Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Esittele itsesi!

Recommended Posts

Morjesta vaan kaikille!

Olen vedonlyönnistä kiinnostunut Suomalainen mies. Vedonlyöjänä haluan kehittää taitoa ja ymmärtää systeemistä enemmän. Mielellään kaiken..

Oma tietämys sijoittuu lähinnä niihin urheilulajeihin tai sarjoihin jota tulee eniten seurattua, kuten Liigaan, NHL:ään ja Mäkihyppyyn.

Pääsääntöisesti haen sinkkukohteita kohtuullisella summalla, mutta tällä hetkellä olen myös kiinnostunut isommista kertoimista ja niin sanottu tuplaaminen ei ole ainoa pääprioriteetti. Haasteena on löytää kohteet, joissa kertoimella +2,60 on tavalla tai toisella realistiset saumat voittaa. Tämä haastavuus myös ajoi tieni tälle foorumille. Eli ensimmäistä kertaa vihjesivustolla ollaan :)

Toivottavasti voin oppia täällä sivuston tietäjiltä paljon ja voisin myös itse joillekin jotain vihjeitä hyvin tuloksin jakaa.

Kiitos kaikille ja hyviä vinkkkeja ;)

Myrskymaa

• Upvote 1
  • 9 months later...
  • Vastaukset 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei! Olen 18v miehenalku ja vedonlyönnistä kiinnostuneena liityin sitten tänne. Olen seurannut sivustoa pitkän aikaa ja koin vihjeet hyviksi ja tämä tuntui mukavalta paikalta jakaa näkemyksiä urh

14v räkänokka, jonka "veikkausura" alkoi jo 10v, kun käytiin isän kanssa Kärppien pelissä ja siellä sitten tehtiin pitkäveto, jossa veikkaisin vitosella kymmentä vierasjoukkuetta voittajiksi, n

Moro vaan kaikille! Uusi jäsen olen täällä teidän sivuilla, mutta tarkotus olis aktiivisemmin alkaa pyörimään ja kirjottelemaankin mahdollisesti jotain. Olen 23-vuotias jamppa, jonka pelailut alkoi

• 2 weeks later...

Jaska Tiirikka. 30 ja risat. SM-liiga on tullut seurattua ihan natiaisesta asti. Muutoin kirjoja tulee luettua ja seurattua urheilua. Henkisesti pirkanmaalta. Olen lueskellut paljon tätä palstaa, mutta tein vasta nyt tunnukset. 8 tuntia päivässä media-analyytikko, lopun aikaa teen sitten mitä huvittaa. Suosikkijoukkue on aina ollut Kärpät, toki SM-liiga on täynnä mielenkiintoisia jengejä.

Seuraan SM-liigaan liittyen todella montaa eri mediaa ja pyrin veikkaamaan melko maltilla. Raha ei oikeastaan motivoi, vaan voitollinen veikkaaminen pitkässä juoksussa. Keskityn täysin yhteen sarjaan.

• Upvote 1
  • 3 months later...

Hei,

Olen pelannut ravipelejä jo pitemmän aikaa, joskus osuu useimmiten ei. Eilen ja tänään oli osumavuoro. Eilen Kaustisen Toto5 ja tänään Vermon T65. Kastisella käytin varmana Siirin Älliä takamatkasta huolimatta. Se oli hyvä potti. Vermon Toto65 oli helppo ja voitto vähäinen. Siinä oli varmoina Turoruutu ja Juliette Lax. Tämä Kaustisen Toto 5 oli toiseksi suurin voittoni. Näköjään osuu paremmin kun käyttää suunnitteluun enemmän aikaan.

• 1 month later...

14v räkänokka, jonka "veikkausura" alkoi jo 10v, kun käytiin isän kanssa Kärppien pelissä ja siellä sitten tehtiin pitkäveto, jossa veikkaisin vitosella kymmentä vierasjoukkuetta voittajiksi, niistä kaikki voitti ja voi sitä riemun päivää kun kymmenenvuotias saa 1272e, mutta siinä sitten kävi niin että kun mentiin kassalle niin sanottiin, että yksi oli päättynyt jatkoajalla. Sitten loppui pitkäveto innostus. Seuraavana oli vuorossa pelikoneet, joista isoin voitto oli 84e. Sitten Brasilian Mm-kisojen aikaan alkoi taas kiinnostaa, kun osui yksi lappu, josta pamahti 230e. Nyt sitten pari kertaa viikossa teen lapun ja niin edelleen.  Espanjan futis on vahvin osa-alueeni.

Mitä kertoisin itsestäni? 

Musiikkimaku painottuu Old School Hiphop, ja Räp- musiikkiin, ja oma all-time favourite on Nas. Eminem, 2pac, Big L ja Wu Tang Clan menee myös.

Harrastan laskettelua ja kalastusta. Kesäisin pelaan futista ja talvella hokii. Pleikkaria pelaan myös aika paljon, Ps4 löytyy itseltä. Fifaa ja Black Ops 3sta pelaan enimmäkseen.

Lempi urheiluseurat ovat Real Madrid, jota on tullut kannatettua nyt 7 vuotta. Jääkiekon puolelta Kärpät ja Detroit Red Wings. 

Mää oon palajasjalakanen oululainen.

Rakastan matkustamista, olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Espanjassa 3 kertaa ja nyt olisi aikomuksena lähteä 16- vuotiaana, joko Madridiin tai Los Angelesiin.

Osaan puhua viittä kieltä, suomea, ruotsia, englantia, japania ja espanjaa.

Seiskaluokalla, Ka 9.1

Erikoisosaaminen on se, että tiedän jokaisen maan pääkaupungin, sijainnin kartalla ja lipun.

Kiitos, jos jaksoit lukea tämän:)

• Upvote 4

22v, neljättä vuotta yliopistossa ranskan kieltä ja kauppatieteitä opiskeleva jannu, asustelen Tampereella saman katon alla rakkaan naiseni kanssa. Vedonlyöntiä "harrastanut" viitisen vuotta, lauantaivakion pelaamisella isän kanssa se alko joskus nuorempana. "Erikoisalaa" Suomen aladivarifutis ja Viron futisliigat. Ei kai siinä muuta. Pelionnea itse kullekin. Ja muistakaa, singlejä, maksimissaan tuplia.

Ja jos kiinnostaa niin ois Audi 80 -90 vuosimallin punainen kaara myynnissä, mukavat yli 400 000 km ajettu, mutta hyvin on kestäny eikä juuri remontteja tarvinu tehdä. 600e:lla lähtis

• 1 month later...
  • 6 months later...

Nuori aikuinen jäbä täällä. Pari viikkoa tullut nyt seurattua ja päätin tehdä tunnukset tänne. Pitkävetoa jonkun vuoden tässä nyt pelaillut pienillä panoksilla ja koittanut saada voittoa. Täältä joittenkin vihjeitä olen peesannut ja on hyvin osunut, kiitos niistä  @poronvoima @Kemmuru @B3tsaaja  @FUT_Griez ja muut.  Vapaa-ajalla punttisalilla tulee käytyä ja säbää harrastaen.

• Upvote 2
Juuri nyt, Froz3n^G said:

Nuori aikuinen jäbä täällä. Pari viikkoa tullut nyt seurattua ja päätin tehdä tunnukset tänne. Pitkävetoa jonkun vuoden tässä nyt pelaillut pienillä panoksilla ja koittanut saada voittoa. Täältä joittenkin vihjeitä olen peesannut ja on hyvin osunut, kiitos niistä  @poronvoima @Kemmuru @B3tsaaja  @FUT_Griez ja muut.  Vapaa-ajalla punttisalilla tulee käytyä ja säbää harrastaen.

:thumbup: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti E-Sportsista esimerkiksi voit valistaa esimerkiksi meikäläistä. Lähinnä vihjeiden muodossa, mutta kuitenkin ;) 

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• 10:30 Bay Hawks - Manawatu Jets Uuden-Seelannin koripallon pääsarjaa on pelattu kahden ottelun verran ja molemmat ovat aloittaneet kauden kahdella tappiolla ja tänään lähdetään heti alusta asti satalasissa metsästämään kauden avausvoittoa. Kotijoukkue on kyennyt ihan ok hyökkäyspeliin mutta sen puolustus on ollut heikohkoa ja sama pätee vieresjoukkueeseen. 1. Puoliaika yli 91,5 pistettä @1,82 @paf
    • Jääkiekko, NHL Colorado Avalanche vs. Seattle Kraken klo. 5.00 Kraken yli 3,5 maalia ja Bobby McMann vähintään kaksi tehopistettä/10,50 PAF Colorado Avalanche lepuuttaa ottelussa kaikkia kärkipelaajiaan ja antaa AHL-jyrille peliaikaa. Kummallakaan ei varsinaisesti ole mitään pelattavaa tässä ottelussa, mutta uskon, että Kraken on nälkäisempi. Krakenin hyökkäyksessä Bobby McMann on ollut loistava lisä tällä kaudella saapuessaan Torontosta pelaajakaupalla. McMann on tehnyt hyviä tehoja ja uskon, että kanadalaishyökkääjä johtaa joukkonsa hienoon vierasvoittoon.
    • Jääkiekko, NHL Edmonton Oilers vs. Vancouver Canucks klo. 4.00 Oilers tekee yli 4,5 maalia ja Evan Bouchard kerää vähintään kolme tehopistettä/7,50 PAF Edmonton Oilers päättää runkosarjan kotonaan Vancouver Canucksia vastaan, jolla ei ole ollut enää hetkiin mitään pelattavaa. Uskon, että tästä matsista saadaan aika ylivoimainen kotijoukkueen näytös. Connor McDavid ja tähtipuolustaja Evan Bouchard moukaroi ylivoimalla kovat tulokset tauluun.
    • Liiga klo 18:30 KooKoo - SaiPa Pelivalinta: SaiPa Kerroin: 3,15 Coolbet KooKoo pääsi helpolla välieriin kaatamalla Pelicansin. SaiPa puolestaan joutui tiukille Ässiä vastaan, mutta pelasi ratkaisevat ottelut hyvin ja näin ollen eteni jatkoon. KooKoolla pitkä tauko peleistä, joka voi näkyä hieman otteissa. SaiPa saanut mukavasti lepopäiviä, joten vire todennäköisesti hyvä. SaiPa ollut keskinäisissä tällä kaudella niskan päällä. Lappeenrannasta lähtee todennäköisesti runsaasti faneja Kouvolaan, joten kannustuksesta voitto ei jää kiinni. Lähtöasetelmat sarjaan hyvin tasaiset ja näkisin SaiPalla hyvät mahdollisuudet voittoon nimenomaan tässä avausottelussa.
    • Jalkapallo Eurooppa-liiga klo 22:00 Nottingham Forest - Porto Pelivalinta: Porto pääsee jatkoon Kerroin: 2,20 Pinnacle Tänään pelataan tämän parin toinen osaottelu. Avausosa päättyi 1-1 lukemiin, vaikka Porto olikin ottelussa hallitsevampi osapuoli. Porto on Euroopan kentillä aiemminkin menestynyt hyvin ja etenkin pudotuspelivaiheessa joukkue on vaikea vastus. Nottingham on pelannut yllättävän hyvin europeleissä, mutta tänään haaste on kova. Nottingham voitti lohkovaiheessa Porton kotikentällä 2-0 lukemin kahdella rp maalilla.  Tänään odotan todella tasaista kamppailua, jatkoaika ei yllättäisi lainkaan. Mielestäni Porton ei kuulu olla näin suuri altavastaaja pääsemään jatkoon parista. VÄÄRIN
  • Create New...