Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Esittele itsesi!

Recommended Posts

• Vastaukset 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei! Olen 18v miehenalku ja vedonlyönnistä kiinnostuneena liityin sitten tänne. Olen seurannut sivustoa pitkän aikaa ja koin vihjeet hyviksi ja tämä tuntui mukavalta paikalta jakaa näkemyksiä urh

14v räkänokka, jonka "veikkausura" alkoi jo 10v, kun käytiin isän kanssa Kärppien pelissä ja siellä sitten tehtiin pitkäveto, jossa veikkaisin vitosella kymmentä vierasjoukkuetta voittajiksi, n

Moro vaan kaikille! Uusi jäsen olen täällä teidän sivuilla, mutta tarkotus olis aktiivisemmin alkaa pyörimään ja kirjottelemaankin mahdollisesti jotain. Olen 23-vuotias jamppa, jonka pelailut alkoi

Tsau vaan kaikille tasapuolisesti!

Elikkäs oon kohta 28v normi päiväduunilainen Lappeenrannasta ja veikkailun olen alotellut joskus ala-asteen loppuvaiheilla pitkävedon kustannuksella sekä lottoilemalla satunnaisesti.

Viimeiset n.7 vuotta olen veikannut melkein ainoastaan sm-liigaa ja nykyistä mestistä joskus huonommalla palautuksella ja joskus paremmalla.

Nyt tänne tultua olen veikkaillut kilpailumielessä sivuston skabojen takia muitakin sarjoja ja jos olette yhtään kattonut niin vituikshan ne kaikki muut on mennyt! Mutta tosiaan omia rahoja en kiinni mielellään muuhun laita kun sm-liigaan ja mestikseen

Isompia voittoja on veikkauksen osilta sattunut kohdalle muutamia ja minulla isommat osumat on ollut 4 numeroisia (kaikki ykkösellä alkavia) en vielä kuitenkaan 5 numeroiseen ole kertaakaan päässyt vaikka monarissa mitä harvoin pelaan on ollut kerran vittumoisen lähellä!

Vastaisuudessa tulen keskittymään sm-liigaan tietysti osiltaan myös mestikseen ja jätän täällä vihjailutkin muista sarjoista niille ketkä sen paremmin osaavat.

Tarkoitus olisi olla melko aktiivinen täällä paitsi tietysti kesällä kun se on veikkauksen osalta minulle loma aikaa tai siis ei nyt puhuta paskaa eli kesä on sitä aikaa kun tietämys on oikeasti minulla aivan pohjassa kun en futista enkä pesäpalloa... muitakaan kesälajeja veikkaa mutta mielenkiinnolla seuraan kuitenkin.

Nyt kesänä olisi kuitenkin tarkoitus etsiä jokin veikkauksen kannalta mielenkiintoinen laji mitä alkaisin seuraamaan ja veikkauksen osalta rahallisesti panostamaan.

Pitemmittä puheitta :) ja paskan jauhannalta ihanaa veikkausvuotta 2011 kaikille taas tasapuolisesti.

• 2 months later...

Morjesta vaa kaikille! Olen 21-vuotias miehen alku Vantaalta. Vedonlyöntiä olen harrastanut jo varmaan ala-asteen ikäisestä lähtien isän mukana teboililla :D Vähän "järkevämmäksi" jos nyt niin voi sanoa vedonlyömiseni muuttui tuossa pari vuotta takaperin ja siitä lähtien tästä on kehittynyt itselleni jo toinen harrastus ja ajanviete salibandyn ohella. Pääsääntöisesti keskityn pitkävetoon ja parhaimpiin osaamis alueisiini kuuluukin Jääkiekko ( SM-Liiga, Mestis, NHL), Salibandyliiga, NBA, MLB ja vielä lisäksi Snooker. Jätän suosiolla jalkapallon,tennis ym vihjailut niille jotka sarjoja seuraavat tarkemmin ja keskityn liigoihin joista ainakin luulen tietäväni jotain :D Ei tässä varmaan muuta kuin leukaa rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ! Tack och adjö!

• Upvote 1
  • 2 weeks later...

Pitkävetoa harrastanut varmaankin yläasteen alkupuolelta asti. Koko ajan mennään parempaan suuntaan vetojen suhteen ja järkeäkin matkalla on tarttunut mukaan. :mrgreen:

Vahvuudet: SM-liiga, NHL, Mestis, Salibandyliiga, Veikkausliiga, Korisliiga, lätkän ja futiksen MM-kisat, Formula 1

Heikkoudet: NBA, Suomifutiksen alasarjat

• Upvote 1
  • 6 months later...

Tere vaan... Ikää olis 32 v. ja veikkauksen kanssa on kävelty käsikädessä kokolailla 18 vuotta... eli marraskuussa 1993 täytettiin ensimmäiset vetokupongit ja siitä niitä on tullut rastittua tasaisesti tähän päivään asti... Lapulle mahtuu yleensä 3-4 kohdetta ja nykyään teen järjestelmiä lisäten aina yhden tasoituskohteen tasurina... muutama kiva potti on osunut, mutta ei mitään järin isoja, eli puhutaan satasista... peruslapuilla pidetään pelikassa kasassa ja kurkotellaan kokeiluilla tähtiä... :)

• Upvote 1
  • 1 month later...

Oon pelle joka ei osaa veikata.

Siinä on ainakin rehellinen kaveri :thumbup:

Itsestäni voisin kertoa sen verran, että olen 26-vuotias miekkonen Suomen Herwoodista. Kaiken maailman veikkauksia olen tehnyt jo teini-ikäisestä saakka, varsinkin Formulan ja jääkiekonkin saralla. Viimevuosina pelailu on jäänyt hieman vähemmälle pokeriharrastuksen takia. Nyt on kuitenkin alkanut taas mielenkiinto herätä ja katsotaanpa josko tässä alun peesailujen jälkeen uskaltaisi jotain pieniä vinkkejäkin heittää.

Vahvuudet: Moottoriurheilu, erityisesti F1 ja kaksipyöräiset

Heikkoudet: Melkein kaikki muu 8-)

• Upvote 1

Moro vaan kaikille! Olen 21-vuotias mies tampereelta ja uusi tällä foorumilla. Vedonlyöntiä olen harrastanut jo varmaan ylä-asteen ikäisestä. Pääsääntöisesti keskityn pitkävetoon ja parhaimpiin osaamis alueisiini kuuluukin Jääkiekko ( SM-Liiga), mutta olen koittanut harjoitella/opiskella muitakin seuroja yms. Jätän suosiolla tennis ym vihjailut niille jotka sarjoja seuraavat tarkemmin ja paremmin. keskityn liigoihin joista ainakin luulen tietäväni jotain biggrin.gif Ei tässä varmaan muuta kuin hakemaan rahaa 8-)

Kiitos ja Kumarrus :thumbup:

Morjens !

Löysin tämän sivuston sattumalta pari viikkoa sitten, ja siitä asti olen joka päivä täällä juossut lueskelemassa ihmisten mietteitä, ja ajatuksia tulevista peleistä.

Todella mahtava sivusto, pitää katsoa rohkenisiko itsekin tänne alkaa kirjoittelemaan omia "VIHJEITÄ" joku päivä.. :rofl: Vihje voi tosin olla väärä sana siihen, kun minä suuni aukaisen..

Ainiin, 19-vuotias pojankoltiainen Tampesterista, ja veikkauksen pelejä on tullut pelailtua koko pieni ikä. Pitkävetoa ehkä eniten tullut ruksiteltua, tosin huonolla menestyksella. :-P

Nyt parisen kuukautta on tullut hieman lueskeltua vedonlyönnistä, ja koittanut kehittää itseään. Kirjaa on tullut pidettyä eri joukkueista, pelatuista peleistä ja omista vedoistaan. Vaikka omat palautusprosentit ei päätä huimaa, niin tiedän kuitenki tehneeni paljon parempia ratkaisuja ja päätöksiä kuin ennen.

Motto olkoon: HILJAA HYVÄ TULEE !

Toivotan kaikille vihjeparatiisin käyttäjille hyviä pelejä, ja rutkasti onnea tuleviin koitoksiin !

Ja hyvät Uudet vuodet ! B)

• Upvote 1
  • 1 month later...

Morjensta sano komiat toisilleen!

Olinkin näköjään liittynyt tänne jo joulukuussa, mutta silti sietänyt tuota Nordicbetin vierailijoille näytettävää mainosta tähän asti kirjautumatta, ei kaikkea voi muistaa.. :mrgreen:

Hoidetaan pieni esittely alkuun vaikkei valtiovierailusta olekaan kyse, eli täällä kirjottelee 21v gämblerin alku suoraan Jutin kotikaupungista. Vedonlyöntiä tullu harrasteltua pienissä määrin jo ala-aste -ajoilta, jonka jälkeen tulikin karvaan tappion myötä lähes kymmenen vuoden pelitön putki satunnaisia sotkuja lukuun ottamatta. Nyt muutaman vuoden ajan olen harrastusten ja kenties rahanpaskankin lisäännyttyä seurannut melko tiiviisti urheilua ja vedonlyöntiä, sekä alkanut laittaa itsekin pennosia sisään. Lapsuuden traumoista on siis päästy yli, tulevaisuus näyttää onko otettu opiksi. :-D Jumalauta, viiden pelin rekka jalkapallon MM-98, neljä alla oikein ja viides tasatilanteessa paragualaisen kuulapään asetellessa palloa pilkulle lisä-ajalla. Oli muuten pikku-jussin kalsarit kosteena kun kädet täristen heiluttelin voittolappua ja laskeskelin kuinka monta ahaa -patukkaa tällä oikeen saa mutta yläputkeenhan se meni!

Pää-asiassa pelaan Sm-Liigaa ja NHL:ää, mutta muiden vihjaamina tulee pelattua paljon muutakin. Eniten ehkä koripallon euroliigaa (kiitos Tuomaas94, montepaschi tuottaa tälläkin hetkellä!), KHL:ää ja salibandyn eri sarjoja (kiitos 1945 ja FinalFantasy). Satunnaisesti hakataan toki kaikkea missä numeroita näkyy, tipsattuna tai ilman. Viime aikoina on African cup osunut pelottavan hyvin, vaikken jalkapalloa juuri seuraakaan, välillä näin päin.

Semmosta, alottelen varmaan samaan vahinkoon myös seurannan jotta saa jotenki pidettyä kirjaa kun exeleihin ei vielä aika ja kiinnostus riitä.

• 2 weeks later...

Moro!

Oon reilu 40v mies Tampereelta. Pelailtua tullu n. 20v. Vakiolla olkoi ja nyt pelkästään vedonlyöntiä sinkkuina.n. 95% vedoista jalkapalloon. Livevetoon kaikista vedoista myös n. 95%. Puoliammattilainen, vuoden lopusta alkaen tarkoitus koittaa siipiä ammattilaisena ! Tänne pistin seurantaan NHL vetoni. Tuuria vaan kaikille ,vaikka pelkkää matikkaahan tää on....

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• Tilanne 16.4. vihjeiden jälkeen:       Vihjemäärä Oikein Void Väärin Palautus-% netto   1.   Nagamori30 10 9 0 1 165,75 % 71,40 € ▲ 2.   VLA 16 11 0 5 131,91 % 53,22 € ▲ 3.   Pasanen67 2 1 0 1 93,60 % -1,37 €   4.   Quutamo15 6 2 0 4 91,66 % -3,64 €   5. ▲ Oksanen94 27 7 0 20 96,33 % -5,33 € ▲ 6. ▼ JapBet 2 0 0 2 0,00 % -12,90 €   7. ▲ Henksteri 8 3 0 5 68,61 % -27,45 €   8. ▼ Snooker 29 10 1 18 88,25 % -27,53 € ▼ Yhteensä 100 vihjettä (43 - 1 - 56) netto 46,40 € ▲ palautus 105,66 % ▲
    • 10:30 Bay Hawks - Manawatu Jets Uuden-Seelannin koripallon pääsarjaa on pelattu kahden ottelun verran ja molemmat ovat aloittaneet kauden kahdella tappiolla ja tänään lähdetään heti alusta asti satalasissa metsästämään kauden avausvoittoa. Kotijoukkue on kyennyt ihan ok hyökkäyspeliin mutta sen puolustus on ollut heikohkoa ja sama pätee vieresjoukkueeseen. 1. Puoliaika yli 91,5 pistettä @1,82 @paf
    • Jääkiekko, NHL Colorado Avalanche vs. Seattle Kraken klo. 5.00 Kraken yli 3,5 maalia ja Bobby McMann vähintään kaksi tehopistettä/10,50 PAF Colorado Avalanche lepuuttaa ottelussa kaikkia kärkipelaajiaan ja antaa AHL-jyrille peliaikaa. Kummallakaan ei varsinaisesti ole mitään pelattavaa tässä ottelussa, mutta uskon, että Kraken on nälkäisempi. Krakenin hyökkäyksessä Bobby McMann on ollut loistava lisä tällä kaudella saapuessaan Torontosta pelaajakaupalla. McMann on tehnyt hyviä tehoja ja uskon, että kanadalaishyökkääjä johtaa joukkonsa hienoon vierasvoittoon.
    • Jääkiekko, NHL Edmonton Oilers vs. Vancouver Canucks klo. 4.00 Oilers tekee yli 4,5 maalia ja Evan Bouchard kerää vähintään kolme tehopistettä/7,50 PAF Edmonton Oilers päättää runkosarjan kotonaan Vancouver Canucksia vastaan, jolla ei ole ollut enää hetkiin mitään pelattavaa. Uskon, että tästä matsista saadaan aika ylivoimainen kotijoukkueen näytös. Connor McDavid ja tähtipuolustaja Evan Bouchard moukaroi ylivoimalla kovat tulokset tauluun.
    • Liiga klo 18:30 KooKoo - SaiPa Pelivalinta: SaiPa Kerroin: 3,15 Coolbet KooKoo pääsi helpolla välieriin kaatamalla Pelicansin. SaiPa puolestaan joutui tiukille Ässiä vastaan, mutta pelasi ratkaisevat ottelut hyvin ja näin ollen eteni jatkoon. KooKoolla pitkä tauko peleistä, joka voi näkyä hieman otteissa. SaiPa saanut mukavasti lepopäiviä, joten vire todennäköisesti hyvä. SaiPa ollut keskinäisissä tällä kaudella niskan päällä. Lappeenrannasta lähtee todennäköisesti runsaasti faneja Kouvolaan, joten kannustuksesta voitto ei jää kiinni. Lähtöasetelmat sarjaan hyvin tasaiset ja näkisin SaiPalla hyvät mahdollisuudet voittoon nimenomaan tässä avausottelussa.
  • Create New...