Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Vihjeitä ja huomioita vedonlyöntiin.

Recommended Posts

Vedonlyönnissä vedonlyöjä on yleensä se joka häviää. Vedonlyönti on harrastus eikä sen ole tarkoitus rikastuttaa harrastuksena. Jos haluat elättää itsesi vedonlyönnillä, tulee sinun jättää muut  työt ja virikkeet ja käyttää aika tutkimustöihin.

• 1 year later...
  • Vastaukset 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hyvä kirjoitus    Sanoisin vielä,  että ensi kautta varten kannattaa ottaa talteen tämä : Vierasputken jälkeinen eka kotiottelu on pahin ja vaikein"  Tuo kannattaa muistaa aina. Se

Kesällä tuli pyytämättä Jorma Vuoksenmaan kirja Pelaajalta pelaajalle. Onko herran väärin ymmärretty profeetta tms. mutta ihan hyviä pointteja kirjassa on. Tosin useampi menetelmä millä JV on tehnyt r

Omia pohdintoja/tarinaa tähän aiheeseen - Tärkein asia on kassanhallinta, niin tylsältä ja kliseiseltä kuin se kuulostaakin, eli ei pelaamista "talousrahoilla". - Kun kassa pysyy hallinnassa

Se on tullut huomattua, että kun pari kuukautta on mennyt hyvin, niin sitten tulee se kuukausi, ku  on ihan vitun sama mitä lyö, niin se menee väärin 

Jännä et se on niin, mutta kai juuri sen takia tämä onkin harrastus hupi eikä yhtään sen vakavampaa siitä saa tehtyä 

• 10 months later...

Oon kyllä huomannut , että minulla 

Normivoitto    kusee usein 

ML   muotona osuu suht usein, mutta sitten se ei välttämättä pysy  niinkuin jatkuvasti  2/3 tarkkuudessa vaan 2/5,,3/6  saattaa usein olla,  niin pitkässä juoksussa sekään ei oo hyvin, mutta kohde oikein suhde saattaa pysyy suhteellisen hyvänä.   Tai en osaa paremmin enää avaa,  mutta tää oon nii perseestä. 

Jos joku miettii, niin @Jackson on joskus maininnutkin,  että suurin osa ML muotona  osuu noin niinkuin koko palstan mittapuulla vihjeet??  mutta Jackson jos pystyisit erottaa minun  nuo normi kohteet ja ML muotoiset kohteet, niin miltä se tulos eroaa muuten toisistaan?    Onko minun kohteet muuten parempia ML muotona kuitenkin pitkässä juoksussa? ???  AIKAVÄLIN SAAT VALITA ITSE,,,  VAIKKA JOS OTTAA NYT tämän vuoden taikka pari viime vuotta? ,,, tiiän että osuin silloin 2014-2016 noissa helvetin hyvin, joten sekin aikaväli olisi kiva saada erikseen johkin miten eroo  normi ja ML 

Useinhan  noi ML muodot on vaarallisia ja niissä on kertoimet 1,4 - 1,8 luokkaa, mikä on kyllä surkeaa ja monesti se vaatii 2/3  /  3/4  osumaa että jää pienesti voitolle edes,  mikä on kanssa liian riskialtista,  mutta jotenkin omaa silmään mulle vaa se parempi vaihtoehto?   Tai no jos Jackson tekee tuon tilaston niin totuus valkenee,  että kummatkin on paskoja tapoja mulle,  mutta Haen sitä nyt, että kumpi on minulle parempi tyyli ollut, , varmasti miinuksella molemmat :D

Tiiän sitten kanssa että noita ML muotoja ei moni suosittele,    @Kalastaja  on vissii joskus maininnutkin minulle tästä tyylistä,??  Tai sitten se oli Soonmä,  mutta kuitenkin   josta en osaa juuri päästä pois, kun se osuu silmä määräyksestä paremmin kuin normi,,,   

Tai sitten oma mieli on tehnyt tämän kaiken :D

Toki nyt viime aikoina -1  kohteet on ollu se akilleen kantapää,  mikä ollut kaikista näkyvin viime aikoina..

Mutta tuo Normivoitto  VS  ML  vihjaaminen,  niin  kumpi on minulle sopivampi tai yleisesti parempi tyyli?   Vissiin parempi tyyli on yleisesti  normivoitto? ?

sitten @Jackson   jos teet tuon tilaston niin saat eritellä kaikki   normi, ML,  -1, ym jne,,,,,minulle, jos tuntuu helpommalta tehdä 😊

3 tuntia sitten, Kemmu said:

Toki nyt viime aikoina -1  kohteet on ollu se akilleen kantapää,  mikä ollut kaikista näkyvin viime aikoina..

Mutta tuo Normivoitto  VS  ML  vihjaaminen,  niin  kumpi on minulle sopivampi tai yleisesti parempi tyyli?   Vissiin parempi tyyli on yleisesti  normivoitto? ?

sitten @Jackson   jos teet tuon tilaston niin saat eritellä kaikki   normi, ML,  -1, ym jne,,,,,minulle, jos tuntuu helpommalta tehdä 😊

Tässä on siltä ajalta mitä multa löytyy eli 16.12.2014 - 20.9.2019

vetotyypit vihjeitä palautus-%
1 ML 106 94,18
2 ML 129 96,00
1 245 97,55
2 177 78,76

1, -1.5 15 85,12
2, -1.5 11 59,78

1, +0.5 16 136,90
2, +0.5 73 99,78

pisteentekijä 8 53,08
ei pisteentekijä 7 136,86

maalintekijä 14 81,36

ottelussa over x.x maalia 22 67,37
ottelussa under x.x maalia 15 100,45

koti over x.x maalia 16 123,21
vieras over x.x maalia 25 70,93
koti under x.x maalia 9 35,60
vieras under x.x maalia 17 93,44

koti voittaa tasan x maalilla 23 139,27
vieras voittaa tasan x maalilla 9 90,00

Tässä vielä nuo ML ja normivoitot yhdistettynä (ei väliä onko koti- vai vierasvoittoa veikattu):

vihjeitä palautus-%
ML-vedot 235 95,16
normivoitto 422 89,67

edit: Tuossa ei tietenkään ole kaikki vedot, mutta yleisimpiä mitä olet vihjannut.

• Kiitos 1

Niin ja se vielä täytyy mainita, että käyttämässäni tilastoinnissa jos samasta kohteesta on useampi vihje, panos jakautuu niiden välillä.

Esim.

SKA Pietari – Jokerit, -1.5 15.9.2019 1, -1.5 3,33 € 2,00
SKA Pietari – Jokerit, vieras u1.5 15.9.2019 vieras u1.5 3,33 € 2,55
SKA Pietari – Jokerit, +koti avausmaali 15.9.2019 1+avausmaali 3,33 € 1,96

Eli jos muuttaisin noihin kaikkiin tasapanoksen (esim. 10 €), niin lukemat hieman muuttuisivat. Eivät radikaalisti, mutta jonkin verran.

• Kiitos 1

@Jackson  pidät kyllä mainiota kirjaa kyllä..☝️. vaadin, että jos ei saa jo  nii kyllä Vetomestari pitää kyllä antaa rahallista korvausta,  kun jaksaa kaikille käyttäjille pitää näinkin tarkkaa muistikirjaa 👍

Täytyy toki vähän peiliin katsoa näissäkin 

16 minuuttia sitten, Jackson said:

Niin ja se vielä täytyy mainita, että käyttämässäni tilastoinnissa jos samasta kohteesta on useampi vihje, panos jakautuu niiden välillä.

Esim.

SKA Pietari – Jokerit, -1.5 15.9.2019 1, -1.5 3,33 € 2,00
SKA Pietari – Jokerit, vieras u1.5 15.9.2019 vieras u1.5 3,33 € 2,55
SKA Pietari – Jokerit, +koti avausmaali 15.9.2019 1+avausmaali 3,33 € 1,96

Eli jos muuttaisin noihin kaikkiin tasapanoksen (esim. 10 €), niin lukemat hieman muuttuisivat. Eivät radikaalisti, mutta jonkin verran.

Kun  periaatteessa voisi vihjata vain yhtä,  mutta kun tuntuu että on monta hyvää,  niin tulee tehtyä tämä,  mikä sitten toki kostautuu tilastoinnissa kun kusee kaikki :D

22 minuuttia sitten, Jackson said:

Tässä on siltä ajalta mitä multa löytyy eli 16.12.2014 - 20.9.2019

Tässä vielä nuo ML ja normivoitot yhdistettynä (ei väliä onko koti- vai vierasvoittoa veikattu):

vihjeitä palautus-%
ML-vedot 235 95,16
normivoitto 422 89,67

edit: Tuossa ei tietenkään ole kaikki vedot, mutta yleisimpiä mitä olet vihjannut.

Tässä se oleellisin ehkä on kuitenkin 

Eli varmaan minulla menee paremmin,  kun tykitän ML kohteita pitkässä juoksussa,  JOS VAAN saan siitä osuma tarkkuutta parannettua, ,  eli osuisi se 2/3 kohdetta  7/11 kerrasta tyylisesti.   Sehän (ML- muoto) ei oo kauhean kaukana 100%  vaikka määrinä on vähemmän kuin normia,  mutta onhan toi normivoitto ihan karmee :D

Vai mitä mieltä on paremmin vihjaavat?      

Kyse ei oo vertailusta vaan juttelusta  NORMIVOITTO VS ML MUOTO   

• Tykkäys 1
17 minuuttia sitten, Kemmu said:

Eli varmaan minulla menee paremmin,  kun tykitän ML kohteita pitkässä juoksussa

En ole paremmin veikkaava mutta:

Kaksi kautta sitten löin orjallisesti jalkapallossa kaikki vedot AH linjan kautta esim yli 2.25 maalia, -0.25/+0.25 tai tasapeli ei vetoa.

Jos nyt vaikka olisin tänään lyönyt Englannin kakkosliigasta kiinni yli 2.5 maalia otteluun Forest Green vs Stevenage kertoimella 2.15 mutta peli päättyykin 1 - 1 niin olisiko ollut järkevämpi hakea tuota överiä ns turvaverkolla yli 2.25 maalia ja kertoimella 1.89 ja ottaa nöyrästi vastaan puoli-tappio kuin että olisin hävinnyt koko panoksen hakemalla suora överiä?

Tietysti ML on vetomuotona nyt ihan eri asia mutta kyllähän se minun mielestäni kannattaa sillä miksi hävitä koko panos 1X2 vetomuodossa esim CSKA vs Ak Bars Kazan kun olet veikannut Kazanin vierasvoittoa 60min mutta menevät perkele ja voittavat vasta jatkoilla/rankuilla.

Tietysti tässä on nyt se juttu että ML kerroin on niin ja niin paljon pienempi kuin suoran voiton kerroin mutta jos ML linja pitää sinun osumatarkkuutesi parempana kuin suorat voitot, niin kyllä itse ainakin pelaisin milteipä aina.

Oikein = oikein vaikka olisikin pienempi kerroin ja vedonlyönnissä vara ei venettä kaada.

• Kiitos 1
4 tuntia sitten, KKK said:

Tietysti ML on vetomuotona nyt ihan eri asia mutta kyllähän se minun mielestäni kannattaa sillä miksi hävitä koko panos 1X2 vetomuodossa esim CSKA vs Ak Bars Kazan kun olet veikannut Kazanin vierasvoittoa 60min mutta menevät perkele ja voittavat vasta jatkoilla/rankuilla.

Tietysti tässä on nyt se juttu että ML kerroin on niin ja niin paljon pienempi kuin suoran voiton kerroin mutta jos ML linja pitää sinun osumatarkkuutesi parempana kuin suorat voitot, niin kyllä itse ainakin pelaisin milteipä aina.

Tää on kyllä totta 👍 

----

Kyllä nyt taidan koittaa ottaa vedonlyönnissä uuden suunnan ja koittaa parantaa itseään myös vihjaajana, niin pitää selkeyttää selvästi,  kun on tossa listassa ja muutenkin vihjeessä paljon liikaa haku  juttuja.   Sitten noita monta vihjettä yhteen kohteeseen on loppupeleissä ihan turhia. .. 

Pitää skarppaa mitä vihjaa. . Siitähän se lähtee 💪 

Tää kaikki on vaan nyt, kun alkaa uusi lätkä kausi,  niin kun innostuu vihjaamisessa,  niin pitää muistaa pitää järki mukana,  niin ei tule niitä turhia  huteja niin paljoa,  mitä tuossakin listassa näkyy noi maalarit  ja -1 vedot on ihan kuollutta nyt meikäläisellä :D  

Nää on jänniä lukuja 
ei pisteentekijä   136,86%..........Pisteentekijä   53.08 % palautus

Ottelussa Over   67.37% ........  ottelussa Under  100,45% 

Koti voittaa Tasan X määrä  139.27% ja vihjeitä  suht iso 23 :o

Eli järkeä käyttäen voi tästä saada vielä ihan suht hyviä tuloksia :)  

kohti parempia lukuja ☺

• Tykkäys 1

Ei noi luvut varsinaisesti yllätä, että +0.5 tai ml pelaamalla ja ei tee pistettä, niin pääsee parempiin tuloksiin 🤔

Tasoitus vedoista sen verran, että etenkin vieras - 1.5 saa olla aika saletissa, että alan koskemaan, tai - 1.5 koti.. Yleensähän noissa on sitten niin paska kerroin, että ei tee mieli koskea, jos se alkaa tuntumaan varmalta ilman tutkailua 😃 tänään Tappara - 1.5 nyt tuntui juuri sellaiselta suht saletilta ja olisin varmaan vihjannutkin sitä, jos olisin "herännyt" tähän päivään ja vihjailuun pikkusen aikasemmin 😁

Mut joo, vielä  noista - 1.5 sen verta, et vaikka kutina voitosta olisi, niin käyn läpi tilastoja aika pitkältäkin ajalta molempien joukkueiden osalta ensin yleis silmäys, miten noin yleisesti nuo -. 1.5 on osunut joukkueilla, jonka jälkeen vielä tarkastelen kotijoukkueelta luonnollisesti miten tasoitus olisi osunut kotivoitoissa ja vierasjoukkueelta vielä vastaavat vierastilastot.

Mitään taettahan ei ole, että kaiken tämän jälkeen vielä veto osuisi 😂

Varmaan parhaiten nuo tasoitukset jääkiekossa osuu, kun kautta ollaan pelattu pidempään ja joukkueet on pelanneet 4-5 ottelua keskenäänkin, niin noistakin saa pikkusen osviittaa siitä, miten joukkueet sopii vastustajina toisilleen..

Pikkusen mutulla, mutta parhaat ja osuvimmat - 1.5 kohteiden kriteerit. kotijoukkue, parempi maalivahti/puolustuspeli, vire (mieluiten ei kumminkaan kymmenen ottelun voitto putkea) ottelu rasitus etu, ei pitkiä vieras kiertueita, vierailla reissua tietty saa olla ja edellis iltana peli plussaa 😁 keskinäiset kodille kauden aikana.

Koti voittaa yli maalilla keskimäärin useammin, kuin maalilla ja vieraat häviävät maalilla etenkin vieraissa useammin yli maalin erolla ja kerroin näissä olis hyvä olla luokkaa kaksi 🤔👍

Eihän näitä joka ilta tule kohdalle, mutta hyviä tuplaus kohteita 👍 

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• 10:30 Bay Hawks - Manawatu Jets Uuden-Seelannin koripallon pääsarjaa on pelattu kahden ottelun verran ja molemmat ovat aloittaneet kauden kahdella tappiolla ja tänään lähdetään heti alusta asti satalasissa metsästämään kauden avausvoittoa. Kotijoukkue on kyennyt ihan ok hyökkäyspeliin mutta sen puolustus on ollut heikohkoa ja sama pätee vieresjoukkueeseen. 1. Puoliaika yli 91,5 pistettä @1,82 @paf
    • Jääkiekko, NHL Colorado Avalanche vs. Seattle Kraken klo. 5.00 Kraken yli 3,5 maalia ja Bobby McMann vähintään kaksi tehopistettä/10,50 PAF Colorado Avalanche lepuuttaa ottelussa kaikkia kärkipelaajiaan ja antaa AHL-jyrille peliaikaa. Kummallakaan ei varsinaisesti ole mitään pelattavaa tässä ottelussa, mutta uskon, että Kraken on nälkäisempi. Krakenin hyökkäyksessä Bobby McMann on ollut loistava lisä tällä kaudella saapuessaan Torontosta pelaajakaupalla. McMann on tehnyt hyviä tehoja ja uskon, että kanadalaishyökkääjä johtaa joukkonsa hienoon vierasvoittoon.
    • Jääkiekko, NHL Edmonton Oilers vs. Vancouver Canucks klo. 4.00 Oilers tekee yli 4,5 maalia ja Evan Bouchard kerää vähintään kolme tehopistettä/7,50 PAF Edmonton Oilers päättää runkosarjan kotonaan Vancouver Canucksia vastaan, jolla ei ole ollut enää hetkiin mitään pelattavaa. Uskon, että tästä matsista saadaan aika ylivoimainen kotijoukkueen näytös. Connor McDavid ja tähtipuolustaja Evan Bouchard moukaroi ylivoimalla kovat tulokset tauluun.
    • Liiga klo 18:30 KooKoo - SaiPa Pelivalinta: SaiPa Kerroin: 3,15 Coolbet KooKoo pääsi helpolla välieriin kaatamalla Pelicansin. SaiPa puolestaan joutui tiukille Ässiä vastaan, mutta pelasi ratkaisevat ottelut hyvin ja näin ollen eteni jatkoon. KooKoolla pitkä tauko peleistä, joka voi näkyä hieman otteissa. SaiPa saanut mukavasti lepopäiviä, joten vire todennäköisesti hyvä. SaiPa ollut keskinäisissä tällä kaudella niskan päällä. Lappeenrannasta lähtee todennäköisesti runsaasti faneja Kouvolaan, joten kannustuksesta voitto ei jää kiinni. Lähtöasetelmat sarjaan hyvin tasaiset ja näkisin SaiPalla hyvät mahdollisuudet voittoon nimenomaan tässä avausottelussa.
    • Jalkapallo Eurooppa-liiga klo 22:00 Nottingham Forest - Porto Pelivalinta: Porto pääsee jatkoon Kerroin: 2,20 Pinnacle Tänään pelataan tämän parin toinen osaottelu. Avausosa päättyi 1-1 lukemiin, vaikka Porto olikin ottelussa hallitsevampi osapuoli. Porto on Euroopan kentillä aiemminkin menestynyt hyvin ja etenkin pudotuspelivaiheessa joukkue on vaikea vastus. Nottingham on pelannut yllättävän hyvin europeleissä, mutta tänään haaste on kova. Nottingham voitti lohkovaiheessa Porton kotikentällä 2-0 lukemin kahdella rp maalilla.  Tänään odotan todella tasaista kamppailua, jatkoaika ei yllättäisi lainkaan. Mielestäni Porton ei kuulu olla näin suuri altavastaaja pääsemään jatkoon parista. VÄÄRIN
  • Create New...