Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Esittele itsesi!

Recommended Posts

Terves foorumilaisille! 21v miehenalku täältä pohojanmaalta, seuraillut sivusta katsellen noin puolisen vuotta foorumin menoa ja joskus tullut anonyymina kirjoiteltua kun se vielä oli mahdollista(ennen mainospsammia). Pitkävedolla menty nytten 4 vuotta, sarjoja joita tulee seurattua/ muutakin kuin tilastotietoa löytyy saksan DEL, SM-liiga, ruotsin elitserien, ja kesäisin Superpesikseen tulee perehdyttyä olan takaa, josta voin sitten kirjoitella kun kausi lähestyy.

Foorumilla asiallinen meno/ aktiivisa jäseniä niin päätin liittyä mukaan. eiköhän tästä vielä aktiivisia kesksustlua saada aikaan sekä mahdollisesti osuvia vihjeitä, aloittelen blogin sekä ottelen kantaa päivän vetoihin mikäli jotai järkevää keksin =)

• 4 weeks later...
  • Vastaukset 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei! Olen 18v miehenalku ja vedonlyönnistä kiinnostuneena liityin sitten tänne. Olen seurannut sivustoa pitkän aikaa ja koin vihjeet hyviksi ja tämä tuntui mukavalta paikalta jakaa näkemyksiä urh

14v räkänokka, jonka "veikkausura" alkoi jo 10v, kun käytiin isän kanssa Kärppien pelissä ja siellä sitten tehtiin pitkäveto, jossa veikkaisin vitosella kymmentä vierasjoukkuetta voittajiksi, n

Moro vaan kaikille! Uusi jäsen olen täällä teidän sivuilla, mutta tarkotus olis aktiivisemmin alkaa pyörimään ja kirjottelemaankin mahdollisesti jotain. Olen 23-vuotias jamppa, jonka pelailut alkoi

Noniin, oon 22-vuotias opiskelija pohjanmaalta. Joskus junnumpana tullut täyteltyä pitkävetoa aika huolella, mutta todellinen innostus syntyi vasta viime syksyn 12/12 oikein sunnuntaivakiosta, jolla sain kiitettävän pelikassan aikaiseksi. Suurimmat voitot olleet nelinumeroisia, mutta viisinumeroiset ovat tiukasti hakusessa. Pelaan enimmäkseen nykyään Nordicbetillä erilaisia systeemejä ja tietysti lauantaina vakioveikkauksen. Vahvuuksina brittifutis, NHL ja sm-liiga.

Heippa kaikille foorumilaisille! Täällä 30v. koltiainen vantaalta. Tullu lueskeltuu pitkän aikaa näitä sivuja ja viimeinki saanu aikaseks rustailla tänne jotakin. Vedonlyönnistä sen verta, että lähinnä pitkäävetoa tulee pelattua, mutta monivetoakin myös välillä. Kohteina toimivat yleensä lähinnä kotoset jääkiekko kohteet, mutta tuleepa noita muitakin sarjoja koitettua jos oikein herkullisia kohteita sattuu silmille. Vetoja on tullut viriteltyä about 16v. välillä vähemmän ja välillä enemmän. Voittojakin on tullut, tosin isoimmat monivedoista. Eipä tässä muuta, kuin että koitan vihjailla hyviä varmoja kohteita ja toivottavasti tärppää. :)

• 5 months later...

Vedonlyöntiä harrastettu 8-vuotta, joista suurin osa jalkapalloa. Erikoisalaani on Englannin Valioliiga ja Mestareidenliiga. Yleensä osuu vihjeet, mutta välillä lähtee mopo käsistä ja pakko kokeilla suuri-kertoimisia yllätyksiä. Perusteluni ei välttämättä ole parhaimmasta päästä, mutta koitan saada niistä uskottavia ja todenmukaisia. Itse ehkä suosin muutamia joukkueita kenties liikaakin? suosikkiani Manchester Cityä ja Borussia Dortmundia, Elkää kysykö miksi. Mutta pitemmittä puheitta tännekkin niitä vihjeitäni laittelen. Huom pelaan itse jokaisen kohteen jonka tänne vihjaan joten, ei ihan hatusta repäistyä voi ilmestyä.

Superbia in Proelio

• 10 months later...

Täällä näköjään tällainen topic, joten kai sitä pitää jotakin hassun hauskaa itsestään kertoa ja miten oon tänne saitille päätynyt.

Löysin sivuston, kun googlen kautta etsiskelin parista jalkapallo ottelusta lisätietoja, hyvä meininki näytti olevan ja hyviä vihjeitä, joilla nyt muutaman päivän kasvattanut pelikassaa. Varsinkin tunnustusta Mr. Baseballin tipseille ja perusteluille, hyvin näyttää osuvan ja itse saanut vähän paikkailtua kassaa noilla itselleni täysin tuntemattomilla baseball otteluilla.

Olen 23-vuotias mies, joka on toiminut 8 vuotta Suomen vilkkaimissa veikkauksen peleihin erikoistuneissa pelipisteissä työntekijänä ja tällä hetkellä yrittäjänä. 2009 lokakuussa tosiaan tuli ajankohtaiseksi perustaa oma veikkauksen pelejä myyvä yritys, joka kantaa nimeä Westis Vedot ja sijaitsee Vantaan Koivukylässä, yritystä pyöritämme broidin kanssa. Sure Betsejä on tullut harrastettua tässä puolen vuoden ajan, jolla olen rauhallisesti kasvatellut pelikassaa, fudujahan tulee aika herkästi pelisaiteilta, joten alkaa noi suret pikkuhiljaa käymään vähiin ja pitää keskiä itse myös vähän eri pelimuotoja.

Erikoisosaamista on oikeastaan vain jalkapallo, jota olen harrastanut ja seurannut koko ikäni, lisäksi valmennan tällä hetkellä aladivarissa pelaavaa joukkuetta. Sm-Liigaan saataa silloin tällöin löytyä ihan hyviä täkyjä, kun käyn itse n.30 peliä katsomassa sitä kaudessa.

Vetovihjeitä saattaa tulla aika vaihtelevasti, en viitsi alkaa laittamaan vihjeitä hätäisesti vaan silloin kun niitä tulee niin ne on todennäköisesti jotenkin edes perusteltuja vihjeitä. Moniveto & Vakio vihjeitä voi tulla katsomaan paikanpäälle Westis Vetoihin, osoite niinikuja 2, 01360 Vantaa. Yritämme saada tehtyä puoleen päivään mennessä jokaiseen monivetoon vihjerivin, sen lisäksi meillä on laaja porukkapeli valikoima niin vakiosta, raveista kuin myös monareista.

• Upvote 1
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Vetoja on tullut vedeltyä 6-7 pari viimeistä vuotta aktiivisemmin mitä aluksi. Panokset ovat vielä aivan sekaisin?? Eniten pelaan 1x2 / 12 -vetoja, joissa on jo sitten kaikennäköisiä kohteita handicappeja, over/under, puoliajan voittaja jne. Martingale-järjestelmän olen hylännyt se vie KAIKKI rahat :(

• 4 months later...

Pieni esittely, elikkäs olen 30 kympin hujakoilla oleva mies Tampereen kupeesta joka on elämänsä ajan ollut enempi ja vähempi kiinnostunut urheilusta, myös vedonlyöntiä on tullut harrastettua siitä asti kun ikä sen salli, tosin vasta pari vuotta on tullut pelattua ulkomaisilla saiteilla ja vähän enemmän tosissaan kun ennen sitä, tosin edelleen tää on ihan harrastus ja tyytyväinen saa olla aina voitolliseen kuukauteen. Selkestä paras tuntemus on kotimaan SM eikun Liigasta jota olen seurannut niin kauan kun muistan, Tapparaa eritoten. Viime kesänä kiinnostuin MLB:sta ja Baseballista noin ylipäätään, mikään ekspertti en koe olevani amerikan pesäpallossa, mutta ainakin vähän enemmän tiedän kun tavallinen kaduntallaaja.

• 5 months later...

Olen seurannut urheilua, pääsääntöisesti jääkiekkoa, etenkin Liigaa. Tule ihmeessä tykkäämään JUURI tehdystä Facebook sivustani. Sivun nimi Betsataanko? Tule kertomaan omat mielipiteet kohteista, niin minäkin kerron omani. Tehdään yhdessä voittoa!:)

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• Tilanne 16.4. vihjeiden jälkeen:       Vihjemäärä Oikein Void Väärin Palautus-% netto   1.   Nagamori30 10 9 0 1 165,75 % 71,40 € ▲ 2.   VLA 16 11 0 5 131,91 % 53,22 € ▲ 3.   Pasanen67 2 1 0 1 93,60 % -1,37 €   4.   Quutamo15 6 2 0 4 91,66 % -3,64 €   5. ▲ Oksanen94 27 7 0 20 96,33 % -5,33 € ▲ 6. ▼ JapBet 2 0 0 2 0,00 % -12,90 €   7. ▲ Henksteri 8 3 0 5 68,61 % -27,45 €   8. ▼ Snooker 29 10 1 18 88,25 % -27,53 € ▼ Yhteensä 100 vihjettä (43 - 1 - 56) netto 46,40 € ▲ palautus 105,66 % ▲
    • 10:30 Bay Hawks - Manawatu Jets Uuden-Seelannin koripallon pääsarjaa on pelattu kahden ottelun verran ja molemmat ovat aloittaneet kauden kahdella tappiolla ja tänään lähdetään heti alusta asti satalasissa metsästämään kauden avausvoittoa. Kotijoukkue on kyennyt ihan ok hyökkäyspeliin mutta sen puolustus on ollut heikohkoa ja sama pätee vieresjoukkueeseen. 1. Puoliaika yli 91,5 pistettä @1,82 @paf
    • Jääkiekko, NHL Colorado Avalanche vs. Seattle Kraken klo. 5.00 Kraken yli 3,5 maalia ja Bobby McMann vähintään kaksi tehopistettä/10,50 PAF Colorado Avalanche lepuuttaa ottelussa kaikkia kärkipelaajiaan ja antaa AHL-jyrille peliaikaa. Kummallakaan ei varsinaisesti ole mitään pelattavaa tässä ottelussa, mutta uskon, että Kraken on nälkäisempi. Krakenin hyökkäyksessä Bobby McMann on ollut loistava lisä tällä kaudella saapuessaan Torontosta pelaajakaupalla. McMann on tehnyt hyviä tehoja ja uskon, että kanadalaishyökkääjä johtaa joukkonsa hienoon vierasvoittoon.
    • Jääkiekko, NHL Edmonton Oilers vs. Vancouver Canucks klo. 4.00 Oilers tekee yli 4,5 maalia ja Evan Bouchard kerää vähintään kolme tehopistettä/7,50 PAF Edmonton Oilers päättää runkosarjan kotonaan Vancouver Canucksia vastaan, jolla ei ole ollut enää hetkiin mitään pelattavaa. Uskon, että tästä matsista saadaan aika ylivoimainen kotijoukkueen näytös. Connor McDavid ja tähtipuolustaja Evan Bouchard moukaroi ylivoimalla kovat tulokset tauluun.
    • Liiga klo 18:30 KooKoo - SaiPa Pelivalinta: SaiPa Kerroin: 3,15 Coolbet KooKoo pääsi helpolla välieriin kaatamalla Pelicansin. SaiPa puolestaan joutui tiukille Ässiä vastaan, mutta pelasi ratkaisevat ottelut hyvin ja näin ollen eteni jatkoon. KooKoolla pitkä tauko peleistä, joka voi näkyä hieman otteissa. SaiPa saanut mukavasti lepopäiviä, joten vire todennäköisesti hyvä. SaiPa ollut keskinäisissä tällä kaudella niskan päällä. Lappeenrannasta lähtee todennäköisesti runsaasti faneja Kouvolaan, joten kannustuksesta voitto ei jää kiinni. Lähtöasetelmat sarjaan hyvin tasaiset ja näkisin SaiPalla hyvät mahdollisuudet voittoon nimenomaan tässä avausottelussa.
  • Create New...