Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Esittele itsesi!

Recommended Posts

Morjesta vaan kaikille!

Olen vedonlyönnistä kiinnostunut Suomalainen mies. Vedonlyöjänä haluan kehittää taitoa ja ymmärtää systeemistä enemmän. Mielellään kaiken..

Oma tietämys sijoittuu lähinnä niihin urheilulajeihin tai sarjoihin jota tulee eniten seurattua, kuten Liigaan, NHL:ään ja Mäkihyppyyn.

Pääsääntöisesti haen sinkkukohteita kohtuullisella summalla, mutta tällä hetkellä olen myös kiinnostunut isommista kertoimista ja niin sanottu tuplaaminen ei ole ainoa pääprioriteetti. Haasteena on löytää kohteet, joissa kertoimella +2,60 on tavalla tai toisella realistiset saumat voittaa. Tämä haastavuus myös ajoi tieni tälle foorumille. Eli ensimmäistä kertaa vihjesivustolla ollaan :)

Toivottavasti voin oppia täällä sivuston tietäjiltä paljon ja voisin myös itse joillekin jotain vihjeitä hyvin tuloksin jakaa.

Kiitos kaikille ja hyviä vinkkkeja ;)

Myrskymaa

• Upvote 1
  • 9 months later...
  • Vastaukset 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei! Olen 18v miehenalku ja vedonlyönnistä kiinnostuneena liityin sitten tänne. Olen seurannut sivustoa pitkän aikaa ja koin vihjeet hyviksi ja tämä tuntui mukavalta paikalta jakaa näkemyksiä urh

14v räkänokka, jonka "veikkausura" alkoi jo 10v, kun käytiin isän kanssa Kärppien pelissä ja siellä sitten tehtiin pitkäveto, jossa veikkaisin vitosella kymmentä vierasjoukkuetta voittajiksi, n

Moro vaan kaikille! Uusi jäsen olen täällä teidän sivuilla, mutta tarkotus olis aktiivisemmin alkaa pyörimään ja kirjottelemaankin mahdollisesti jotain. Olen 23-vuotias jamppa, jonka pelailut alkoi

• 2 weeks later...

Jaska Tiirikka. 30 ja risat. SM-liiga on tullut seurattua ihan natiaisesta asti. Muutoin kirjoja tulee luettua ja seurattua urheilua. Henkisesti pirkanmaalta. Olen lueskellut paljon tätä palstaa, mutta tein vasta nyt tunnukset. 8 tuntia päivässä media-analyytikko, lopun aikaa teen sitten mitä huvittaa. Suosikkijoukkue on aina ollut Kärpät, toki SM-liiga on täynnä mielenkiintoisia jengejä.

Seuraan SM-liigaan liittyen todella montaa eri mediaa ja pyrin veikkaamaan melko maltilla. Raha ei oikeastaan motivoi, vaan voitollinen veikkaaminen pitkässä juoksussa. Keskityn täysin yhteen sarjaan.

• Upvote 1
  • 3 months later...

Hei,

Olen pelannut ravipelejä jo pitemmän aikaa, joskus osuu useimmiten ei. Eilen ja tänään oli osumavuoro. Eilen Kaustisen Toto5 ja tänään Vermon T65. Kastisella käytin varmana Siirin Älliä takamatkasta huolimatta. Se oli hyvä potti. Vermon Toto65 oli helppo ja voitto vähäinen. Siinä oli varmoina Turoruutu ja Juliette Lax. Tämä Kaustisen Toto 5 oli toiseksi suurin voittoni. Näköjään osuu paremmin kun käyttää suunnitteluun enemmän aikaan.

• 1 month later...

14v räkänokka, jonka "veikkausura" alkoi jo 10v, kun käytiin isän kanssa Kärppien pelissä ja siellä sitten tehtiin pitkäveto, jossa veikkaisin vitosella kymmentä vierasjoukkuetta voittajiksi, niistä kaikki voitti ja voi sitä riemun päivää kun kymmenenvuotias saa 1272e, mutta siinä sitten kävi niin että kun mentiin kassalle niin sanottiin, että yksi oli päättynyt jatkoajalla. Sitten loppui pitkäveto innostus. Seuraavana oli vuorossa pelikoneet, joista isoin voitto oli 84e. Sitten Brasilian Mm-kisojen aikaan alkoi taas kiinnostaa, kun osui yksi lappu, josta pamahti 230e. Nyt sitten pari kertaa viikossa teen lapun ja niin edelleen.  Espanjan futis on vahvin osa-alueeni.

Mitä kertoisin itsestäni? 

Musiikkimaku painottuu Old School Hiphop, ja Räp- musiikkiin, ja oma all-time favourite on Nas. Eminem, 2pac, Big L ja Wu Tang Clan menee myös.

Harrastan laskettelua ja kalastusta. Kesäisin pelaan futista ja talvella hokii. Pleikkaria pelaan myös aika paljon, Ps4 löytyy itseltä. Fifaa ja Black Ops 3sta pelaan enimmäkseen.

Lempi urheiluseurat ovat Real Madrid, jota on tullut kannatettua nyt 7 vuotta. Jääkiekon puolelta Kärpät ja Detroit Red Wings. 

Mää oon palajasjalakanen oululainen.

Rakastan matkustamista, olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Espanjassa 3 kertaa ja nyt olisi aikomuksena lähteä 16- vuotiaana, joko Madridiin tai Los Angelesiin.

Osaan puhua viittä kieltä, suomea, ruotsia, englantia, japania ja espanjaa.

Seiskaluokalla, Ka 9.1

Erikoisosaaminen on se, että tiedän jokaisen maan pääkaupungin, sijainnin kartalla ja lipun.

Kiitos, jos jaksoit lukea tämän:)

• Upvote 4

22v, neljättä vuotta yliopistossa ranskan kieltä ja kauppatieteitä opiskeleva jannu, asustelen Tampereella saman katon alla rakkaan naiseni kanssa. Vedonlyöntiä "harrastanut" viitisen vuotta, lauantaivakion pelaamisella isän kanssa se alko joskus nuorempana. "Erikoisalaa" Suomen aladivarifutis ja Viron futisliigat. Ei kai siinä muuta. Pelionnea itse kullekin. Ja muistakaa, singlejä, maksimissaan tuplia.

Ja jos kiinnostaa niin ois Audi 80 -90 vuosimallin punainen kaara myynnissä, mukavat yli 400 000 km ajettu, mutta hyvin on kestäny eikä juuri remontteja tarvinu tehdä. 600e:lla lähtis

• 1 month later...
  • 6 months later...

Nuori aikuinen jäbä täällä. Pari viikkoa tullut nyt seurattua ja päätin tehdä tunnukset tänne. Pitkävetoa jonkun vuoden tässä nyt pelaillut pienillä panoksilla ja koittanut saada voittoa. Täältä joittenkin vihjeitä olen peesannut ja on hyvin osunut, kiitos niistä  @poronvoima @Kemmuru @B3tsaaja  @FUT_Griez ja muut.  Vapaa-ajalla punttisalilla tulee käytyä ja säbää harrastaen.

• Upvote 2
Juuri nyt, Froz3n^G said:

Nuori aikuinen jäbä täällä. Pari viikkoa tullut nyt seurattua ja päätin tehdä tunnukset tänne. Pitkävetoa jonkun vuoden tässä nyt pelaillut pienillä panoksilla ja koittanut saada voittoa. Täältä joittenkin vihjeitä olen peesannut ja on hyvin osunut, kiitos niistä  @poronvoima @Kemmuru @B3tsaaja  @FUT_Griez ja muut.  Vapaa-ajalla punttisalilla tulee käytyä ja säbää harrastaen.

:thumbup: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti E-Sportsista esimerkiksi voit valistaa esimerkiksi meikäläistä. Lähinnä vihjeiden muodossa, mutta kuitenkin ;) 

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• Jalkapallo: New South Wales NPL U20 klo.06:00 Marconi Stallions U-20 — Wollongong Wolves U-20 Wollongong Wolves U-20 yli 0.5 @1.60 Marathonbet Kokeiluun lähtee ihan kokeilunarvoisella kertoimella Wollongongin maali. Macroni on taulukossa 5 ja Wollongong heti perässä 6.Molempien maalisuhde on + merkkinen.Macronilla +12 sekä Wollongongilla +2.Macroni on kotona pelannu 5 ottelua ja päästäny niissä omiin 3 maalia,mikä ehken selittää ihan mukavankertoimen vierasjoukkueen maalista. Toisaalta sitä ehken myös ihmettelen,kun Wollongong on kummiskin vieraspeleissään onnistunut tekee noita maaleja ihan hyvin ja jopa paremmin vieraissa kuin kotona.Kotonaan Wollongong on tehny 9 maalia ja vieraissa 16 osumaa.2:ssa edellisessä keskinäisessä kohtaamisessa Wollongong on onnistu maalinteossa Macronia vastaan niin miksei nytkin.  
    • Jalkapallo: Australia New South Wales NPL U20 klo.06:00 Blacktown City U20 — Rockdale Ilinden U20 Blacktown City U20 @2.43 Unibet Australian junnujaliksesta kotivoittoa testiin. Blacktown sarjassa sijalla 8 ja vierasjoukkue Rockdale sijalla 14.Joukkueitten vireprossat ovat erisuuntaiset.Blacktownilla ne on(87%),kun puolestaan Rockdalella(20%) Itseäni ihmetyttää unkan kerroinasettelu,ku Rockdale on asetettu suosikiksi.Blacktown on pelannut nyt 5 ottelua ilman tappiota ja niistäkin se on 4 voittanut.Rockdalella puolestaan on 5:stä edellisestä 4 tappiota ja 1 voitto. Rockdale on pelannut 7 vierasmatsia ja hävinnyt niistä 6 ja viimeisessä vierasmatsissa toista häntäpään joukkue Sutherlandia vastaan se jäi tasapeliin.Maalisuhde Rockdalella on vieraissa huono,kun 3 tehny ja 14 päästäny omiin. Blacktown on ihan kohtuu hyvin pelannu kotonaan ja pelannut huomattavsti paremmin kotona,mitä vieraissa.Blacktownilla on kaikkiaan 19 pistettä ja se on niistä kotona ottanut 12 eli hyvin kotiriippuvainen Blacktown on tähänmennessä pisteistään ollut. mm.Marathonbet laittaa Blacktownin suosikiksi kertoimella 2.08 ja vieraille 2.76 ja unkan 2.43 koti ja vieras 2.33 katotaan missä vaiheessa unkalla muuttuu vai muuttuu(kö) ainakin tällä kirjoitushetkellä on Blacktown @2.43
    • no on se oikein,ku laskin vielä uudestaan ni sain saman tuloksen
    • onkohan toi mun tulos oikein? ite pikasesti tossa laskelin ni sain +tuloksen
    • Tennis, Birminghamin Challenger-turnaus Harry Wendelken vs. Mark Lajal klo. 17:50 Lajal -1,5 erää/2,04 PAF Viron Mark Lajal hakee menestystä nurmikentiltä. Lajal on vahvempi nopeilla alustoilla ja se tulee alkukesästä näkymään. Massakentille virolainen ei osallistunut, sillä ATP-listalla sijalla 157 oleva virolainen pelasi Australian avointen jälkeen vain kovilla kentillä. Ranskan avointen karsinnoissa Lajal kävi häviämässä ensimmäisellä kierroksella Roman Safiullinille suoraan kahdessa erässä. Harry Wendelken on ATP-listalla sijalla 227, eli hyvinkin nousukas pelaaja. Wendelken on monipuolinen, mutta isoja aseita pelissä ei ole. Britti selvitti Wuningin Challengerissa Kiinassa huhtikuun lopulla tiensä finaaliin, mutta taipui Pavel Kotoville kolmessa erässä. Tätä seurasi kolme perättäistä massakenttätappiota, joka katkesi Australian James Wattia vastaan Birminghamin ensimmäisellä kierroksella. Wendelken kaatoi nelinpelissä paremmin viihtyvän Wattin kolmessa erässä oltuaan päätöserässä jo murron perässä. Ehkä tämä korostaa parhaiten Wendelkenin tasoa, että hyväsyöttöinen Watt pystyy pitämään pelaajaa kurissa nopealla alustalla. Uskon, että virolainen on tässä taistelussa vahvempi ja hoitelee ottelun kahdessa erässä nimiinsä. Lajalin ottelua ennen pelataan alkuperäisen aikataulun mukaan ainakin kaksi ottelua, mutta on mahdollista, että ottelu siirretään Otto Virtasen paikalle, joka sai Alexandar Vukicilta luovutusvoiton.
  • Create New...