Jump to content
  • kierrätysvapaita ilmaiskierroksia.png

Anakondan chattikohtalo -äänestys

Anakondan chattikohtalo -äänestys  

56 members have voted

1. 1. Saako Anakonda jatkaa chatissä?

Recommended Posts

3 minuuttia sitten, Kalastaja said:

@tulostaulu ja @JapBet tossa laittoi hyviä perusteluja ja voin allekirjoittaa :)

@Kemmuru tää nyt on oma henkilökohtainen mielipide, mutta kyllä tuo chatti on enemmmän puhdistunut törky viestistelystä mitä se on joskus ollut :D ettei vaan nyt olisi se vanha sanonta "aika kultaa muistot" efekti käynyt?

Tuolla on ihan oma "chatin epäasiattomuudet" osio syntynyt aikanaan, kun niitä päänaukomisia esiintyi niin paljon :)

Ja kyllä konnan kanssa saa ihan asiaakin kirjoiteltua, ainakin oman kokemuksen mukaan, "laidasta laitaan" vedonlyönnistä -> yleiseen höpöttelyyn.

Toki joskus, kun seuraa tota konnan touhua kysyy itseltään "miksi" :D tarkoitan, et ehkä joitain juttuja olisi pitänyt harkita toiseen kertaan, ennen kuin painaa sitä entteriä.. eikä tuo toki ainoastaan konnan kohdalla päde ;)

Horoskooppimerkkini on kaksoset joten minulla on myös kaksi persoonaa ;)

• Vastaukset 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En nyt oikein muutakaan keksinyt, kun osa chattimodeista on vastaan ja jotkut puolesta, niin antaa käyttäjien päättää. Tässä painaa enemmän aktiivien äänet, koska multinickit on aina mahdollisia.

Kyllähän sitä piikittelyä esiintyy kaikkien puolesta, niin minkähän takia nyt konda olis erityisessä asemassa tässä tilanteessa? Vähän mautonta läppää, mutta tipsaa aktiivisesti chatissa ja suurimmaks

Ihan hyviä pointteja, chatin toksisuus ei millään ole yhden käyttäjän syy, vaan siihen lähtee kyllä moni muukin mukaan.

Äänestin Ei ja perustan valintani tämän äänestyksen olemassaoloon :seppo: 

Kummasti ne on aina nuo samat jätkät (essi, konda) jotka näitä hämmennyksiä aiheuttavat, ehkä ylläpito voisi alkaa noudattaa vähän natsimaisempaa linjaa.

On 22.12.2016 at 16.43, Vetomestari said:

Anakondalle tosiaan annettu nyt ip bännit. Multinickejä löytynyt millä osallistunut tuplauskilpailuun. Nummelin, Ragnar48 ainakin miehen käsialaa. Ei jaksa enää katsella tuota pelleilyä.

• Tykkäys 1
11 minuuttia sitten, Kuroro said:

Äänestin Ei ja perustan valintani tämän äänestyksen olemassaoloon :seppo: 

Kummasti ne on aina nuo samat jätkät (essi, konda) jotka näitä hämmennyksiä aiheuttavat, ehkä ylläpito voisi alkaa noudattaa vähän natsimaisempaa linjaa.

kyllähän ne noi multinick käyttäjät noita ongelmia aiheuttaa ei käy kieltäminen ja mm.essi mulle ilmoittanut,että niitä sillä on kymmeniä minua varten ei se pojat näin pitäisi olla!

tästä tapauksesta tuli mieleen,ku aikoinaan yhellä kurssilla oli joltakin jotain hävinnyt.Kurssinvetäjä kävi kyselee yheltäkaverilta missäs sinä olit ni se vastas.Vittu eka menin käämpille ja sitten kaupoille ja sitten takas kääämpillle ja viela kerran kaupoille ja sit tulin tänne,vittu ei minnuu voi syyttää ja semmosella kimittävällä äänella kuvitelkaa.Porukka repes ja kurssinvetäjä siinä mukana :D  ja kaveri ei todellakaan näyttänyt miltään roistolta,pikemminkin päivänkakkarakerääjältä,jota itse olisin viimeisenä lähtenyt syyttelee

Joo itse taas huomannut, että itse kun pyörin chätissä, niin siellä on niin paljon lähiaikoina minuun kohdistettu provosointia, itsehän menen huumorilla tähän mukaan ja esiinnyn nykyään itsekkin myös harmittomana trollina tämän takia, koska en ota mitään enää vakavasti, koska se on ajanhukkaa ja ihan jokapäiväistä, paljon trolleja on kyllä chätissä nykyään ja sille ei voi mitään, bannit ei ratkaise kuin väliaikaisesti sitä rauhaa. En vaan ymmärrä, miksi pitää edelleen jo kerran poljettua ihmistä polkea lisää maihin. Enkä ole tämän chätin ainoo uhri, kyllä niitä muitakin kohteita löytyy ja se vaan leviää, niin pitkään kuin sitä jaksaa katella.

Ilmoitan tässä nyt että minun ääneni meni väärinpäin aamulla epähuomiossa, joten minun puolestani Konda saa jäädä chattiin. Oma sietokyky on aika korkealla, eikä tule mahahaavaa täältä. Voiko joku vahvistaa että ääneni jää laskematta?

• Kiitos 1

Saa jäädä ääni. En oo juurikaan huomannut et Konda mitään perseilis chatissa sen enempää kun "muutkaan". Enempikin se rahan kinuaminen vituttaa itsee (vaikka oliskin läppää), se vie turhaan huomion itse asiasta. Ja tuleehan sitä itsekin jauhettua paskaa välillä, tai siis turhaa löpinää. Mutta eipä todellakaan saa juuri närästämään, muutakun se jos tuntiin ei nää mitään vedonlyöntitipsejä vaan jotain palju, kalja, lainaa rahaa floodia ja ainahan sitä voi quitata chatista kun huvittaa itsekin :)

Eipä pitänyt mitään vastailla mut antaa mennä vaan.

30 minuuttia sitten, Osbe said:

Ilmoitan tässä nyt että minun ääneni meni väärinpäin aamulla epähuomiossa, joten minun puolestani Konda saa jäädä chattiin. Oma sietokyky on aika korkealla, eikä tule mahahaavaa täältä. Voiko joku vahvistaa että ääneni jää laskematta?

Sama. Ei banneja luulin laittaneeni :(

Tee tili osallistuaksesi keskusteluun

Sinun täytyy olla jäsen jos haluat kommentoida

Tee tili

Rekisteröi uusi tili. Se on helppoa!

Tee tili

Kirjaudu

Onko sinulla jo tili? Kirjaudu tästä.

Kirjaudu nyt

• Uusimmat viestit

• 15:00 KuPS - TPS Kuopiolaisilla europeliruuhkaa ja paras maalintekijä Moreno penkillä, tepsin parhaan maalintekijä Muzacin ruuti on ollut märkää nyt pari peliä. alle 3 maalia @1,82 @pinnacle
    • Superpesis klo 16:00  Vimpelin Veto - Koskenkorvan Urheilijat Pelivalinta: Vimpelin Veto -5,5 juoksua Kerroin: 1,96 Veikkaus Vimpeli on sarjan paras joukkue ja Saarikentällä äärimmäisen vaikea vastus. Vimpelin peli kokonaisuutena todella laadukasta, heikkoja kohtia vaikea löytää.  Koskenkorva on pelannut kohtalaisen kauden, joukkueesta löytyy tasaisuutta, mutta huippupelaajat puuttuvat. Kotiutuspuolella Teppo on pelannut hyvin. Tilanteen luominen Vimpelin hyvää ulkokenttää vastaan on vaikeaa, jonka vuoksi uskon Koskenkorvan juoksujen jäävän tänään vähiin. Saarikentällä läpilyönneistä helpommin saatavilla useita juoksuja, jonka vuoksi odotan Vimpelin selvälukuista voittoa.
    • Tennis ITF Astana naiset klo 9:08 Jang, SJ - Arystanbekova, A Pelivalinta: Arystanbekova, A Kerroin: 2,57 Epicbet Finaaliottelu edessä, molemmat pelaajat joutuivat eilen pelaamaan kaksi ottelua, aiempien päivien epävakaiden sääolosuhteiden vuoksi. Jang tahkosi kaksi pitkää ottelua, toinen ottelu kesti 2h 11min ja toinen 2h 47min. Tällainen ottelukuorma näkyy todennäköisesti tämän päivän vireessä. Arystanbekova voitti ensimmäisen ottelun 1h 28min ajassa ja toisessa ottelussa Arystanbekova sai luovutusvoiton noin puolen tunnin pelin jälkeen. Lämpimissä sääolosuhteissa pelatessa lyhyemmillä peleillä ja pidemmällä huiliajalla on suuri merkitys. Perustasoltaan Jang on parempi pelaaja. Jangin ranking on 673 kun taas Arystanbekovan 946. Arystanbekova on kuitenkin rankingsijoitustaan parempi pelaaja ja on pystynyt voittamaan selkeästi kovempiakin pelaajia viimeisen vuoden aikana. Jangin ranking on puolestaan laskusuuntainen. Odotan tasaista finaalia, mielestäni kotiyleisön edessä Arystanbekovalla on kertoimia paremmat mahdollisuudet otteluvoittoon. OIKEIN
    • Jalkapallo:USA MLS klo.23:30  New England Revolution - Houston Dynamo btts @1.58 Unibet MLS jaliksesta molempien maalia testiin. Molemmilla on pelit mennyt hyvin ja pallo on löytänyt tiensä verkon perukoille.New England Revolution kotonaan hienoinen suosikki.New England Revolution on nyt voittanut kahdeksan kymmenestä viimeisestä MLS-kotiottelustaan ja maali siltä tänään on hyvinkin mahdollinen. Houston ei tosin anna mitään ilmaiseksi ja on 8:sta edellisestään sillä on vain 1 häviö. En usko tässä pelissä mihinkään 0-0 tulokseen vaan 1 maali ainakin molemmilta on hyvä veto molempien viimeaikaisten vireen perusteella.  
    • Baseball MLB klo 22:05 NY Yankees - Atlanta Braves Pelivalinta: 1.vuoropari tasapeli Kerroin: 1,73 Epicbet Atlantalla Sale syöttäjänä, jolla hyvät tilastot tältä kaudelta ja hyvät tilastot Yankeesin lyöjiä vastaan.  Yankeesilla Cole syöttäjänä, joka on myös kokenut ja hyvä syöttäjä. Vaikeaa tulee juoksujen lyöminen olemaan.  Pidän todennäköisenä, että ensimmäisen vuoroparin jälkeen taululla 0-0 lukemat OIKEIN
  • Create New...