Jump to content
  • expekt_etusivu.png

Vihjepalaute

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Vastaukset 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Täällä on taas ollut puhetta vihjaamisesta.  Jokaiselle tulee huonoja ja hyviä putkia ja hetkiä.  @Skynyrd toivottavasti saat kurssisi kääntymään parempaa.   Jos katsellaan tarkemmin,  niin ainak

Hieno palaute missä oli myös asiallista kritiikkiä. Toivottavasti palstalta löytyisi useampi kirjoittajan kaltainen pelaaja. Olen aikoinaan perehtynyt moneen vedonlyönti sivustoon +vihjaajaan . En ole

Postauksen reputation pisteet olen kyllä aina ottanut huomioon valintaa tehdessä, että jos porukka alkaisi enemmän käyttämään tuota ominaisuutta, niin saisi helposti yhteisön mielipiteen selville.

Pitkävetovihjealueen selkeyden takia ne pitää kirjoittaa tänne. Jos vihjeitä saisi kommentoida miten haluaa, niin sitten pitäisi vielä määritellä että millon kommentti on tarpeellinen/asiallinen ja milloin ei. Usein niistä lähtee monen viestin sarja ja vihjeet peittyvät. Se on kyllä totta, että asiallisista kommenteista on paljon hyötyä, mutta, ne saa jatkossa lukea täältä :thumbup: Kunhan jengi sisäistää tämän asian.

• Upvote 1
  • 1 year later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Clubgowin vihjeistä: Oman käsitykseni mukaan vihjeisiin ei liity plagiointia, vaan vihjeet ovat omalta sivustolta. Vihjeet ovat hyvin perusteltuja ja asiallisia, eivätkä riko mitään pitkävetoalueen säännöistä. Minulla on vaikeuksia löytää asiasta mitään ongelmaa, jos englanninkieliset vihjeet eivät kiinosta niin voi vihjeen olla vain huomioimatta. Pelkästään englannin kielen käyttämisestä bännien antaminen voitaisi nähdä jo jonkinlaisena syrjimisenä.

25 minuuttia sitten, VihjeParatiisi.com said:

Clubgowin vihjeistä: Oman käsitykseni mukaan vihjeisiin ei liity plagiointia, vaan vihjeet ovat omalta sivustolta. Vihjeet ovat hyvin perusteltuja ja asiallisia, eivätkä riko mitään pitkävetoalueen säännöistä. Minulla on vaikeuksia löytää asiasta mitään ongelmaa, jos englanninkieliset vihjeet eivät kiinosta niin voi vihjeen olla vain huomioimatta. Pelkästään englannin kielen käyttämisestä bännien antaminen voitaisi nähdä jo jonkinlaisena syrjimisenä.

Hei! Olisiko mahdollista, että minun vihjeeni eivät päätyisi/joutuisi päivän vihjeen asemaan jatkossa? Siitä on seurannut ainoastaan pahaa mieltä minulle ja muillekin jäsenille. 

FUT_Griez 

12 minuuttia sitten, FUT_Griez said:

Hei! Olisiko mahdollista, että minun vihjeeni eivät päätyisi/joutuisi päivän vihjeen asemaan jatkossa? Siitä on seurannut ainoastaan pahaa mieltä minulle ja muillekin jäsenille. 

FUT_Griez 

Tottakai onnistuu, jos näin kerta itse haluat. Kuitenkin harmillista, että tästä on jotain mielipahaa aiheutunut. Pävän vihjeiden perimmäinen tavoite on kuitenkin hyvässä mielessä osoittaa Vihjeparatiisin vihjeiden taso.

Jos nyt joskus kuitnekin muutat mielesi niin laita yksityisviestiä vaan, hyvä vihjaaja kun olet :)

3 minuuttia sitten, VihjeParatiisi.com said:

Tottakai onnistuu, jos näin kerta itse haluat. Kuitenkin harmillista, että tästä on jotain mielipahaa aiheutunut. Pävän vihjeiden perimmäinen tavoite on kuitenkin hyvässä mielessä osoittaa Vihjeparatiisin vihjeiden taso.

Jos nyt joskus kuitnekin muutat mielesi niin laita yksityisviestiä vaan, hyvä vihjaaja kun olet :)

Minulle siitä on kehittynyt jonkinlainen kirous. Olen kuitenkin nähnyt täällä käyttäjiä, joiden erityisesti Päivän Vihjeet osuvat hienosti. 

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Create New...