Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

VihjeParatiisin jatko

Recommended Posts

Oisko semmonen pikku porkkana,että chättii pääsis vaan kun on ollu 6kk aktiivinen sivustolla. Tai jotain vastaavaa. Ettei voi vaan tulla ja pilata meininkiä. Plus se privatsätti oli kyllä jees aikoinaan. Kun sai porukka keskenään sumplia vetoja ja muita juttuja. 

• Tykkäys 1
  • Vastaukset 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Iso peukku alas kyllä tälle. Todella moni käyttäjä itse mukaan lukien  pyörii täällä sivustolla pelkästään tuon vetochatin takia jossa voi jakaa nopeat vinkit hyviin kohteisiin ja keskustella vihjeist

Tai sitten oikeaa moderointia, en ole täällä kertaakaan nähny moderointia ja sit jos joku kutsunut itseä moderaattoriksi nii lähtenyt itse juttuihin mukaan jne. Eli moderointi kuntoon ja kaikille selv

Ollaan tultu siihen päätökseen että Vetochat on nyt kuopattu. Sille annettiin pitkään mahdollisuus. Se ei ole hetkeen palvellut sivustoa positiivisesti, ainostaan negatiivisesti. Vetochat on myös kuor

44 minuuttia sitten, Vode said:

Oisko semmonen pikku porkkana,että chättii pääsis vaan kun on ollu 6kk aktiivinen sivustolla. Tai jotain vastaavaa. Ettei voi vaan tulla ja pilata meininkiä. Plus se privatsätti oli kyllä jees aikoinaan. Kun sai porukka keskenään sumplia vetoja ja muita juttuja. 

Tossa olis kyllä idea. Joku aika nii ei tuu heti niitä kakkosnickejä. 

2 tuntia sitten, Vode said:

Jep. Tai kun on noita titteleitä, mitkä muuttuu, sen mukaan miten olet tuottanut sisältöä sivulle 🤔

Olisko vaikka 50 viestiä ja olis saanut chat oikeuden? 

No ajat muuttuu ja sivu sen mukana. 

Toi chatihän oli ja on aina ollut samanlaista, en tiedä oliko se viime aikoina mitenkään huonompaan suuntaan mennyt siitä, mitä se vaikka oli silloin, kun aloitin täällä lähes kuusi vuotta sitten? 

Iso peukku alas kyllä tälle. Todella moni käyttäjä itse mukaan lukien  pyörii täällä sivustolla pelkästään tuon vetochatin takia jossa voi jakaa nopeat vinkit hyviin kohteisiin ja keskustella vihjeistä ja sosialisoitua muiden käyttäjien kanssa. Chatissa on jaettu mielestäni myös parhaat vihjeet.

Yhdyn aiempaan että moderointiin pitäisi hieman kiinnittää huomiota ja chatti voisi toimia aivan moitteettomasti jatkossakin. Nämä ongelmathan on usein lapsellisia sanaharkkoja joista sitten tehdään iso numero. Selvät rajat miten chatissa saa käyttäytyä ja joitain tasapainoisia modeja valvomaan tilannetta. Nykyisistä modeista huomannut ettei ne paljoa chatissa näy, ja jos näkyy niin aamuyön tunteina humalapäissään huonosti käyttäytyen (Banneja on jaettu lähinnä syyttä, ja oikeisiin ongelmiin ei ole puututtu).

• Tykkäys 8

Pitää katsoa tilannetta uudelleen kun tilanne vähän rauhoittuu, mutta tuolla Discordin puolella kaiken hallinta on paljon helpompaa, moderoinnista lähtien. Pystyy jakamaan vedonlyöntikeskustelun ja vapaankeskustelun hyvin. Pahoittelut siitä että tämä vaikuttaa myös fiksumpaan sakkiin.

sehän tuossa ainakin mun chatmodena oleminen ongelma oli,kun itse osallistuin keskusteluihin(paskanjauhamiseen) niin aktiivisesti,olisi vaan pitänyt pysyä poissa niistä.Chatmoden pitäsisi pelkästään puuttua heti ongelmiin ja varoittaa tai bannata samantien määrätyksiajaksi.Meikäläinen jos varoitteli tai uhkasi banneilla jotakin niin heti alko tulla paskaa yv:nä ja juuri siksi kun moni piti minua tavallisena käyttäjänä ei lopulta modena.En tiedä sitten,mutta näin minä sen olen ajatellut menevän.

• Tykkäys 1
5 minuuttia sitten, JapBet said:

sehän tuossa ainakin mun chatmodena oleminen ongelma oli,kun itse osallistuin keskusteluihin(paskanjauhamiseen) niin aktiivisesti,olisi vaan pitänyt pysyä poissa niistä.Chatmoden pitäsisi pelkästään puuttua heti ongelmiin ja varoittaa tai bannata samantien määrätyksiajaksi.Meikäläinen jos varoitteli tai uhkasi banneilla jotakin niin heti alko tulla paskaa yv:nä ja juuri siksi kun moni piti minua tavallisena käyttäjänä ei lopulta modena.En tiedä sitten,mutta näin minä sen olen ajatellut menevän.

Joo, musta tuntuu, et tohon jauhamiseen on yks ja toinen osallistunut. Pisteet itse kriittisyydestä 👍

• Tykkäys 1
5 minuuttia sitten, Vetomestari said:

Pitää katsoa tilannetta uudelleen kun tilanne vähän rauhoittuu, mutta tuolla Discordin puolella kaiken hallinta on paljon helpompaa, moderoinnista lähtien. Pahoittelut siitä että tämä vaikuttaa myös fiksumpaan sakkiin.

Juu, en tiedä mikä tuo viimeisin vetochatin sulkemiseen johtanut tapahtuma oli, mutta pääsääntöisesti vetochat on kuitenkin ollut ihan mukava paikka keskustella eri urheilulajeista ja vedoista ja porukka mikä pääsääntöisesti sitä käyttää on tullut tutuksi toisilleen ja muodostanut jonkunlaisen "yhteisön" jossa heitetään myös läppää ja yleensä kaikki sen ymmärtää. Joitain ylilyöntejä silloin tällöin tapahtuu ja sen takia olisi hyvä jos moderointi olisi hieman paremmalla mallilla. Chatin sulkeminen kuitenkin vaikuttaa hieman liioittelulta.

Sääntöjen rikkojille voisi  antaa ajallisia jäähyjä, esim ensiksi  moderaattori antaisi varoituksen  ja jos käyttäjä jatkaa niin 1 päiväksi estot chattiin ja jos lyhyen ajan sisään homma jatkuu niin sitten 3pv ja sitten viikko ja seuraavaksi permat. Ja näistä ei voisi valittaa vaan jäähyt pitäisi lusia kiltisti loppuun asti. Uskon että nämä saisi rikkojat ajattelemaan käytöstään eikä tarvitsisi kuitenkaan tulla itkemään bannien poistoa ylläpidolta mikä lienee nyt ollut tapana. Kuitenkaan ihan keppoisin perustein  ei mielestäni tulisi banneja jaella (eikai me mitään natsimeininkiä haluta).

Chatbannien sijaan voisi antaa aina bannit samantien koko sivustolle ettei sieltä tulla heti foorumin puolelle rölläämään niin kuin viime aikoina on käynyt. Kokonaan kylmäksi siis, vaikka oiskin vaan määräajaksi  :putin1:

• Tykkäys 3

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• Tilanne 16.4. vihjeiden jälkeen:       Vihjemäärä Oikein Void Väärin Palautus-% netto   1.   Nagamori30 10 9 0 1 165,75 % 71,40 € ▲ 2.   VLA 16 11 0 5 131,91 % 53,22 € ▲ 3.   Pasanen67 2 1 0 1 93,60 % -1,37 €   4.   Quutamo15 6 2 0 4 91,66 % -3,64 €   5. ▲ Oksanen94 27 7 0 20 96,33 % -5,33 € ▲ 6. ▼ JapBet 2 0 0 2 0,00 % -12,90 €   7. ▲ Henksteri 8 3 0 5 68,61 % -27,45 €   8. ▼ Snooker 29 10 1 18 88,25 % -27,53 € ▼ Yhteensä 100 vihjettä (43 - 1 - 56) netto 46,40 € ▲ palautus 105,66 % ▲
    • 10:30 Bay Hawks - Manawatu Jets Uuden-Seelannin koripallon pääsarjaa on pelattu kahden ottelun verran ja molemmat ovat aloittaneet kauden kahdella tappiolla ja tänään lähdetään heti alusta asti satalasissa metsästämään kauden avausvoittoa. Kotijoukkue on kyennyt ihan ok hyökkäyspeliin mutta sen puolustus on ollut heikohkoa ja sama pätee vieresjoukkueeseen. 1. Puoliaika yli 91,5 pistettä @1,82 @paf
    • Jääkiekko, NHL Colorado Avalanche vs. Seattle Kraken klo. 5.00 Kraken yli 3,5 maalia ja Bobby McMann vähintään kaksi tehopistettä/10,50 PAF Colorado Avalanche lepuuttaa ottelussa kaikkia kärkipelaajiaan ja antaa AHL-jyrille peliaikaa. Kummallakaan ei varsinaisesti ole mitään pelattavaa tässä ottelussa, mutta uskon, että Kraken on nälkäisempi. Krakenin hyökkäyksessä Bobby McMann on ollut loistava lisä tällä kaudella saapuessaan Torontosta pelaajakaupalla. McMann on tehnyt hyviä tehoja ja uskon, että kanadalaishyökkääjä johtaa joukkonsa hienoon vierasvoittoon.
    • Jääkiekko, NHL Edmonton Oilers vs. Vancouver Canucks klo. 4.00 Oilers tekee yli 4,5 maalia ja Evan Bouchard kerää vähintään kolme tehopistettä/7,50 PAF Edmonton Oilers päättää runkosarjan kotonaan Vancouver Canucksia vastaan, jolla ei ole ollut enää hetkiin mitään pelattavaa. Uskon, että tästä matsista saadaan aika ylivoimainen kotijoukkueen näytös. Connor McDavid ja tähtipuolustaja Evan Bouchard moukaroi ylivoimalla kovat tulokset tauluun.
    • Liiga klo 18:30 KooKoo - SaiPa Pelivalinta: SaiPa Kerroin: 3,15 Coolbet KooKoo pääsi helpolla välieriin kaatamalla Pelicansin. SaiPa puolestaan joutui tiukille Ässiä vastaan, mutta pelasi ratkaisevat ottelut hyvin ja näin ollen eteni jatkoon. KooKoolla pitkä tauko peleistä, joka voi näkyä hieman otteissa. SaiPa saanut mukavasti lepopäiviä, joten vire todennäköisesti hyvä. SaiPa ollut keskinäisissä tällä kaudella niskan päällä. Lappeenrannasta lähtee todennäköisesti runsaasti faneja Kouvolaan, joten kannustuksesta voitto ei jää kiinni. Lähtöasetelmat sarjaan hyvin tasaiset ja näkisin SaiPalla hyvät mahdollisuudet voittoon nimenomaan tässä avausottelussa.
  • Create New...