Jump to content

Mikä vituttaa nyt?


Recommended Posts

17 tuntia sitten, Petsaaja said:

Samaa sinulle :) T. alikerroin

@Skynyrd sanon vielä ettei jää epäselväksi. Pidin vihjeistäsi, niissä oli enemmän tietoa kuin keskivertovihjeessä täällä. Todella harmi jos et jatka vihjaamista. Ajattelin vain oikaista virhekäsityksen kertoimista, mutta et halunnut ymmärtää. No mutta, kuten sanoit turha jatkaa keskustelua enää.

Toivoisin kuitenkin, että harkitset vielä vihjeiden kirjoittamisen jatkamista. 

Link to post
Share on other sites
  • Vastaukset 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pissikset,,,naiset,,,naisasiat... Vois tehdä melkein jo naisista oman ketjun, mutta mä olisin ainoa joka siihen kirjoittaisi niin antaa olla.. Kaikki menee vaa päin persettä aina... Oik

Velat ja elämä, aamen.

Kävinpä tänään monen vuoden tauon jälkeen laittamassa yhtä osuvan vihjeen tänne kuin aiemminkin. Se ei vituta, mutta se vituttaa miten tämä sivusto pilattiin aikoinaan täysin. Ennen vihjeitä oli lukem

Posted Images

12 tuntia sitten, FUT_Griez said:

Pienestä ei pidä lannistua. Kaikilla on huonoja puolia. Toiset vaan ilkeyttään tuovat ne esille. Sulla on selvästi tietoutta NHL:stä, varmasti tiedät enemmän kuin suurin osa. Ja varsinkin jos sulla on lukihäiriö niin vielä isompi hatunnosto sulle :) ilkkujoita täällä riittää ja suosittelen ottamaan suurimman osan jutuista läpällä. 

 

Nyt leuka pystyyn ja eteenpäin tienaamaan paratiisilaisille rahaa @Skynyrd!

Kiitos.  Ja iso käsi sinulle. Sulla on ainakin selvästi prosentit siitä miten menee, joten se kertoo minusta suora selkäisyydestä ja rehellisyydestä. Luulen että aika monelle oli kiusallista julkaista asti samalla tavalla. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.  Betsaaljalle kerroin osioissa mitä nyt on meneillään ja palataan kun elämän suuret kysymykset on ratkennut. Nyt en kykene vihjaamaan.  Mutta myöhemmin palataan asiaan. ????

Link to post
Share on other sites
10 tuntia sitten, Kemmuru said:

@Skynyrd tutustu Tähän kunnolla ajallisesti ! !!

MÄ KOITAN AUTTAA 

 

MIETI NÄITÄ

 

 

Ja Lääke oli 

YHTEENVETO ( Luetun ymmärtäminen )

- Skynyrd pitää NHL betsejä vaikeana ja joutuu paljon ottamaan tappioita takaisin Live-vedolla 

lääkkeeksi Skynyrd koittaa nappaa yli 2 kertoimia kiinni, mutta niiden takia juuri joutuu turvautumaan Live-vetoon. 

 

KEMMUN NÄKEMYS JA PERUSTELUT 

VIHJEITÄ, Kun katsotaan  ( Pelastus: Olisi saanut vihjeen oikein käyttäen JOTAIN  1X/X2/ML muotoa )  Parhaimmillaan : Jos pelastus lisättäisiin oikein menneeksi 

Ottawa - Boston 

SkynyrdVihjeet: 0/2  Pelastus: 1 Kpl  Parhaimmillaan : 1/2 

Kemmu: Vihjeet:  1/2 Pelastus: 1 Kpl Parhaimmillaan : 2/2 

Montreal - Rangers 

Skynyrd : Vihjeet: 1/3  Pelastus: 1 kpl Parhaimmillaan : 2/3 

Kemmu: Vihjeet: 1/1 

Washington - Toronto 

Skynyrd : Vihjeet: 0/1 Pelastus : 1 kpl Parhaimmillaan : 1/1

Kemmu: Vihjeet: 0/1 Pelastus: 1 Kpl Parhaimmillaan : 1/1 

Pittsburgh - Columbus 

Skynyrd : Vihjeet: 0/1  

Kemmu: Vihjeet: 3/3 

Chicago - Nashville 

Skynyrd : Vihjeet: 0/1

Kemmu: Vihjeet: 0/1 

Minnesota - Blues 

Skynyrd : Vihjeet: 0/2 Pelastus: 1 Kpl Parhaimmillaan : 1/2 

Kemmu: Vihjeet: 2/4 

Anaheim - Calgary 

Skynyrd : Vihjeet: 

Kemmu: Vihjeet: 

Edmonton - Sharks 

Skynyrd : Vihjeet: 0/1

Kemmu: Vihjeet: 0/1  

Yhteensä

Skynyrd : Vihjeet: 1/11 Pelastus: 3 Kpl Parhaimmillaan : 4/11 

Kemmu: Vihjeet: 7/ 13 Pelastus: 2 kpl Parhaimmillaan : 9/13 

Yhteenveto :

kaksi NHL - katsojaa vihjasi melkein saman verran, mutta toinen osui paremmin, käyttäen omaa päätä,,,toinen haki ylikertoimia 

 

Voin paljastaaa

Kemmun Joka-ikistä vihjettä pelannut 100e sinkkuna on TULOS: - ( Miinus) 87e 

Katsotaan tarkemmin 

Jos olisin lyönyt Capitals ML 1,40 kerroin ja Ottawa X2 jossa oli 1,60 kerroin, NIIN TÄLLÖIN Kemmun vihjeet olisivat olleet VOITOLLISIA 

EROAVAISUUKSIA 

SKYNYRD : Hakee 2,kertoimia ja ylikertoimia, kun ei nappaa ottaa pienempiä 

Kemmu: Mä jatkan samantyyliin,  mutta jatkossa pyrin nössöilemään jos vähänkin siltä tuntuu. 

Tällä tapaan:

Itse koisin pitkässä juoksussa Kemmun käätävän kurssin voitolliseksi, kun taas Skynyrd luultavasti saa tehdä jo urotekoja 

Miksi:

Kemmu: luultavasti saa pienillä voitoilla kuitenkin pitemmällä tähtäimellä enemmän oikein, jotta se kääntyisi

SKYNYRD : Jotta päälle 2 kertoimisia pystyy lyömään, se tarkoittaa , että vedot ovat normaali peliaika vetoja

Lisätään tähän 

- Kyllä sarja, kun ei mene 4-0, niin tämä tuottaa jo luultavasti yhden väärin ainakin

- jatkoaika vetoja ei pahemmin pysty yli 2 kertoimella saada, niin jatkoaika tullessa, niin se syö myös luultavasti yhden pelin väärin kohtaan. 

 

JOS TAJUSIT JOTAIN,  NIIN YMMÄRRÄT, Miksi tässä käy näin

SKYNYRD  @Skynyrd

SYY 

SEURAUS

 

 

LOPPUUN:

NÄMÄ on eri asioita, mitä vaikka on oikeasti betsannut, mutta vihjeiden  ja sanontojen kautta saa tuollaisen näkemyksen.

 

@Skynyrd  tuu vihjaamaan takaisin,  sillä olet asiantuntija ja pystyt paljon parempaa 

TOTUUS

KEMMU Haluaa vain tsempata ja Tämä idea oli vain kertoa, että jos Liikaa tuijottaa Kertoimia ,,, saattaa tulos olla vain entistä paskempi.  

:thumbup::wub:

 

En Kemmu jaksa lukea sun dataa nyt . Ja kun joka asiaan tartutaan niin ja väännetään se sellaiseksi mitä en välttämättä tarkoittanut. Ä olet nyt tarttunut tarkoitus hakuisesti pariin lauseeseen. Noita saisi kaikilta. 7 päivää toimittajat tekevät samaa. Mutta noin olen sanonut enkä ymmärrä todellakaan kaikkia kritiikkiä mihinta tartutaan.  Ja tuntuu sinulta nyt påtemisen tarpeet.  No se on sinun kokemus . Mutta osa näkee myös hyviä puolia.  Toi kerroin juttu ei mene sinulle jakeluun . Se on vain yksi osa minun vihjeistä. Äläkä tule sanomaan minulle mitä kerron vihjeissäni. Ota niistä se mikä toimii ja olet vapaa hylkäämään mikä ei kiinnosta tai et pysty ymmärtämään. Luulen että et edes halua ymmärtää ja kärjistää tarkoitus hakuisesti lauseita.  Eihän tuo kerroin asia ole kuin yksi osa. Ja sovitaan jatkossa että sanot kritiikkisi ennen tulosta nii  lupaan keskustella ja perehtyä siihen. Jälkiviisaus on jotenkin hellyttävä ja Hei se on  vaikeaa. Jos mä rupesin kahlaa sun pieleen menneitä vihjeitä ja keksimään nyt jälkeen niistä niin . Ei hemmetti. Kemmu säkin pystyt parempaan. Mutt nyt ei Vihjata elämäntilanteen takia yhtään. Jos sinussa on miestä niin jätät tämän asian koska en enää koe tätä tarpeellisena. Olet jo nyt tylyttänyt tai auttanut , kummin tahansa . Niin eikö tämä riitä. En lähde vastailemaan. Sulla menee hyvät provot hukkaan. Eli jatkossa vastaan kun ennen ottelun Ratkea mistä esität epäkohdat.  jep . Monet valvovat Kemmu ja katsoo otteluita. Jos pelistä ymmärtää jotain niin livessä on hyvä nähdä nopeasti joukkueiden kunto. Käsittämätöntä ettet ole huomannut sitä. Eli tiedät joka kerta etukäteen miten ne pelaa. Miksi et osu aina? Kerroin rehellisesti ,koska ne ooivat  tasaväkisiä. Että ennekoiminen on vaikeaa.  Tarkoitti paria Ottelupari.  Sun on hyvä vittuilla lukemisen ymmärtämisessä.  Koska minulla on sen kanssa vaikeuksia. Toi sun tyyli kertoo sinsta ihmisenä tarpeeksi. Joten lähempää tuttavuutta en välitä hieroa.  

Link to post
Share on other sites
50 minuuttia sitten, Skynyrd said:

En Kemmu jaksa lukea sun dataa nyt . Ja kun joka asiaan tartutaan niin ja väännetään se sellaiseksi mitä en välttämättä tarkoittanut. Ä olet nyt tarttunut tarkoitus hakuisesti pariin lauseeseen. Noita saisi kaikilta. 7 päivää toimittajat tekevät samaa. Mutta noin olen sanonut enkä ymmärrä todellakaan kaikkia kritiikkiä mihinta tartutaan.  Ja tuntuu sinulta nyt påtemisen tarpeet.  No se on sinun kokemus . Mutta osa näkee myös hyviä puolia.  Toi kerroin juttu ei mene sinulle jakeluun . Se on vain yksi osa minun vihjeistä. Äläkä tule sanomaan minulle mitä kerron vihjeissäni. Ota niistä se mikä toimii ja olet vapaa hylkäämään mikä ei kiinnosta tai et pysty ymmärtämään. Luulen että et edes halua ymmärtää ja kärjistää tarkoitus hakuisesti lauseita.  Eihän tuo kerroin asia ole kuin yksi osa. Ja sovitaan jatkossa että sanot kritiikkisi ennen tulosta nii  lupaan keskustella ja perehtyä siihen. Jälkiviisaus on jotenkin hellyttävä ja Hei se on  vaikeaa. Jos mä rupesin kahlaa sun pieleen menneitä vihjeitä ja keksimään nyt jälkeen niistä niin . Ei hemmetti. Kemmu säkin pystyt parempaan. Mutt nyt ei Vihjata elämäntilanteen takia yhtään. Jos sinussa on miestä niin jätät tämän asian koska en enää koe tätä tarpeellisena. Olet jo nyt tylyttänyt tai auttanut , kummin tahansa . Niin eikö tämä riitä. En lähde vastailemaan. Sulla menee hyvät provot hukkaan. Eli jatkossa vastaan kun ennen ottelun Ratkea mistä esität epäkohdat.  jep . Monet valvovat Kemmu ja katsoo otteluita. Jos pelistä ymmärtää jotain niin livessä on hyvä nähdä nopeasti joukkueiden kunto. Käsittämätöntä ettet ole huomannut sitä. Eli tiedät joka kerta etukäteen miten ne pelaa. Miksi et osu aina? Kerroin rehellisesti ,koska ne ooivat  tasaväkisiä. Että ennekoiminen on vaikeaa.  Tarkoitti paria Ottelupari.  Sun on hyvä vittuilla lukemisen ymmärtämisessä.  Koska minulla on sen kanssa vaikeuksia. Toi sun tyyli kertoo sinsta ihmisenä tarpeeksi. Joten lähempää tuttavuutta en välitä hieroa.  

Yritin vain sanoa,  että jatkuva ylikerroin haku voi johtaa live-veto seiftaamiseen turhan liikaa.  Kuitenkin tiedät lätkästä sen verran,  että varmasti vähän vähempi ylikerroin haku voi tuoda paljon paremman lopputuloksen jopa pregame-vetoihin. 

No yleensä annetut vihjeet kertoo pregame-tulokset  ja niiden kautta on helpompi tehdä selvitys mikä saattoi johtaa siihen tulokseen.  

Kukaan ei saa kaikkia oikein ja en vittuile tuloksesta vaan tiedän että pystyt parempaan. Jatkuva live-veto seiftaaminen on sama kuin että siirryt suoraan vetämään pelkkiä live-vetoja kun silloin voit tehdä pelkkää voittoa etkä +/-0 tulosta pienellä voitolla. 

 

1 tunti sitten, Skynyrd said:

Sun on hyvä vittuilla lukemisen ymmärtämisessä.  Koska minulla on sen kanssa vaikeuksia. Toi sun tyyli kertoo sinsta ihmisenä tarpeeksi. 

No jos noi minun viestit kertoo tästä niin ehkä parempi lopettaa tämä tähän.  

 

Link to post
Share on other sites

 

No niin omalta osalta vaikean elämän tilanteen johdosta tulee pakollinen tauko tänne. On nii  isot haasteet vaimoni kanssa elämässä joita selvitin yhdessä vastauksessa betsaajan le.  Ehkä vähän liiankin henkilohtaisella Tasolla. En enää kommentoi tämän jälkeen yhteenkään kirjoitukseen . Sitten kun saamme asunto asit yms sellaiset asiat kuntoon niin palataan asiaan . Kiitokset kommenteista ja mielipiteitä on tullut laidasta laitaan . Ehkä kaikkien olisi hyvä nyt rauhoittua mutta toisaalta onhan tää monelle lukijalle myös viihdettä. En tiedä onko tämä keskustelu rohkaisevaa niille jotka ovat ajattelemassa  vihjata.  Itsellä jatkuvien kipujen takia muutenkin on rajalliset energiat elämässä. Toivottavasti kukaan ei joudu samaan tilanteeseen asuntoa ostaessa kuin meidän taloyhtiön asukkaat. Koti on kumminkin paikka mikä on tärkeä mesta ihmiselle.  Mutta nyt on  vain odotettava asioiden menevän parempaanmsuuntaan . Ja vaikeita päiviä on edessä.ja elämä laittaa välillä polvilleen. Eikä setunnu oikeudenmukaiselta aina. Mutta eiköhän koti ajallaan  löydy ja nyt betsaamiseen on toisarvoista. Samoin yli ja alikerroin yms. Mutta nauttikaa elämästä ja voitokasta. Pelaamista.  

 

Link to post
Share on other sites
29 minuuttia sitten, Kemmuru said:

Yritin vain sanoa,  että jatkuva ylikerroin haku voi johtaa live-veto seiftaamiseen turhan liikaa.  Kuitenkin tiedät lätkästä sen verran,  että varmasti vähän vähempi ylikerroin haku voi tuoda paljon paremman lopputuloksen jopa pregame-vetoihin. 

No yleensä annetut vihjeet kertoo pregame-tulokset  ja niiden kautta on helpompi tehdä selvitys mikä saattoi johtaa siihen tulokseen.  

Kukaan ei saa kaikkia oikein ja en vittuile tuloksesta vaan tiedän että pystyt parempaan. Jatkuva live-veto seiftaaminen on sama kuin että siirryt suoraan vetämään pelkkiä live-vetoja kun silloin voit tehdä pelkkää voittoa etkä +/-0 tulosta pienellä voitolla. 

 

No jos noi minun viestit kertoo tästä niin ehkä parempi lopettaa tämä tähän.  

 

No niin omalta osalta vaikean elämän tilanteen johdosta tulee pakollinen tauko tänne. On nii  isot haasteet vaimoni kanssa elämässä joita selvitin yhdessä vastauksessa betsaajan le.  Ehkä vähän liiankin henkilohtaisella Tasolla. En enää kommentoi tämän jälkeen yhteenkään kirjoitukseen . Sitten kun saamme asunto asit yms sellaiset asiat kuntoon niin palataan asiaan . Kiitokset kommenteista ja mielipiteitä on tullut laidasta laitaan . Ehkä kaikkien olisi hyvä nyt rauhoittua mutta toisaalta onhan tää monelle lukijalle myös viihdettä. En tiedä onko tämä keskustelu rohkaisevaa niille jotka ovat ajattelemassa  vihjata.  Itsellä jatkuvien kipujen takia muutenkin on rajalliset energiat elämässä. Toivottavasti kukaan ei joudu samaan tilanteeseen asuntoa ostaessa kuin meidän taloyhtiön asukkaat. Koti on kumminkin paikka mikä on tärkeä mesta ihmiselle.  Mutta nyt on  vain odotettava asioiden menevän parempaanmsuuntaan . Ja vaikeita päiviä on edessä.ja elämä laittaa välillä polvilleen. Eikä setunnu oikeudenmukaiselta aina. Mutta eiköhän koti ajallaan  löydy ja nyt betsaamiseen on toisarvoista. Samoin yli ja alikerroin yms. Mutta nauttikaa elämästä ja voitokasta. Pelaamista.  

 

Link to post
Share on other sites
29 minuuttia sitten, Kemmuru said:

Yritin vain sanoa,  että jatkuva ylikerroin haku voi johtaa live-veto seiftaamiseen turhan liikaa.  Kuitenkin tiedät lätkästä sen verran,  että varmasti vähän vähempi ylikerroin haku voi tuoda paljon paremman lopputuloksen jopa pregame-vetoihin. 

No yleensä annetut vihjeet kertoo pregame-tulokset  ja niiden kautta on helpompi tehdä selvitys mikä saattoi johtaa siihen tulokseen.  

Kukaan ei saa kaikkia oikein ja en vittuile tuloksesta vaan tiedän että pystyt parempaan. Jatkuva live-veto seiftaaminen on sama kuin että siirryt suoraan vetämään pelkkiä live-vetoja kun silloin voit tehdä pelkkää voittoa etkä +/-0 tulosta pienellä voitolla. 

 

No jos noi minun viestit kertoo tästä niin ehkä parempi lopettaa tämä tähän.  

 

Kiitos.  Ja ehkä tässä on tullut puolin ja toisin nyt piikiteltyä .  Mutta joka tapauksessa hyvää Betsaamista ja palaan asiaan kun saan asunto asiat järjestämän.  Betsaajan osiossa selvitin missä paskassa nyt joutuu tarpomaan. Eikä minulla ole nyt mitää kykyä käsitellä näitä. Meillä on jokaisella puutteemm.  Eiköhän tässä puolin ja toisin olla piikiteltyä ja varmasti ymmärretty asioita väärinkin. Mutta kyllä sinulla on olut paljon positiivista havointoja myös. Ja eiköhän se ole kaikista huolimatta ok sälli. 

Kiitos että tää asia on nyt tässä. Ja kaikkea hyvää sinulle kaikesta huolimatta. Palaan asiaan kun tiedetään missä tulevaisuudessa asutaan ja kun pileen mennyt asuntokauppa on purettu. Eiköhän ole kaikille nyt hvä ottaa etäisyyttä  asiaan.  Minä myönnän että minulla ei ole tällä hetkellä mitään vastaan otto kykyä. Vaikka vastapuolella olisi  nyt jotain järkeä. Siksi pyysin jo aikaisemmin lopettamaan tämän ennenkuin tilanne turhaan kärjistyvät.  Syy ei,ole teidän vaan nyt olen erittäin vaikeassa tilanteessa jossa moni asia on avoin ja epäselvä.  Sen takia en edes juurikaan betsaan enkä jaksa seuraa mitään .  Elämässä ei koskaan tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Joten kannattaa omalta osalta pyrkiä elämään hyvä aika nauttien.  Vedä voitto prosentit kotii  ja toivon hyviä osumia loppupeleissä nhl ssä. Omalta osalta pahoittelut epäasiallisuuksista.  T skynyrd???

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
11 tuntia sitten, Futisvetäjä said:

Kuvahaun tulos haulle fidget spinner

 The toy has been advertised as helping people who have trouble with focusing or fidgeting such as those with ADHD or autism.

 

 

Näitä näkee vittu joka nurkan takana, eikä näitä käytä muut kuin 10v pikkupojat

Mikäs se tämä on? Näyttää skede laakereilta?

Link to post
Share on other sites

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

  • Uusimmat viestit

    • Tulos itsessään on normi, mutta aattelinkin että vetomäärissä on varmasti suht iso ero. Jännä et noin vähä naisten vihjeitä on jopa.  Kuitenkin lähtökohtaisesti naisten pelejä on kivempi kattoo ja nopeella tiedolla tiedän, että naisissa viime LA oli kohde sekä viime vuoden finaaleissa oli kaksi kohdetta (+ 0,70€ voitolla 1€ panoksella)..   eli loput 5 on sitten lyötynä joskus muinoin      
    • Onhan mulla, täytyi vähän yhdistää eri sarjoja ja Itä - Länsi pelejä. Pesäpallo, Miehet Vihjeitä 29 (12 - 0 - 17) netto -58,80 € palautus 78,22 % Pesäpallo,  Naiset Vihjeitä 8 (4 - 0 - 4) netto -5,20 € palautus 92,57 %  
    • Bayern München - Real Madrid 22:00 Realille kolmosen kerroin tuntuu hieman yläkanttiin menevältä, sillä ainoa poissaolo Carvajal, jota Vasquez on paikannut vähintään kohtuullisesti. Real vakuutti allekirjoittaneen myös City otteluparissa, vaikka toinen osa menikin melko puolustaessa, mutta vakuuttavasti hoitui sekin tontti. Real Madrid @3,10 @unibet
    • ESL Pro League PK: FURIA - Liquid | Liquid -1.5 | 2.58 (Pinnacle)
    • LNB Pro A  / Koripallo Ranska Nanterre - ADA Blois Basket 41 Yli 169.5 Pistettä mukaan lukien lisäaika @ 1.94 Unibet Alkaa 21:00 Nanterre(5.) teki kolmessa viimeisessä ottelussaan keskimäärin 96.3 pistettä ja Ada Blois(17.) 81.3 pistettä. Nanterre onnistui tekemään kahdessa edellisessä kotimatsissaan yli 100 pistettä (113 ja 105). Unibetillä tarjolla tähän markkinakärki( esim. bet365 1.80).
×
×
  • Create New...