Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Recommended Posts

Drogheda Utd v UCD @ 1,55 [OIKEIN]

Kymmenessä viime kohtaamisessa Drogheda on vienyt 6 ja hävinnyt vain kaksi. UCD on jäänyt jumiin sarjan alapäähän.

Muutenkin UCD on vain voittanut yhden vieraissa tänä kautena.

Tätä peliä voisin suositella pelata tuplien jne, kanssa.

Koripallon harkka matsi.

Germany vs. Puerto Rico @ 1.32 (Moneyline)

Suosittelen pelaamaan varmana kohteena tämänkin. Puerto Ricon pelaajat Arroyo,José Juan Barea , Larry Ayuso, Carmelo Antrone Lee, Ángelo Reyes puuttuvat uusimpien tietojen mukaan.

Yön MLB vihjeet:

NY Yankees - Boston Red Sox (-1,5) @ 2.360

Vaikka Becket on ollut viime peleissä vähän jäässä, niin luulen , että tänään juoksut onnisuvat. Viime kohtaamisella Yankeesin areenalla hän juoksi 3 juoksua (2-0 voitot Yankeesia vastaan).

Tampa Bay (-1,5) - Kansas City @ 2.410

Tampa on liekeissä viime 9 peliä statsein 8-1. Kansaksella 6-4 viime kymmenen peliä ja nyt joutuvat kohtaamaan toiseksi parhaan kotijoukkueen. Tampan hyökkäykseen luotetaan.

White Sox (-1,5) - Oakland @ 2,36

Tässäkin pelissä luotetaan White Soxien hyökkäykseen. Buehrle rajoittaa juoksut pariin.

Arizona (-1,5) - San Diego @ 2,11

Arizona tehnyt keskimäärin 3,7 juoksua viime kymmenessä pelissä ja nyt he pääsevät kokeilemaan sinnittelevää San Diegoa vastaan. Beak ei ole viel pelannut arizonaa vastaan, ja mutenkin kahdessa viime pelissä salli yhteensä 10 juoksua. Oletan minimissään 3,7 juoksun ylittyvän arizonalle tässä matsissa.

Moneylinellakin voi kokeida, jos haluaa varmemmiksi. Itse kumminkin suosin näitä mit pistin.

Cork City v Galway (Halftime/Fulltime Cork City/Cork City) @ 1,9

Cork Cityn on paljon parempi. Näyttö ollut aivan eri luokkaa kun Galwayllä. He ovat viiden ottelun voittoputkessa ja mm. voittanut Cobh:n 5-0 kotonaan. Cobh:kin on sarjassa ylempänä kuin Galway. Kerroin Corkin voitolle on 1,35 [OIKEIN], sitä pitäisin hyvänä varmempana pelinä. Itse kumminkin pelaan puoliajoilla voiton Corkille.

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt
  • Create New...