menneet  normivihjeet näyttäisi ML  muotona?  Eli kuinka  hyvin ne olisi päättynyt kuitenkin mun joukkueen eduksi :)

tää olisi kiva joskus tietää,  kun jos ML vihjeet osuu  päälle 50%  nii mikä se olisi jos mun kaikki vihjeet olisi ollu ML  eikä normi vihjeitä yhtää?

Vähän luulen, että niin tylsää ei tule olemaan. :D Mutta voin laittaa listan sinulle noista, jos haluat itse sitä alkaa käydä läpi.

49 minuuttia sitten, Jackson said:

Vähän luulen, että niin tylsää ei tule olemaan. :D Mutta voin laittaa listan sinulle noista, jos haluat itse sitä alkaa käydä läpi.

Joo laita yv:nä  listoja tulee.. katon jos saan niistä jotain irti  ja mielellää änäriin liittyviä tilastot   et  juuri  monta normi kohdetta/ oikein/väärin/  ja  kaikki siihen änärii liittyvät pikku tilastot  jos oot vaikka tilastoinu minä päivinä oon vihjannu väärin, niin mun on helpompi käydä vaa ne päivät läpi :)

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• Mestarien liiga (karsinta) / Jalkapallo  Fenerbache - Sturm Graz Molemmat Tekevät Maalin: Kyllä @ 2.00 Epicbet Alkaa 21:00 Fenerbache tiputti karsinnan avauskierroksella Gornk Zabrzen voitettuaan ensin kotonaan luvuin 1-0 ja vierasmatsin päätyttyä maalein 1-1. Sturm Graz tiputti avauskierroksella skottiseura Heartsin yhteistuloksella 6-0 (4-0, 0-2). Hearts piti noissa matseissa selkeästi pallonhallinnan itsellään mutta Sturm Graz onnistui  rankaisemaan joukkuetta nopeilla vastahyökkäyksillä. Sama kuviota tullaan luultavasti tässkäkin Fenerbachen pitäessä palloa itsellään. Fenerbachelta löytyy hyökkäyspäästä runsaasti tulivoimaa mutta Sturm Grazkin onnistunee tekemään vähintään yhden maalin.
    • UEFA Champions League karsinta klo 21:00 Union SG - Bodo/Glimt Pelivalinta: Alle 2,5 maalia Kerroin: 2,37 Epicbet Molemmat joukkueet pelasivat viime kaudella Champions leaguen lohkovaiheessa. Bodo /Glimtin osalta saavutus oli todella hieno koko norjalaiselle jalkapallolle. Menestystä osataan odottaa varmasti myös tällä kaudella europeleistä. Union SG sijoittui viime kaudella Belgian liigan sijalle 2. ja menestystä on tullut muinakin vuosina, joten hyvästä joukkueesta on kyse. Bodo/Glimt on todella hyvä kotijoukkue, joten uskon heidän lähtevän puolustus edellä tähän vierasotteluun. Pieni tappiokaan ei tässä matsissa olisi katastrofi, mutta vähämaalinen tasapeli varmasti kelpaisi norjalaisille.
    • 19:00 SJK - HJK Kotijoukkueella on valtava lepoetu, kun taas HJK pelasi vasta viime viikolla Pohjois-Irlannissa ja kohta on taas europeli edessä. HJK ei myöskään aloita ”parhaalla” avauksella, ja esimerkiksi Toivo Mero ja Liam Möller ovat avarissa.  SJK +0,5 @1,87 @epicbet
    • Serie B / Jalkapallo Brasilia Vila Nova - Sport Recife Vila Nova AH 0 @ 1.60 Bet365 Alkaa 22:00 Vila Nova(5.) on sarjassa kotikentällään viiden ottelun voittoputkessa ja kahdeksantoista matsin mittaisessa tappiottomassa putkessa. Joukkue voitti seitsemän viimeisestä kahdeksasta kotiottelustaan. Sport Refice(10.) on vieraskentillä neljän ottelun voitottomassa putkessa häviten noista kaksi matsia. Joukkue onnistui voittamaan ainoastaan yhden viimeisestä kymmenestä sarjaottelustaan.
    • UEFA Conference League klo 21:30 Lugano - NSI Runavik Pelivalinta: Lugano tekee maalin molemmilla puoliajoilla Kerroin: 1,72 Bet365 Lugano selvitti viime kierroksella helpohkosti Kosovon Dukagjinin ja eteni jatkoon.  Runavik puolestaa yllätti Koperin rangaistuspotkukilpailun jälkeen. Runavik oli pelillisesti jäljessä, mutta Koperin maalinteko tökki pahasti ja yllätys oli näin ollen mahdollinen. Lugano on yksinkertaisesti todella paljon parempi joukkue joka osa-alueella ja en usko Färsaaren Runavikin enää pysymään taistelussa mukana. Uskon Luganon lyövän kotiottelussa selkeät lukemat taululle. 
  • Create New...