Jump to content
  • speedyetusivu_mobiili1.png

Kirjaudu seurataksesi  
Kemmu

NHL Palkinnot

Recommended Posts

9 tuntia sitten, Kemmu said:

@Kalastaja   nii mä en mieti noita kokonaisuutena.   Kunhan kirjoittelin omat mielipiteeni noista itse  palkinnoista.    Jokainen voi poimia haluamansa kuitenkin ihan itse.    En vertaile noita niin keskenään vedonlyönnillisesti, että  mikä on yksittäisenä paras vaihtoehto tai kombinaatio. 

Noissa Conn Smythe jutuissa on niin paljon muuttujia.   Benn tekee finaalin G7 pelissä hatun 2,ekaan erään ja Dallas johtaa sitten 4-3 kun Khubodin on päästänyt pari helppoa, niin kun voittaja valitaan finaalin G4-G7 pelien 2,erätauolla,  niin silloin tilanne voi olla mikä vain mikä vaikuttaa.    Viime vuonna Rask suli G7 1,erässä niin ei ihme, että Conn Smythe meni Blues joukkueen pelaajalle.   Se on ihan pienestä kiinni. 

Kyllä Point tulee vielä pelaamaan poffeissa , niin hänen voittonsa voi olla mahdollinen,  mutta tuskin voittaa, kun ei Tampa voita mestaruutta; )

Lähinnä nää on vaa ideoita,  joissa on hyviä kertoimia ja voi hyvin onnistua mikä vain.   Itse vetoon kannattaa panoksen osalta olla tarkkana mihin lyö milläkin summalla ja kannattaako kaikkia ottaa kuitenkaan.  

Tottahan toki jokainen saa laittaa ja pitääkin, sitä mitä itse lystää 👍🙂

Aloin vaan ite noita funtsaa, kun huomasin tän ja pari omaa nostoa laitoin.

Kyllähän näitä loppu vaiheen pelejä arvotetaan korkeammalle, kun mitä ensimmäisen kierroksen suorituksia, mutta eiköhän kokonaisuus ratkaise 🤝

Ite vaan näen just ton Khudobinin tolla kertoimella tällä hetkellä parhaimpana Dallasilta, kun tän Vegas sarjan tärkein palanen siinä, että on näin lähellä jatkopaikkaa ja joutuu todennäköisesti seisomaan päällä myös Tampaa vastaan ja Dallas tulee puolustuksen kautta, niin vaikka Benn saakin pikkuisen korkeampaa kerrointa, niin moken tässä kohtaa valitsisin.

Brayden Point taas on sentteri ja kuten jääkiekko miehenä tiedät hyvin, että senttereitä arvotetaan aina pikkusen korkeammalle, kun laitureita, niin tässä Tampan kohdalla arpa osuu Pointin matkaan, kusen sijasta.

Brayden Point on hyvin lähellä pistepörssin voittoa ja kaiken lisäksi napsii aloituksia todella hyvällä prosentilla, niin ilman loukkaantumista Pointin conn smythe tuolla kertoimella on 👌versus Tampan stanley Cup

Onnea vetoihin 🙂

23 tuntia sitten, Kemmu said:

Suomalainen harvoin voittaa, niin siksi en ota Heiskanen. 

Tähän löytyy myös osittain selitys siitä, että suomalaisia stanley Cup voittajia on kokonaiset 12 kappaletta 😂

En tiedä miten Kurrin kohdalla, oliko lähellä, mutta lähi historian ainoa realistinen vaihtoehto on ollut Rask 🤔

@Kalastaja  sanoin turhan kärkkäästi illalla  mut ymmärsin pointin ja tässä kohtaa onkin fiksumpaa vähä verrata noita  cup-voitto kertoimii kun finaalistitki on melko selvät.  Juuri että mielummin Point Conn Smythe kuin itse Tampa..   nytkin Game 4 pelissä  Tampa oli ylivoimainen ja voitti heti kun Point saapui paikalle  että melko varma on  kyllä Point  Conn smythe jos tampa nostaa pytyn.

Khubodin on kyllä hyvä haku yksiksee mutta ehkä toi Dallas Stanley Cup on paraskoska  finaaleissa tämän Conn Smythe voi voittaa Khubodin, Benn,  Radulov?? Heiskanen voi toki yllättää

Kokonaisuudessaa paras melko hyvä arbitraasi olis

Point Conn Smythe  // Dallas Stanley cup

Tuo ehkä  paras kombinaatio pelkästään.

---- 

14 minuuttia sitten, Kalastaja said:

Tähän löytyy myös osittain selitys siitä, että suomalaisia stanley Cup voittajia on kokonaiset 12 kappaletta 😂

En tiedä miten Kurrin kohdalla, oliko lähellä, mutta lähi historian ainoa realistinen vaihtoehto on ollut Rask 🤔

Joo sekin on totta ja ei kurrikaa Con Smythessä pärjänny niiku lehtinenkää 1999  ku tää on vaa vähä vaikee palkinto kun Suomalaiset ei oo joukkueen Top-2 tähtiä kuitenkaa ikinä. Tai jos on nii sit on se Gretzky tai kuka sillo Lehtisen pari oli ja  rask nyt suli :D

• Tykkäys 1

39 minuuttia sitten, Kemmu said:
40 minuuttia sitten, Kemmu said:

Heiskanen voi toki yllättää

Joo siis Heiskanen varmaan vieläkin Dallasilta se suurin suosikki voittamaan ton palkinnon, jos nyt jaettaisiin stanley Cup 🤔 riippuu kyllä siitä paljon, miten silläkin todennäköinen finaali menee ja jos siellä napsii pisteen sieltä täältä ja kannua nostavat, ni ei tota pistemäärää vaan ihan noin vaan voi sivuttaa 👍 siihen kun laitetaan vielä, et on monessa muussakin tilastossa ihan eliittiä, niin ei se arvokkaimman pelaajan pysti suur yllätys olisi, kuten nyt kertoimet ennakoikin. Jännä kyllä, et Heiska on suosikki tuossa, vaikka Tampa on noista kahdesta aika selväkin suosikki luultavasti kertoimissa,mut just toi Pointin ja kusen vääntö osittain selittää asiaa.. Musta siltikin Pointin pitäis olla ykkös suosikki tos ennakolta. 

Pointtia sä olitkin tuolla vihjaillut 🤝

• Tykkäys 1

Point  conn smythe  2.65

Dallas Stanley cup  3.30

Unipaff

tuossa on oikeadtaa aika 70% varma arbitraasi  finaaliin

33 minuuttia sitten, Kemmu said:

Point  conn smythe  2.65

Dallas Stanley cup  3.30

Unipaff

Joo nyt tipahtanut Pointin kerroin. Oli ihan odotettavissa tietty, ku finaalipaikka alkoi varmistumaan 😃 ehkä ite olin jo eilen siinä Tampan "varmassa" finaali paikassa ajatukset ja edes ajatellut noita ottelu voittoja, jotka vaikutti siihen, et kertoimet oli vielä heiskalle 😂

1 tunti sitten, Kemmu said:

25 minuuttia sitten, Kalastaja said:

Joo nyt tipahtanut Pointin kerroin. Oli ihan odotettavissa tietty, ku finaalipaikka alkoi varmistumaan 😃 ehkä ite olin jo eilen siinä Tampan "varmassa" finaali paikassa ajatukset ja edes ajatellut noita ottelu voittoja, jotka vaikutti siihen, et kertoimet oli vielä heiskalle 😂

Joo tää just on tossa huono et noita pitää ajoissa ottaa jos haluu isokertoimisen..  siksi  noita laitoin useita ehdolle Conn smythee. nyt kun on point otettu silloin joko  unipaffin 3.5 tai norkan 5.00  nii nyt voi vähä hymyillä ja nyt vaa Dallas cup voitto 3.30 nii voi olla iha mukavaaki..

Point  conn smythe  2.65

Dallas Stanley cup  3.30

Unipaff

Jos noi on 70%  minun mielestä kun mä näkidin että kuseminen taphtuu vain

Kucherov  Conn smythe  annan tälle mahkulle 19%

hedman conm smythe  3%

Palat  5%

Kemmulla kun ei suju ja maailman tilanne nii muuten vaa kusee nii sille 3%

tää on aika loppunäkemys

-----

Dallas puolelta  jos haluu Conn smitheä koittaa nii lähtisin kahdellq hepallq huviksee koittaa Khubodin/ benn mutta näitä ei kannata kokeilla kun Dallas Stanley Cup antaa jo reilum 3 kertoimen nii se on paras kuin tämä Conin metsästys

• Tykkäys 2

On 8.9.2020 at 17.40, Kemmu said:

CONN SMYTHE TROPHY 2020

Brayden Point  ( Tampa Bay Lightning )   5,00 ( NordicBet )  /  3,50 ( PAF ) 

Nyt ollaan jännän äärellä.      Viime yönä 2+0   nyt ensi yönä voitto ja pari pistettä,  niin eiköhän tämä tule kotiin.    Kuitenkin elintärkeät maalit teki ja Hedman otti -3, niin kyllä luottavainen olen tähän tällä hetkellä.  

2,erätauolla päättäjät päättää,  joten pelaa nyt hyvät ekat erät :)