Jump to content

Esittele itsesi!


Recommended Posts

  • Vastaukset 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei! Olen 18v miehenalku ja vedonlyönnistä kiinnostuneena liityin sitten tänne. Olen seurannut sivustoa pitkän aikaa ja koin vihjeet hyviksi ja tämä tuntui mukavalta paikalta jakaa näkemyksiä urh

14v räkänokka, jonka "veikkausura" alkoi jo 10v, kun käytiin isän kanssa Kärppien pelissä ja siellä sitten tehtiin pitkäveto, jossa veikkaisin vitosella kymmentä vierasjoukkuetta voittajiksi, n

Moro vaan kaikille! Uusi jäsen olen täällä teidän sivuilla, mutta tarkotus olis aktiivisemmin alkaa pyörimään ja kirjottelemaankin mahdollisesti jotain. Olen 23-vuotias jamppa, jonka pelailut alkoi

Eriasteista vedonlyöntiä takana reilut 10-vuotta. Touhu muuttunut koko ajan järkevämpään suuntaan. Alussa oli vain Lotto ja Jokeri...

Kesän vedonlyöntisuunnitelmiin kuuluu ainoana varmana nakkina ravejen H2H-vedot. Ravejen seuraaminen on sen verran aktiivista, että suosittelen jopa peesaamaan joskus jonkun vedon. Tähditän vihjeeni sen maistuvuuden mukaan * -- *****. Jo **** pelikohteet ovat todella harvassa ja ovat loistavia pelejä. Prosentit on vihjeisiin olemassa ja ne tulevat tästä lähin mukaan vihjeeseen. Tarkoituksena on myös poimia harvakseltaan parhaita pelikohteita Suomen alasarjoista sekä Veikkauksen pitkävedosta.

Suuri heikkous on itsellä vielä pelikassan hallinta. Tilttivetoja tulee laitettua turhan useasti. Pelikassat on sen verran pienet, että halua ei ole lähteä pelaamaan täysin oikeaoppisesti. Palautuksen saisi 105%-110%, mutta tuotto silti olematon. Suurta halua ei ole rueta tuhansia euroja riskeeraamaan omaa rahaa. Jos joskus tulisi jostain isompi voitto kohdalle niin silloin alkaisi täysin ammattimainen vedonlyönti :)

Link to post
Share on other sites

Pian 18v (onneksi!) täyttävä, vedonlyöntiä harrastanut n. 5 vuotta. Viimeiset 2 vuotta mennyt jo selvästi ammattimaisempaan suuntaan, alkaa pikkuhiljaa vedonölyönnin perusteet olla hallussa. Pelikassa ei niin suuri ole, mutta tulevaisuudessa varmasti yritetään saada kunnon alkukassa ja pelata todellakin fiksusti pelejä. Suurin heikkous

tähän mennessä ollut liian suuri kilahdusriski, pari paskaa päivää /oharia nii saattaa yhtäkkiä kassa kusta. Myös jos kassa nousee tosi nopeesti niin rupee panokset ja turhien rivien tekeminen lisääntymään.

Vahvimmat sarjat itselle NBA, futiksen maajoukkuepelit ja europelit. Sitten hieman vaihtelevammin osuu Tennis, NHL, Mestis, NLA... SM-liigan, Elitserienin yms. lottosarjojen pelaaminen pitäisi kytkeä pois, tuntuu aina suuren osan kassaa vievän.

Tuuripelejä Keno, Jokeri, Lotto, pelikoneet en pelaa ollenkaan. Jepa, ei kai sitä oikein muuta. :D

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Vetoja vedellyt noin 4-5 vuotta, pääasiassa pitkävetoa joskus vakioa.Pelaan yleensä aika pienillä panoksilla. Vahvuudet: jalkapallon maaottelut, Englannin valioliiga ja veikkausliiga mennyt ihan mukavasti. Ehkä viimeiset kaksi vuotta olen ainakin yrittänyt selvittää pelien faktat ja taustat ennenkuin lätkäsen lapulle, 2-3 vuotta oli semmosta "sarjataulukon perusteella" pelaamista :P

Meikäläisen heikkoudet on pelikassan pito , lottoliigojen pelaaminen (esim. nhl,elitserien...), tiltit eli jos ei osu nii aina vaan isomalla siihen asti et pelikassa näyttää 0€ päivän päätteeksi. :dash: ja sitten viellä ns. turhat vedot ja hupilaput.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Oon kaikenlaista vedonlyöntiä yms. harrastanut 2 vuotta, tosin aika hajanaisesti, mutta kuitenkin. Se oli semmoista ihan vaan oikeestaan nimen ja sarjataulukon kanssa vetelyä sekä jotain pelikoneita kaupassa. Nyt viimeisen parin kuukauden aikana alkanut selvittää faktoja matseista, ja onhan se jonkinverran tuloksissakin näkynyt.

Vahvin sarja on ylivoimaisesti SM-Liiga, jota tulee tosiaan seurattua ihan oikeasti paljon. Saas nähä miten lähtee liigavedot käyntiin kun otan sitten syksyllä kaikki faktat vetoihin mukaan. Kesällä sitten tulee seurattuu Suomi- ja Ruotsifutista, hieman myös pesistä. Muut liigat meneekin sitten lähinnä tilastojen mukaan.

Itellä menee kanssa välillä metsään sen takia kun vedot kusee, nii tulee panostettua liian riskillä ja se on sitten siinä.

Ja se lempiväri on Ipan kotipelipaidan vihreä. ;)

Link to post
Share on other sites

No kirjoitetaanpa muutama lause yön hiljaisina tunteina.

Vedonlyönti alkoi minun kohdallani oikeastaan jo ala-asteella 1-2 luokalla kun viikonloppuisin isä kävi viemässä minun kyhäämät pitkävedot sisään. Panosta oli aina se 5 markkaa ja suurin voitto taisi olla silloin noin 100 markkaa mikä oli sen ikäiselle iso raha.

Urheilua harrastanut ja seurannut koko nuoren ikäni(21) ja kaippa tässä on jotain tullut opittuakin. Ihmeellisesti 18 vuotta täytettyäni vetoihin alkoi tulla järkeä, eikä enään tule haettua 6-7 kohteen lapuilla jättipotteja. Tuplia ja triploja tulee lähinnä viljeltyä.

Veikkaukselle en enää pelaa pitkäävetoa kuin satunnaisesti ja ainoat vedot siihen firmaan on lähinnä viikonlopun vakio 1 mistä on muodostunut pieni perinne, sekä sillontällöin monivetoa/tulosvetoa.

Vahvuudet --> Jalkapallon ja jääkiekon maajoukkue pelit. Valioliiga ja NHL.

Heikkoudet löytyy lajeista joita ei tule paljoa seurattua --> Tennis,pesäpallo,salibandy yms... Veikkausliiga ollut myös aina vaikea minulle.

Siinäpä jotain. Ai niin! Meinasi lempiväri unohtua :roll: Olkoot se sitten Chelsean sininen.

Link to post
Share on other sites

Noh kirjotetaan sitten itekkin pikku esittely tässä...

Elikkäs olen vielä 15-vuotias nuori pojan koltiainen. Olen harrastanu vedonlöyntiä n.3-4vuotta. Alkuaikoina se toki oli sitä että haettiin niitä 1.30 kertoimisia lapulle niin paljon kun löytyi ja isä vei sitten lapun kioskille. Nyt tossa vähä vajaa vuos sitte tullu tolkkuu tohon päähänkin jonkinverran, elikkä pelaan yleensä vekelle tuplia/triploja, tosin harvoin enänä veikalle pelaan, silloin kun pelaan niin pelaan yleenäs Unibetille, jossa tulee sinkkui ja tuplii pääosin heiteltyy ja joskus sitä rekan poikasta. Vahvuuteni piilevät Salibandyssä, mitä olen itse harrastanut n4vuotta joten sitä kautta tietoa tullut siitä lajista myös vedonlöynnin kiehtovaan maailmaan... Lempiväri taitaapi olle itselläni sininen?Vihree? emt...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Rupesin seurailee vihje sivuja ja tää vaikutti aktiiviselta niin taidan jäädä tänne kantikseksi.. joten eka posti lähteköön vaikka tästä

26 vuotta ikää.. lotolla aloittanut ties miten kaua sitten niiku varmaa jokainen siitä sit siirryin pitkä ja tulosvetoon kun vanhassa työpaikassa kaikki pelasi ja jauhoi röökipausseilla edellispäivän peleistä, elikkä n 2 vuotta tullu pitkä/tulosvetoa. viime vuosi meni sm-liigan parissa, mm futikset tuli myös pelattua ja nyt taas sm-liigan kanssa jatkuu.. kassa on aika pieni ja panokset pieniä mutta voitolle jäänyt mukavasti kokonaisuudessaan niin vois ruveta jotain blogia kirjottaa ihan omaksi huviksi. Tarkoituksena ei oo oikeastaan ollu edes että rikastuis näil peleil vaan tulee vähän jännitystä matseihin mutta kunhan tietotaito / kassa / kokemus kasvaa ni vois ruveta nostamaan panoksiakin.

Link to post
Share on other sites
Rupesin seurailee vihje sivuja ja tää vaikutti aktiiviselta niin taidan jäädä tänne kantikseksi.. joten eka posti lähteköön vaikka tästä

Tervetuloa mukaan! :P Aktiivisia jäseniä ei koskaan ole liikaa :good:

Link to post
Share on other sites

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

  • Uusimmat viestit

    • NHL, jääkiekko Capitals - Rangers Vihje : Rangers 1,83@ Coolbet 03:07 Rangers joukkueena ollut aivan suvereenisti parempi ja eiköhän tämä sarja lopu tässä. Caps ei ole näyttänyt mitään elonmerkkejä ja tuolla nipulla mikä heillä on niitä tuskin näyttääkään. 
    • Indiana Pacers - Milwaukee Bucks 02:00 Indiana siirtyi sarjassa muutama johtoon muutama yö sitten, kun kaatoivat Bucksin jatkoajalle venyneessä ottelussa. Bobby Portis oli ottelussa liekeissä,etenkin levypallojen osalta, joita napsi kiitettävät 18. Heitot napsuivat aikalailla koko kauden keskiarvoon nähden ok, ja pisteitä 44 minuutin peliajan mukana Portis kirjasi 17. En usko että tänään nähdään jatkoaikaa, ja sitä myöten myös Portisin minuutit jäävät vähemmälle. Portis alle 20,5 pistettä kuulostaa omaan korvaan hyvältä, sillä tämän yli ei ole menty viimeisessä 15 ottelussa kuin 2 kertaa, ja pleijjareissa ei kertaakaan. Bobby Portis alle 20,5 pistettä @1,89 @coolbet
    • NHL ITÄINEN KONFERENSSI VOITTAJA: BOSTON BRUINS  5.25 ( PAF)   2013:  Bruins finaalissa  R1 Leafs vastassa 2019:  bruins finaalissa R1 Leafs vastassa 2021:   montreal finaLissa  R1 Leafs vastassa 2022  Tampa finaalissa,   Leafs vissiin R2 vastassa. 2023: Florida finaalissa, leafs kaatui matkalla       MIKÄ VOI MEMMÄ PIELEEN,? - EI SUOMALAISIA - LEAFS KAADETTU FINAALI VUOSINA - Leafs kaataja ollut idän mestari  - ON SE KOVA JOUKKUE 
    • Jääkiekko, NHL Los Angeles Kings vs. Edmonton Oilers klo. 5.30 Oilers -1,5 ja Leon Draisaitl vähintään kaksi tehopistettä/4,30 PAF Edmonton Oilers on tehnyt jokaiseen otteluun vähintään neljä maalia, mutta on voittanut vain kaksi kamppailua. Edellinen meni tylysti 6-1 -lukemin Kingsin kotikaukalossa ja tässä kamppailussa Leon Draitsaitlin johtama kakkoskenttä oli vahvassa vireessä. Minun silmissäni vaaditaan ihme, jotta Kings tämän ottelusarjan voisi voittaa. Vahva käsitys on itsellä se, että Oilers nappaa sarjan kolmannen murskavoiton varhain maanantaiaamuna ja siirtyy sarjassa 3-1 -johtoon. Draisaitlilta voidaan odottaa vähintään kahta tehopistettä.
    • Jääkiekko, NHL Colorado Avalanche vs. Winnipeg Jets klo. 21.35 Avalanche -1,5 ja yli 5,5 maalia/3,25 PAF Colorado Avalanche on tehnyt jokaiseen otteluun vähintään viisi maalia ja voittanut kaksi edellistä 5-2, ja 6-2 -lukemin. Nyt pelataan ottelusarjan kannalta todella iso ottelu Denverissä ja Winnipeg Jets tarvitsee tästä voiton hinnalla millä hyvänsä. Avalanche on joukkueista vahvempi ja Avalanche pystyy vielä merkittävästi parantamaan. Mikäli ottelusarjan kulku jatkuu samana kuin tähänkin asti, niin tämä ottelu tulee menemään Avalanchelle jälleen selvin lukemin.
×
×
  • Create New...