Jump to content

Mikä vituttaa nyt?


Recommended Posts

  • Vastaukset 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pissikset,,,naiset,,,naisasiat... Vois tehdä melkein jo naisista oman ketjun, mutta mä olisin ainoa joka siihen kirjoittaisi niin antaa olla.. Kaikki menee vaa päin persettä aina... Oik

Velat ja elämä, aamen.

Kävinpä tänään monen vuoden tauon jälkeen laittamassa yhtä osuvan vihjeen tänne kuin aiemminkin. Se ei vituta, mutta se vituttaa miten tämä sivusto pilattiin aikoinaan täysin. Ennen vihjeitä oli lukem

Posted Images

1 tunti sitten, Skynyrd said:

. Jos näki itse ottawa Boston ensinmäisen pelin . Ja sen jälkeen ei pidä ottawalla tarjottua kertoimia ylikertoimia niin ollaan kyllä todella kaukana toisistamme.  Eli ei ymmärretä toisiamme. 

Jännästi Boston voitti tuon ekan ;)

Myös G2 pelin jälkeen sarja oli 1-1, niin kyllä Boston piti olla suosikki kotonaan G3  ja se ei tarkoita että Ottawa olisi ylikerroin. 

Myös G6 peliin edelleen Boston piti olla suosikki 

Ne on Hyviä kertoimia mutta ei ylikertoimia vedonlyönnin sanoin, kun niitä luet. 

 

Yritän vain sanoa, että ei kannata niitä vuoksenmaita liikaa uskoa, jos pystyy itse melkein ihan samaan tai siis muuttaa oikeaksi toimivaa tapaa 

EROAVAISUUKSIA 

Vihjeitä yleensä kirjoitellaan joka päivä 

ammattivedonlyöjä ei pelaa joka päivä 

Siinä on iso ero jos haluaa voittavaa vedonlyöntiä harrastaa. 

 

1 tunti sitten, Skynyrd said:

 Jos haluat väitellä jonkun kanssa niin etsi joku muu ihminen. Itse en vihjaa enää koska tämä ei ole mielekästä enää itselle. Voitokas betsaamista

Sinusta ei ollut vihjaajaksi :(

Olisi ollut kiva lukea toiselta NHL vihjaajalta analyysejä, mutta jos se kipinä sammu niin ei voi mitään.

En koita riidellä vaan aluksi koitin tsempata ja vähän sanoa, että luota itseesi kun tietoa löytyy.  

Oltais varmasti saatu molemmat kipinää vihjeisiimme kun oltais yhdessä kirjoiteltu, kun kyllä se vähän pistää paremmaksi mielen kun yksin niitä tarvitse vihjaa.

 

Tää pisti naurattaa 

18 tuntia sitten, Skynyrd said:

 Itse en juurikaan lue esim jääkiekossa kenenkään vihjeitä enkä alan julkaisuja. Paitsi henkilöitä jotka puhuvat itse pelistä ja niiden havannoista . Esim ennen San jose oilers sarjaa ike Lehtonen sanoi ettei sharksin kiekollinen peli nopeus ei tule riittämään.  Voi sanoa että aika hyvä tipsi.  Olisi ollut toivottavaa että olisit koittanut perehtyä aiheeseen ennen arvostelua.  

On se Lehtonen kova äijä :D  ihan sama pätee myös Senators:iin Bruins vastaan 

 

Link to post
Share on other sites
4 tuntia sitten, Kemmuru said:

Jännästi Boston voitti tuon ekan ;)

Myös G2 pelin jälkeen sarja oli 1-1, niin kyllä Boston piti olla suosikki kotonaan G3  ja se ei tarkoita että Ottawa olisi ylikerroin. 

Myös G6 peliin edelleen Boston piti olla suosikki 

Ne on Hyviä kertoimia mutta ei ylikertoimia vedonlyönnin sanoin, kun niitä luet. 

 

Yritän vain sanoa, että ei kannata niitä vuoksenmaita liikaa uskoa, jos pystyy itse melkein ihan samaan tai siis muuttaa oikeaksi toimivaa tapaa 

EROAVAISUUKSIA 

Vihjeitä yleensä kirjoitellaan joka päivä 

ammattivedonlyöjä ei pelaa joka päivä 

Siinä on iso ero jos haluaa voittavaa vedonlyöntiä harrastaa. 

 

Sinusta ei ollut vihjaajaksi :(

Olisi ollut kiva lukea toiselta NHL vihjaajalta analyysejä, mutta jos se kipinä sammu niin ei voi mitään.

En koita riidellä vaan aluksi koitin tsempata ja vähän sanoa, että luota itseesi kun tietoa löytyy.  

Oltais varmasti saatu molemmat kipinää vihjeisiimme kun oltais yhdessä kirjoiteltu, kun kyllä se vähän pistää paremmaksi mielen kun yksin niitä tarvitse vihjaa.

 

Tää pisti naurattaa 

On se Lehtonen kova äijä :D  ihan sama pätee myös Senators:iin Bruins . No Lehtoselle on puutteena niin kuin kaikilla meistä mutta on ylivertainen kenttä tapahtumien havannoitsija.  . Helposti tossa arvostelua tekee Bostonista vanhoista meriteeteistä. Kumpi meni 4-2 Jatkoon.  Kirjoitin jo ekassa arvostelussa sarjasta miten ottawa hallitsi kenttä tapahtumiavaikka boston votti . 4-2 on fakta. ?. En ollut myös ainoa joka pani Ottawan hyvät otteet merkille. Vaikka  boston kyllä paransi ja olisi yhden ottelun ansainnut voittaa enemmän. Jos näit Bostonin parempana niin ei siinä mitään . Silloin kanntaa perustella mitä olet otteluista huomannut mikä tekee Bostonista paremman joukkueen. Muuta kuin käyttää tilastoja. Ja itse käytän kanssa 1x komboa  .  Mutta niistä en vihjaa. Sitä tapaa en pidä hirveän hyvänä. Koska se ei vaadi mitään. Silloin on 67% mahdollisuus voittaa. Mutta en silti dissaa sinua koska sinulla voi olla oma näkökanta siihen. Tasaisissa otteluissa suosin moneyline tapaa. Mutta katsotaan ensi vuonna jatkanko  täällä ja kiitos tsempistä . Jokereista voin kertoa että hishonista yritetään päästä eroon . Valmentajat on saanut aika paljon palautetta pelaajilta.  Koska vuorovaikutus keskenään ei ole ollut ongelmatonta.  Itse luotin Jalosen tapaan,mutta siellä,on ollut isoja puutteita.  Mutta eiköhän tää paska ole nyt ruodittu ja sinullakin Laineet ei lyö niin lujaa. Katsotaan tulevaisuudessa kun nhl pyörähtää .mutta nyt on sen verran pakat vibat etä on hyvähän pitää taukoa. . Mutta on tässä ollut ihan hyviäkin puolia . Ehkä on hyvä vetää happea tai katsoa muita vaihtoehtoja.  No on sulla ainakin intohimoa jääkiekkoon. Mites on lähdetkö messiin ensi vuonna katsomaan Khl ää. Saan lippuja sinne joten pääset ilmatteeksi. Itse pystyn paremmin juttelemaan asioista kuin kirjoittaa.  Jokerit ón yhteinen tekijä meillä ja sulla on ollut hyviä  havaintoja niiden peleistä.  Olisi hyvä tavata face to face kuin huudella nimimerkkien takaa. Mutta onhan täällä ollut ihan asiallista menoa eikä kaikki negaa. Kiitti vielä kerran tsempistä ja eri näkemyksistä.  On hyvä jakaa mielipiteitä.  Kunhan se on tehty hyvässä hengessä. Siinäkin meillä itsekullakin on ollut parantamisen varaa. ???

huomioijaa

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Juuri nyt, Skynyrd said:

huomioijaa

Hei Kemmuru.  Olen monta kertaa sanonut että en lue vuoksenmaita kuin muitakaan. Se on minun mielipiteeni ja sitä ei ole ollut mitään syytä vaihtaa. 

Eli en lue todellakaan. En tee vihjeitä jos en ole tietoinen peli tavasta yms . Tai minulla ei ole mitään mielikuvaa joukkueesta. Tai se on erittäin harvinaista. Jos Vuoksenmaa on ollut samaa mieltä niin sehän on ollut sitten hyvä. Meillä on ollut sama näkemys.  Tiesitkö että monet vihjaajat ovat peli yhtiön leivissä jotka vihjaa alikeroimia. Itse sain kuulla tästä vasta pari viikkoa sitten. He ovat yleensä nimekkäitä henkilöitä. Voisitko sen verran lieventää. Sinulla on helvetin vahva mielipide totuudesta. Kerrot asista ikään kuin yhdestä ainoasta totuudesta.  Se sulkee silloin rakentavan keskustelun. En minä etkä sinä omaa niin kovaa pätevyyttä että voitaisiin kertoa absoluuttinen totuus. Sen takia nämä ovat eri ihmisten näkemyksiä. Jos jatkuvasti hyökkää ja ei anna toisen näkemykselle arvoa niin ajautuu konflikteihin.   Se ei tarkoita että tarvii olla samaa mieltä.  Ja voittavasta vedonlyönnistä . Itse en pelaa joka päivä.  Mutta en ole ammattilainenkaan. Tai riippuu taas miten ammattilainen ymmärretään.  Mutta sanoisin että kyllä jotain siltä välillä. Mutta  tarkoituksena ei ole tehdä tappiota. Sitä en tee mutta missään isoissa summista voitoista ei puhuta. Välillä tulee ihan kivasti voittoa mutta kun lasketaan pitkältä ajalta niin tulee myös tappiota .  Mutta plussalla ollaan kun koko vuosi otetaan tarkasteluun . Jos tekisin tappiota niin lopettaisi tämän. Mutta halusin kehittyä tässä.  Kokeilussa on aina riskinsä . Mutta jos ei uskalla haastaa itseään niin jämähtää paikoilleen.  Mutta täähän on ollut loppujen,lopuksi aika hyvä depatti sun kanssa. Jokuhan näissä mun jutuissa on sinua säväyttänyt paljon kun jaksat näistä meuhkata. Ja ehkä joskus voit ymmärtää minua kun aikaa menee. Mutta mieti sitä Narrien matsia ensi vuonna . Ja katsotaan omalta osaltani nhl vihjaamista uudestaan silloin.  Ja voidaan pitää Jokereista yhteyttä. En voi kaikkea tietoja julkisesti levitettä kun ne on luottamuksellisesti kerrottu.  Mutta vihjesitä pidän taukoa. Annetaan ajan mennä ja katsotaan päivä kerrallaan.  

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Koitetaan nyt hieman 

@Skynyrd   sä sanoit:

Quote

Helposti tossa arvostelua tekee Bostonista vanhoista meriteeteistä. Kumpi meni 4-2 Jatkoon.  Kirjoitin jo ekassa arvostelussa sarjasta miten ottawa hallitsi kenttä tapahtumiavaikka boston votti . 4-2 on fakta. ?. 

ollut myös ainoa joka pani Ottawan hyvät otteet merkille. Vaikka  boston kyllä paransi ja olisi yhden ottelun ansainnut voittaa enemmän. Jos näit Bostonin parempana niin ei siinä mitään . Silloin kanntaa perustella mitä olet otteluista huomannut mikä tekee Bostonista paremman joukkueen. 

No:  Vihjeiden mukaan vihjasit Ottawa-Boston sarjan 0/2 ..Miksi näin?  

kummatkin vihjeet meni ihan harakoille. Toki jälkimmäinen olisi mennyt 1X oikein. 

Vastakohta

Kemmu: veti yhtä hyvin kun 1/2 osui 

Molemmissa olisi mennyt ML/1X/X2  kohde oikein, mutta yritin tyhmästi liian isoo kalaa ekalla kerralla. 

 

Kerron tarkemmin tähän  sekä sanontaasi 

Quote

itse käytän kanssa 1x komboa  .  Mutta niistä en vihjaa. Sitä tapaa en pidä hirveän hyvänä. Koska se ei vaadi mitään. Silloin on 67% mahdollisuus voittaa. Mutta en silti dissaa sinua koska sinulla voi olla oma näkökanta siihen. Tasaisissa otteluissa suosin moneyline tapaa. 

Joo se voi olla liian nössötapa, mutta sen avulla olen myös tehnyt voittoa, jopa enemmän. Myös tiiän, että peesaajat yleensä ottaa sen minkä vihjaat,  niin silloin on syytä ottaa 2 vaihtoehdosta "varmempi"

Kannattaa miettiä 

Senators  saa 3,30

Senators ML 2,50

Senators X2 1,78

Tällöin, jos on tasainen peli tiedossa ja tiedät, että Senators voi sen voittaa, niin minulle käy tuo  1,78 kerroin, sillä silloin poistan jatkoaika-peikon pois ja ei tarvi jännittää kuin varsinainen peliaika.   Kyllä Kerroin on ihan hyvä 

1,skenaario : Senators voittaa....Minä voitan

2,skenaario : Senators pelaa tasan,,minä voitan,,varsinainen peliaika olisi kussut 

3,skenaario :  Senators pelaa tasan hävii jatkoilla,..minä voitan..ML kussut yhdessä normaalin kanssa 

4,skenaario :  Senators pelaa tasan voittaa jatkoilla...minä voitan ja ML 

ainoastaan varsinaisella peliajalla tullut tappio olisi paha, mutta silloin olisi kussut kaikki muutkin. 

 

Huomioitavaa vielä itse olisin saanut ML/ 1X/X2 muotona vihjailessa  vielä 2 kohdetta enemmän oikein,  mitä niitä on nyt... tässä voi miettiä, että pyöreästi +150e on muuttunut -200 kun hain normaali voittoa. 

Näitä sattuu, mutta tämä on varsinkin poffeissa yksi syy,  miksi pelaan ja vihjaan vähän nössösti. 

 

Ei ollut vittuilua VAAN kerroin, miksi välillä kannattaa tyytyä siihen 1X/X2/ML kohteeseen 1,70 kertoimella kuin rohkeasti lähteä yli 2 kerrointa hakee.  

 

Kyllä se alle 2 kerroinkin kannattaa ottaa tilaisuuden tullen. Eli ihan jatkuvaa yli 2 kerrointa kannata pelaa ja hakea 

 

 

@Skynyrd  Jokereihin 

Quote

Mites on lähdetkö messiin ensi vuonna katsomaan Khl ää. Saan lippuja sinne joten pääset ilmatteeksi. Itse pystyn paremmin juttelemaan asioista kuin kirjoittaa.  Jokerit ón yhteinen tekijä meillä ja sulla on ollut hyviä  havaintoja niiden peleistä.  Olisi hyvä tavata face to face kuin huudella nimimerkkien takaa. 

Täytyy miettiä, että ollaanko täällä vielä kesän jälkeen.  Kyllä mä voin ehkä  lähtee ja emmä huutelee, ,,olen nimittäin tavannut täältä jo 2 nimimerkkiä oikeasti ja olen vieläkin aika säännöllisesti tämän toisen kanssa tekemisissä tämän palstan ulkopuolella. 

 

Sanotaan lopuksi vielä 

@Skynyrd jos haluat saada poffisarjoja oikein, niin pelkästään pelitavalla ja niiden kautta pelaamalla et saa kaikkia oikein. 

Syy on, että harva ottelusarja menee 4-0. Poffeissa pitää osaa myös oikeina hetkinä lyödä myös huonompaa 

Voit jopa saada 0/4 oikein, jos kaikki menee jatkoille, vaikka tiedät jatkoonmenijän 

ON TUURIA MUTTA MYÖS VÄHÄN TAITOA 

Minähän vihjasin viime kauden finaalit 6/6 ja vuonna 2015   5/5,,nää ovat tuuria, mutta myös osannut lyödä oikein oikeana hetkenä

 

Olen saanut itsekkin paskaa niskaan, että SKYNYRD en yritä vittuila 

Sanotaan lopuksi että  viime kesän G5 finaali oli yksi helpoimmista vihjeistä ja olin kokoajan varma sen osumisesta.  Tänä keväänä Pittsburgh - Columbus G5 aiheutti saman reaktion., 

 

Toivottavasti finaalit osuu tänä vuonna Taas :thumbup:

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
23 tuntia sitten, Skynyrd said:

Lisäksi vp pisteiden keruu vääristää omaa pelaamista.  Nyt ei kannata ottaa herneitä nenään . Se on minun mielipiteeni ja Tapani mikä sopii minulle.  Vaikka kuinka vänkytät omaa asiasi niin harvoin saat toista ihmistä muuttumaan mieleisesi mukaiseksi.

Voitko selittää mitä tarkoitat? Keräät pelkkiä vp-pisteitä ja siksi kirjoitat mitä sattuu?

18 tuntia sitten, Skynyrd said:

Ja itse käytän kanssa 1x komboa  .  Mutta niistä en vihjaa. Sitä tapaa en pidä hirveän hyvänä. Koska se ei vaadi mitään. Silloin on 67% mahdollisuus voittaa.

Ja tämä nyt on suoraan sanottuna täyttä sontaa... Ei tosiaan ole 67% mahdollisuutta voittaa laittamalla 1X lapulle. Todennäköisyys on eri jokaisessa pelissä.

@Skynyrd , sinulla tuntuu nyt hieman olevan vedonlyönnin perusasiat hakusessa. Suosittelen käymään vaikka ylikerroin.com sivustolla, sieltä löytää hyviä juttuja koskien vedonlyöntiä.

Olet lukenut jostain ihmeellisestä oppaasta, että kaikki alle 2.0 kertoimet ovat alikertoimia. Näin ei tosiaan ole. 1.10 kerroin voi olla ylikerroin, jos oma prosenttiarviosi ylittää markkinoiden antaman todennäköisyyden. Vastaavasti 10-kerroin voi olla alikerroin. Kaikki riippuu omasta arviosta kohteen suhteen. Toivottavasti tämä selkensi hieman asiaa, jonka olet selvästi ymmärtänyt väärin :) 

 

Link to post
Share on other sites

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

  • Uusimmat viestit

    • Onhan mulla, täytyi vähän yhdistää eri sarjoja ja Itä - Länsi pelejä. Pesäpallo, Miehet Vihjeitä 29 (12 - 0 - 17) netto -58,80 € palautus 78,22 % Pesäpallo,  Naiset Vihjeitä 8 (4 - 0 - 4) netto -5,20 € palautus 92,57 %  
    • Bayern München - Real Madrid 22:00 Realille kolmosen kerroin tuntuu hieman yläkanttiin menevältä, sillä ainoa poissaolo Carvajal, jota Vasquez on paikannut vähintään kohtuullisesti. Real vakuutti allekirjoittaneen myös City otteluparissa, vaikka toinen osa menikin melko puolustaessa, mutta vakuuttavasti hoitui sekin tontti. Real Madrid @3,10 @unibet
    • ESL Pro League PK: FURIA - Liquid | Liquid -1.5 | 2.58 (Pinnacle)
    • LNB Pro A  / Koripallo Ranska Nanterre - ADA Blois Basket 41 Yli 169.5 Pistettä mukaan lukien lisäaika @ 1.94 Unibet Alkaa 21:00 Nanterre(5.) teki kolmessa viimeisessä ottelussaan keskimäärin 96.3 pistettä ja Ada Blois(17.) 81.3 pistettä. Nanterre onnistui tekemään kahdessa edellisessä kotimatsissaan yli 100 pistettä (113 ja 105). Unibetillä tarjolla tähän markkinakärki( esim. bet365 1.80).
    • Korjattu otsikkoon oikea kuukausi 😁👍
×
×
  • Create New...