Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Veikkaajien harrastukset?

Recommended Posts

Minkäslaisia lajeja porukka täällä harrastaa. Katsotaan mikä laji on vedonlyöjien mieleen : )

Itse harrastan koripalloa, ja sitä onkin tullut jo pienestä pitäen pomputeltua. Ikää myöten on koripallo mennyt myös tuonne vedonlyönnin puolelle. Melkoista palloilua sekin on :roll:

Lisäksi sählyä tulee pelattua pari kertaa viikossa.

• Vastaukset 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Futista on tullut pelattua pitkään, olen kuitenkin jo lopettanut sen. Nykyään erotuomarina tienaan rahoja veikkaukseen ;) Tulee myös käytyä lenkillä ja toisinaan myös salilla.

Skidinä tosiaan tullut jalkapalloa pelattua Ähtärin joukkueessa nimeltä FC KieHa. Yllättäen tuo KieHa, tulee sanoista Kiekko Haukat, joka on Ähtärin jääkiekko joukkueen nimi.

Mikäs siinä Football Club : Kiekko Haukat :roll:

Salibandyä pelaan seurassa ja nyt kun kesä tulee niin futista kavereiden kanssa.

Lätkää tuli ennen 3 vuotta pelattua, mutta pitkien välimatkojen takia se jäi. Myös lenkillä käyn joskus.

Itse pelailen tennistä ja en nyt tiedä onko se enään niin harrastustoimintaa ;)

SM-mitskuja kerätty sellaiset 20kpl, niin tulee pelailtua tennistä sun muuta oheistreeniä jotain 3h päivässä. Sitten jotain toki nettipelejä pelailen: http://www.hattrick.org ja http://www.gpro.se

Missä sarjassa kilpailet? Tuleeko täältä mahdollisesti Suomen seuraava tennistähti? : P

Pojat, pojat..

Missä on kaikki golfarit? = )

Itse siis pelailen golfia kesäisin, ja on muuten hieno laji. Kaikki vaan kokeilemaan.

Tasotus on vasta 36, mutta tänä kesänä varmasti laskee jo lähemmäs 20. Viime kesänä ei oikein ollut aikaa pelata, ja kierroksia tuli reilu 20, tänä kesänä aikaa on enemmän. 8-)

Itse pelailen tennistä ja en nyt tiedä onko se enään niin harrastustoimintaa ;)

SM-mitskuja kerätty sellaiset 20kpl, niin tulee pelailtua tennistä sun muuta oheistreeniä jotain 3h päivässä. Sitten jotain toki nettipelejä pelailen: http://www.hattrick.org ja http://www.gpro.se

Missä sarjassa kilpailet? Tuleeko täältä mahdollisesti Suomen seuraava tennistähti? : P

Junnusarjoissa olen vielä iän puolesta, mutta ei niitä pelata muuta kuin sm-kisat. Aikuisissa pelailen yleensä kisat ja korkeimmalla tasolla. Siitä seuraavasta tennistähdestä en ole kyllä varma, kun tuppaan olemaan se ikuinen kakkonen/kolmonen.

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• Premier League / Jalkapallo Norja Sandefjord - Start Alle 3.5 Maalia @ 1.54 Epicbet Alkaa 18:00 Sandejord(14.)teki tämän kauden 20:ssä pelatussa sarjaottelussaan keskimäärin 0.90 maalia ottelua kohden. Startin(16.) vastaava lukema 1.10. Sandefjordin teki kymmenessä pelatussa kotiottelussaan ainoastaan seitsemän maalia minkä lisäksi Startin odotetaan lähtevän otteluun puolustusvoittoisella 3-5-2 taktiikalla.  3-0
    • National Football League / Jalkapallo Tshekki FC GRAFFIN Vlasim - FK MAS Taborsko Molemmat joukkueet tekevät maalin:Kyllä @ 1.62 Coolbet Alkaa 17:30 Joukkueiden kymmenessä edellisessä keskinäisessä kohtaamisessa nähtiin molempien joukkueiden maali. FC Vasim(12.) teki vähintään yhden maalin seitsemässä kauden kahdeksasta tähän mennessä pelatusta sarjaottelustaan. Taborsko(7.) teki vastaavasti vähintään yhden maalin kuudessa kahdeksasta pelatusta sarjakamppailustaan. 4-1
    • StarLadder StarSeries Fall PK: Aurora - Vitality | Vitality -1.5 | 1.88 (Coolbet)
    • StarLadder StarSeries Fall PK: Vitality - FURIA | Vitality -1.5 | 2.35 (Pinnacle)
    • Jalkapallo:Belgia National Division 1 klo.16:00 Onhaye - Renaissance Mons btts 2.pa @3.04 Marathonbet  Mennään Belgiasta vieläkin alempiin sarjatasoihin ja molempien maalia tokajaksolle kokeiluun. Molemmilla 4 ottelua käytynä.Onhayen kausi alkanut vastustajaansa paremmin.Onhayen on pelannut 2 ottelua kotona ja siltä on vielä maalitili avaamtta kotona. Renaissance Mons puolestaan 1 pelannut vieraissa ja siltä on myös maalitili avaamatta vieraissa.Noihin molempien tilastoihin saadaan tänään muutosta.Onhaye avannee vihdoin sen maalitilinsä kotona kovalla työllä ja silloin puolustus saattaa jäädä heikommalle,jonka Renaissance Mons käyttää hyödykseen.  
  • Create New...