Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Recommended Posts

Ehkä väärä osio,  mutta laitetaan nyt tähän,  niin ehkä näkyy paremmin.   VIIMEINEN KHL- aiheinen juttu.   KHL playoff unohdetaan.    En enää ikinä tuu vihjaa venäjän liigaa.  

EI OLE SUORANAISESTI VIHJE...  ENEMMÄNKIN vähän yritän hahmottaa kuvaa.  Ehkä tästä on apua jollekin,  joka päättää ettei tähän kannata betsata mitään.   Joku saattaa tehdä paremman sisäpiiritiedon omaavana isot massit, jos pelataan.   En tiiä.   Kuitenkin NordicBet tarjoaa sellaista kerrointa,  mikä Pistää miettimään asioita .   TOKI KOKO SARJAA EI VÄLTTÄMÄTTÄ EDES PELATA.   Kuitenkin,  jos pelataan ja Spartak menee jatkoon, niin sit harmittaa ettei kirjoittanut.   

Jääkiekko 

KHL 

KLO 18.30

Jokerit  -  Spartak Moskova 

Valinta Jatkoonmenijä ( ottelusarjan voittaja) :  Spartak Moskova 

Kerroin :  3,05 ( NordicBet ) 

Jokerit lähtee ennakkosuosikki viitta harteilla ottelusarjaan.   Tuo on ymmärrettävää.  Joukkue oli koko liigan kuumin joukkue , kunnes lähdettiin Olympialaisiin.  15.1 jälkeen ei olla pelattu peliäkään.  Jokerit on saanut levätä ja eivät ole pelanneet peliäkään.  Osa pelaajista oli maajoukkueen mukana,  joten jollain on pelituntumaa.  Kuitenkin muun muassa maalivahdit ovat olleet pelaamatta.   Kuinka se kiekko tarttuu Lindback /Juvonen?   Myös narrit on historiassaan pudonnut joko ensimmäisellä kierroksella tai toisella.  Paineet menestyä kunnolla on isot.    

Spartak Moskova on saanut myös huilata.   Joukkueesta ei ollut minun mielestäni ketään kisoissa.   Saaneet keskittyä ryhmähengen nostatukseen.    Vastustajasta poiketen Spartak Moskova on saanut pelata harjoitusotteluja 17.2,   21.2,  25.2 . Näissä otteluissa on ollut ykkösmiehiä Lehterä,  Shirokov,  Loktionov,  Virtanen,  Pettersson pelaamassa.   Saatu hiottua pelituntumaa ja kuvioita.   Tuo saattaa olla jollain määrin ehkä etu.  Jokerit aikoinaan tippui Torpedolle vastoin ennakko-odotuksia.  Tässä saattaa pelillisesti käydä samoin.   Narrit, kun ei usein poffeissa enää loista pelillisesti.  Myös narreilla Suomen kultajuhlat menneet pitkäksi ja miten se yhteispeli lähtee taas rullaa.  Tosipelit,  kun on ihan eri pelejä.  

Politiikka ja Media 

Jokerit kärsii nyt myös mediassa.   Faniyhdistys haluaa seuran lopettavan pelit välittömästi tässä KHL- liigassa.  Kuitenkin Jokerit on vastannut tähän

Jokereilla on KHL:ssä sitovat sopimukset ja velvoite niiden noudattamiseksi. Jokereilla on myös vastuu työnantajana

Eli KHL ei välttämättä kovin helposti päästä narreja pois.  KHL tulee jatkumaan mitä ilmeisesti,  mikäli itse Venäjään ei hyökätä.   En näe syytä,  miksi Putin kaverit lopettaisi sarjan , kun ovat itse leikin aloittaneet.   Myös Jokerit on rahoitettu tuolta suunnalta.  Eli Kurri vaikka haluisi,  niin ei pysty lopettamaan itse näitä otteluita yksinään.  Täten, jotta pelaajat saavat palkat ja seuran laskut maksetaan tältä kaudelta,  niin on helpompi kituuttaa viikko ja pelata neljä-seitsemän peliä pois alta.   Jokerit pelaajat eivät kommentoi mitään ja antaa seuran itse tiedottaa.   Kuitenkin itse mietin, että haluaako pelaajat oikeasti edes pelata.   Ehkä nekin "alistuu " pelaa neljä peliä pois alta,  jotta seuran on helpompi päästä irti tuosta paskasta.   Tällöin myös pelaajat saavat helpommin omat pois seurasta ja pääsevät helpoiten irti seurasta.    Tietenkin herää kysymys " Miten matkustetaan venäjälle? "  Eli mitenköhän nuo G3-4 tullaan pelaamaan edes.  Mikä on motivaatio tuonne lähteä neljäksi päiväksi.   Saattaa jopa olla,  että tässä tapauksessa,  jos eletään tässä kohtaa,  niin joukkue matkustaa suomeen.   Jolloin peli päivinä saavutaan Moskovaan.  Tuo ei ehkä ole ideaali valmistautuminen itse peliin. 

Yhteenveto 

Spartak Moskova on saanut pelituntumaa viime viikkoina,  joka saattaa näkyä positiivisesti itse pelissä.   Mikäli Jokerit ei ole ihan ytimessä,  niin silloin on pelillisesti hyvät saumat moskovalaisilla.   Ei olisi eka kerta,  kun poffeissa narrien pelillinen taso romahtaa.  Spartak joukkue on kuitenkin ihan kelvollinen.  Muun muassa pari vuotta sitten kiusasi poffeissa SKA joukkuetta kiitettävästi.  

Marjamäki viimeinen kausi.  Hänelle varmaa itse ihan sama miten tää saaga päättyy.  Fanit vissii on boikotoimassa otteluita,  joten vaikuttaako tyhjä eteläpääty kotijoukkueen pelilliseen tasoon.   Mikäli pelaajat eivät ole ihan sinut tämän asian kanssa,  niin kyllä Spartak omaa mahdollisuudet.  Jokerit joukkueen imago kärsii niinkauan,  kun joukkue pelaa venäjän sarjassa.   Tuolta on pakko päästä pois.  Onko se sitten vetäytyminen pois ennen ensimmäistä poffi-ottelua ja otetaan mahdolliset sakot liigasta vastaan.  Vihainen katse Putin suunnalta ja ensi viikolla ollaan kaikki armeijan puvuissa ja pelaajat ilman palkkoja mahdollisesti.     Vai  toimitaako nyt sääntöjen mukaan.   Pyllistetään faneille viikko,  mutta saadaan kaikki työehdot suoritettua pelaamalla.   Hävitään sarja 0-4, 1-4  ja sitten kerrotaan poistuvamme koko liigasta. Tehtiin se vain vähän toisella tavalla.   Aikoinaan ei menty Valko-Venäjälle pelaamaan.  Lopetettiin kausi koronaan ennen itse liigaa.   Onko nyt niin, että seura on käyttänyt kaikki omat "politiikka " - kortit ja nyt mennään sääntöjen kautta sarja loppuun.   Tämä tarkoittaa viikko vittuilua suomessa, mutta helpompi tie pois. 

Olen ehkä liian toiveikas,  mutta haluan Jokerit ehdottomasti pois venäjältä,  mutta hyväksyn kyllä poffi-sarjan VAIN SPARTAK MOSKOVA VASTAAN.  Tällöin liiga saa pelaa keskenään ilman meitä siitä eteenpäin,  mutta Jokerit noudatti sääntöjä.   JOS JOKERIT ETENEE 2,KIERROKSELLE,  Se on asia jota ei voi koskaan hyväksyä.  Se kertoo jo, että seura haluaa pelata tuolla ja on iso perseen näyttö faneille.   Mikäli narrit menee 2,kierrokselle,  niin sitten loppuu minunkin kannustaminen tuota seuraa kohtaa.   Pystyn hyväksymään 1,kierroksen pelit,  mikäli se helpottaa seuraa poistumaan,  mutta 2,kierros on oikeasti jo iso merkittävä juttu.   Minä en jaksa millään uskoa, että Jari Kurri ja pelaajat haluaisivat pelailla enää tässä tilanteessa.  Ainoastaan,  jos se helpottaa seuran lopettamista,  niin kärsitään kaikki viikko.   Toivon todellakin,  että Jokerit lähtee vittuun KHL:stä  ja paras tapa on lopettaa HETI,  mutta jos siellä on sellaiset säännöt /maksut/pykälät,  niin pelataan 1,kierros ja tiputaan.   Päästään lomille ja miettii uusia juttuja.   Mitä pidempää pelataan sen isompi perseen näyttö Suomen suuntaan tämä juttu on.  Imago kärsii jokapäivä astetta enemmän. 

Kunhan Spartak Moskova  etenee jatkoon,  niin tämä kohde menee oikein. 

---

EDELLEEN TÄMÄ OLI VAIN pieni avautuminen ja spekulointia.  Tilannetta kannattaa seurata.   Voi hyvin olla, että koko sarjaa ei edes pelata tai sitten se pelataan ja peli näyttää kuinka syvällä Putinin perseessä Jari kullin kieli on.    Kuitenkin NordicBet tarjoaa SPARTAK suuntaan mielenkiintoisen kertoimen,  jota kannattaa miettiä.  Ottaako pienellä testiin.   Se voi ihan pelillisesti mennä oikein.  Jokerit voi näyttää surkealta,  mutta tippuvat "tahallaan " pois,  jotta pääsevät vittuun.   Tai sitten Kurri on syväkurkku ja imee Putinin tattia ja Jokerit etenee jatkoon.   Tai sitten tämä on VOID ja sarjaa ei ikinä pelata.   

Katsellaan mitä viikonloppu ja maanantai tuo tullessaan.   Kaikki on auki.   Kuitenkin vedonlyönnillisesti tuo Spartak jatkoonkeno kerroin paistaa silmään ja pistää miettimään.   :)

Jos jollain on oikeaa sisäpiiri tietoa,  niin saa kommentoida.  Minä en tiedä kuin median juttuja ja yritän hahmottaa viestinnän todellista tarkoitusta.  :) Spartak jatkoonmenijä kerroin houkuttaa ja kuola valuu,  mutta en tiedä sitten onko  se kuinka pelattava.  

23 minuuttia sitten, Kemmu said:

Jokerit  -  Spartak Moskova 

Valinta Jatkoonmenijä ( ottelusarjan voittaja) :  Spartak Moskova 

Kerroin :  3,05 ( NordicBet ) 

Hahha..  kannatti kirjoittaa.  Nyt

https://www.iltalehti.fi/khl/a/bf73846e-9c14-4a94-a4f5-06628b8863fb

Lähteiden mukaa narrit vetäytyy ja torpedo astuu tilalle.  Ootellaa virallista tietoa.   Hyvä vaa jos Jokerit pääsee veke.

Minä en vihjaa ollenkaa tota paskaa.

NHL- vihjeet palaa ohjelmistoon ja stanley cuppii asti mennää.  vihjeitä tippuu ens viikolla vasta, kun en oo seurannut tota liigaa tammikuun lopun jälkee  

@Vetomestari  voi poistaa tämän topicin, tai nää mun viestit, kun KHL virallistaa tuon tiedon  :)

Jääkiekko, CHL

Rögle - Tappara, klo 20

u5.5 maalia @1.72 Coolbet

Rögle on finaalissa kohtalainen suosikki, mutta Tappara on myös pelannut Liigassa hyvin ja saanut vahvistuksia Jokereista. Uskon tasaiseen peliin, missä ei juuri maaleilla juhlita. Coolbet tarjoilee selkeää markkinatoppia, joten tähän on hyvä tarttua. 

• Tykkäys 1

Pinnacle Cup, CsGo

Into the Breach - KOVA

Vihje : KOVA

2.40@ Betway

13:00

Kova pelasi eilen melko tiukan ottelun ja olikin lähellä sen voittoa. Kartat puoltavat selvästi Kovaa koska ItB valinnee Miragen joka on yksi Kovan parhaista kartoista. Kova ottanee Nuken, joka on heidän paras karttansa. Mielestäni ItB on asrtettu liian suureksi suosikisi tähän ja Kovalla on melko hyvä sauma voittoon. 

Online Darts Live League

Lisa Ashton - Robert Owen

Vihje ; Robert Owen

1.87@Marathonbet

14.25

Owen avasi päivän vähän heikohkosti, mutta sen jälkeem hän näytti parasta osaamistaan. Ashton puolestaan oli mielestäni ensimmäisessä pelissään ainakin omalla tasollaan. Owen on parhaimmillaan selkeästi laadukkaampi pelaaja, kuin Ashton ja uskon että Owen nappaa tästä matsista voiton.

Jääkiekko 

CHL 

KLO  20.00

Rögle BK  -  Tappara 

Valinta :  Rögle BK  -1,5

Kerroin:  2,80 ( PAF ) 

Finaali

Rögle saa isännöidä tämän ottelun.   Se on jo pieni etu.  Myös Ruotsalaiset ovat pärjänneet vuosien saatossa tässä kilpailussa paremmin.   Melkeinpä järjestäen finaalissa on kruunujen joukkue.   JYP toki pystyi pari vuotta sitten voittamaan finaaleissa ruotsalaisen Vaxjo,  mutta aikalailla muuten nuo Ruotsalaiset ovat pudottanut meitä pois.   Alkulohkossa Skellefteå nuiji kotonaan Tappara 6-1 numeroin.  Toki porkkanapöksyt voitti kotonaan omansa,  mutta ei kyllä ruotsinmaalla kauheasti Suomalaiset juhli.   Tämä on jo kokonaisuudessaan etu kotijoukkueen hyväksi. 

Rögle on kovassa iskussa.  Viimeiseen 12 SHL- otteluun 8/12 voittoa.  Joukkue on minun perehdykseni mukaan erittäin nopeatempoinen  joukkue.  Mielenkiintoista on seurata pystyykö Tappara oikeasti pysymään perässä koko 60min ajan.  Tappara on nyt saanut tiukkoja otteluja käännettyä voitoksi ja uskon, että joukkue pyrkii olemaan erittäin tiivis.   Tuo onkin parantanut alivoimaa,  mikä onkin viimeisen viiden pelin otannalla 92%, tuo on hyvä luku lähteä finaaliin.   Kuitenkin ylivoima 10%, mikä taas ei oikein tehoista kerro.   Uskon, että porkkanapöksyt pyrkii pelaa katkonaista ottelua ja pitää pelin mahdollisimman simppelinä.  Se kestääkö paketti täysin koko ottelua,  niin pahasti pelkään.  Nukahduksia ei saa antaa tulla.  Pelillisesti näen Rögle voiton todennäköisempänä. 

Tappara sai viime hetkillä täydennystä,  kun Savinainen / Leskinen palasi joukkueeseen.  Savinainen ei ole sitten 13.1 jälkeen pelannut.  Kävi kiinassa,  mutta tuli ennen ratkasupelejä jo kotiin.  Pystyykö heti kovatempoiseen otteluun,  vai hankkiiko vain ylivoimaa vastustajalle.  Porkkanapöksyt pääsee terveenä otteluun ja ihan hyvät asetelmat.   Rögle on myös vahvistunut,  kun kenraaliharjoitus ottelussa 0+2 tehnyt Valtteri Kemiläinen  vahvistaa kiekollista puolustusta.  Myös Mozik saapui KHL-liigasta apuun pakistoon.   Hyökkäyksessä oli jo tulivoimaa Bengtsson,  Sjögren, Tambellini, Bristedt saavat myös paluumuuttaja Daniel Zaar jengiin.  Kyllä sanoisin, että Rögle on paperillakin kovempi joukkue.  Tai ei kalpene yhtään vertailussa.  

Tappara on pakko pysyä vauhdissa ja oltava kurinalaisesti kova.  Suomalaiset eivät ole kovin hyviä viimeistelemään näissä otteluissa,  joten nyt on onnistuttava.   Rögle on minun papereissani yksinkertaisesti sen verran kova ja täydellisempi kokonaisuus,  että ottavat voiton.   Kyseessä on finaali,  niin porkkanapöksyt kyllä molarin ottaa ajoissa pois.   Toisaalta en ylläty suht selvästä voitostakaan isännälle.  Itse uskon kotijoukkueen parin maalin voittoon.   3-1, 4-1, 5-2  on jotenkin hyvin läsnä minun ennakkokaavailuissa.   Ihan kelpo kerroin,  niin pakko on testaa. 

Kunhan Rögle voittaa Yli yhdellä maalilla,  niin tämä kohde menee oikein.  

• Tykkäys 1

Jääkiekko 

NHL 

KLO   02.00

Columbus Blue Jackets  -  New Jersey Devils 

Valinta :  Columbus Blue Jackets ML 

Kerroin :  1,79 ( PAF )

Devils voitti eilen komeasti 7-2, kun B2B pelinä pelannut Vancouver Canucks tuli vastaan. Nyt puolestaan itse pelataan B2B pelinä kovassa iskussa olevaa Columbus vastaan.   Kaikkien yllätykseksi Washington on nyt sekaisin kuin Putin,  mikä on antamassa pienen toivon kipinän.   Tällä hetkellä pistekeskiarvolla,  jos pelataan loppuun asti,  niin Blue Jackets tulee menemään Capitals joukkueesta ohi että heilahtaa.   Tämä toki tarkoittaa,  että tänään olisi syytä voittaa kotijoukkueen.   Kotijoukkueena Columbus on ollut viime aikoina hyvä.  Kolme voittoa viidestä kotipelistä.  Myöskin keskinäisissä otteluissa Columbus on nauttinut kotikaukalossa pelaamisesta, kun Devils ei pahemmin vierasvoittoja käy napsimassa.   Laine alkanut löytämään maalivirettä, mikä on ollut iso tekijä tässä kohtaa.   Katsotaan miten käy,  mutta itse pidän tätä suht selvänä kotivoittona.   Toki eka vihje kuukauteen NHL-peleistä,  niin saa nyt nähdä miten lähtee.   Kuitenkin tällä lähdetään yöhön änäri vihjeiden osalta.  

Kunhan Columbus Blue Jackets voittaa vaikka sitten jatkoajalla,  niin tämä kohde menee oikein.  

• Tykkäys 1

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt
  • Uusimmat viestit

• 19:30 Como - Parma Comojärven hulppeissa maisemissa viimekauden yllättäjä, ja neljänneksi sijoittunut Como haastaa viime kaudella keskikastissa viihtyneen Parman. Como pelasi viime viikolla chämppäriä, kun taas Parma on saanut huilata yli viikon ja valmistautua tähän matsiin. Como on luonut maaliodottomaa noin 1,83 per matsi mutta tehnyt 2,33 maalia. Parma taas on ollut hyökkäyspäässä koko sarjan surkein toistaiseksi ja maaliodottomaa on kertynyt noin 0,61 per matsi. Parman hyökkäysodotus tässäkin pelissä jää alle 0,6 ja Comolta odotan noin 2,25. Como on big chances listalla sijalla 14/20 ja Parma pitää peräpaikkaa tällä listalla.    alle 3 maalia @1,92 @coolbet  
    • Lentopallo, EM-Kisat Viro - Belgia Belgia -2.5 Erää Vedonlyöntitoimisto: Unibet Kerroin: 2.04 Alkamisaika: 20:00 - Viro sekä Belgia kohtaavat EM-Kisoissa. Belgia selvästi parempi jokaisella osa-alueella ja maailman yksi parhaimmista ellei paras hakkuri Reggers tulee tässä pelissä tekemään valtavasti tuhojaan. jopa pientä ylikerrointa tarjolla sillä itse näen tämän siellä 1.7~ paikkeilla.
    • Käsipallo, Superliga Stal Mielec - Wybrzeze Gdansk Yli 60.5 Maalia Vedonlyöntitoimisto: Bet365 Kerroin: 1.85 Alkamisaika: 18:00 - Käsipallon Superligan puolella kohtaavat Stal Mielec sekä Wybrzeze Gdansk. Paljon maaleja lähdetään otteluun hakemaan näiden kahden joukkueen välillä, viime kauden kahdessa kohtaamisissa nähtiin 64 sekä 67 maalia, Gdanskin tämän kauden avauksessa maaleja tuli myöskin 67. Gdansk viime kauden 3. sijan nappasi itselleen ja on tunnettu nimenomaan kovasta hyökkäyksestään sekä kovalla temmolla pelaamisesta mutta omiin tulee yksinkertaisesti liikaa maaleja joka kostaantui isosti joukkueelle viime kaudellakin. Gdanskia on lupa odottaa tälläkin kaudella sarjan kärkipäähän siinä missä Stal Mielec keskikastin porukoita. Uskon vahvasti vauhtia ja maaleja tässä ottelussa nähtävän sillä puolustus ei kummankaan joukkueen vahvuuksiin kuulu ja edelliskauden kaksi keskinäistä kohtaamista siitä myös todisteena.
    • Pöytätennis, Setka Cup Obishchenko - Holoborodko Holoborodko Vedonlyöntitoimisto: Bet365 Kerroin: 1.83 Alkamisaika: 12:05 - Setka Cupin puolella kohtaavat Obishchenko sekä Holoborodko. Kertoimet on asetettu tähän otteluun tasabookiksi mutta hyvin vaikeaa on kyllä olla näkemättä Holoborodkoa suosikkina otteluun. Holoborodko pelannut erinomaisesti viime otteluissaan marssien lähes voitosta voittoon ja tulee tähänkin otteluun 3 ottelun voittoputkessa. Holoborodkon syöttöpeli on ollut vakuuttavaa ja uskon sen olevan tässäkin ottelussa Obishchenkoa vastaan avain voittoon sillä Obishchenko ei varsinaisesti ole loistanut palautuspelissä.
    • Jalkapallo:Ranska Ligue 2 klo.21:45 Red Star - Metz btts @1.85 Unibet Ranskan 2.ligasta otetaan maalit molemmille kokeiluun. Kuudennet ottelut tänään molemmille.Ihan mukavasti on molemmilla toistaiseksi pelit menny.Metzin tappiosarake näytää 0,eikä Red Starillakaan ole kuin 1 häviö. Maaleja on molempien peleissä saatu hyvin.Metzin 4:ssä pelissä 5:stä on molemmat joukkueet maalin tehny.Red Starin 3:ssa edellisessä molemmat joukkueet onnistuneet laittamaan pallon verkkoon. Unkan @1.85 on ihan mainio molempien osumasta ja laitattaa kyllä merkin siihen.  
  • Create New...